Ehtoota :wave:
Täällä ihan peruspäivä, aamut menee suht hyvissä oloissa ja lenkkeilin ja touhuilin kuistia, tulipa nätti kynttilöineen ja tähtivaloineen =). Kello kun lyö puoltapäivää, niin sitten se alkaa, ihan kauheen paska olo, yrjöllä en ole käynyt aikoihin, mutta olo on kammottava. Oon sit syöny ja nukkunu. Nyt meillä istuu miehiä iltaa viettämässä ja lähden heille kuskiksi, raskaan rockin keikkaa pukkais keskiyölle =). Ihan kiva päästä ihmisten ilmoille, mutta olo voisi kyllä olla hieman eri.. katotaan kykenenkö lähtee baariin asti.
Mieliteoista: Pinaattikeitto on yksi, piti lenkillä poiketa siwasta sellanen hakee :ashamed:.. Kaikki raikas maistuu, tosin Pandan Enkelisuklaa joulukonvehtit on hyviä napsia sillon tällön suuhun
. Ei mulla kait vielä mitään sen kummempia mielitekoja ole.
Infulenssa rokotuksesta: En aio ottaa, en ole ottanut vuosiin. Tyttö on riskiryhmässä, mutta en ole ottanut kellekkään. Sikalenssu sairastettiin ja elossa selvittiin.. kaitpa sitä selviää peruslensuunkin, jos tulee. Kuullu vaan niin paljon negatiivista noista kausirokotuksista, etten halua.
Kertomisesta: Me ei enä äsillai salailla raskautta, mutta ei nyt huudellakkaan tuolal kylillä. Kavereista jotkut tietää ja molempien vanhemmat sekä lapset. Esimiehelle oli pakko kertoa, kun piti saikkua saada, otti asian ihanasti ja soitteli mulle eilen ja kyseli vointia ja kehotti jatkaa saikkua, jos yhtään siltä tuntuu. No lupasin olla kunnossa ma, ei ois ku D vuoro, eli 7-21 ja siihen kolme aamua päälle... pelkkä ajatus pelottaa, miten ikinä jaksan!
Millasilla aloilla te työskentelette? Onko joku sellasessa työssä, että on riski olla työssä raskaana. Ite olen hoitaja, teen työtä akuutti psykan puolella. Fyysisesti ei raskasta, mutta henkisesti toki kuormittavaa työtä ja uhkatilanteitakin on aika-ajoin. Mutta sillai ehkä helpoin nakki olla työskennellä hoitajana ja olla raskaana, jos vaan oma pälli kestää
. Saa nähdä millon tässä raskaudessa tulee liikuntakielto, joka tarkottas kyll töistä poisjääntiäkin. Toivon kyllä, että saisin olla edes maaliskuulle töissä! Tykkään työstäni.
Mä taidan lähteä kaunistautumaan.. tuntuu äkkiseltään mahdottomalta tehtävältä |O.. Mutta katsotaan minkä säkin päälleni laitan :headwall:
Mukavaa lauantai iltaa!
Nelli ja Rusina 8+4 :heart: