Heips :wave:
Naapurin tyttö: Uskomatonta toimintaa! Mä ottasin kanssa sairaalan potilasasiamieheen yhteyttä, hänen tehtävänsä on puuttua tällaisiin epäkohtiin, olipa kyseessä ylilääkäri tai joku hoitaja.
häpimama: Mulla on kanssa ihan järkyttävä ummetus. normisti kun oon lähes läpipaska, niin tää on kamalaa. Mä nyt Pegorionia joka päivä x 1, hiukan se auttaa.. tosin välillä tuntuu, että leijailen vaan ilmaan sen vuoksi :headwall:
zipuli: En olis huolissani, jos ei vielä muuta näkynyt. Mulla oli sama kohtalo rv 6+4 tässä ja edellisessä raskaudessa. Ed. on kohta 5 vee =). ja uskosin kyllä tämänkin rusinan tuolla kasvavan näistä oloista päätellen. Mulla on esim. aina nuo vaavit niin pieninä kasvanut, että siksi ei alussa edes näy, vaikka periaatteessa pitäisi noilla vkoilla syke näkyä. Tiiä vaik sulla sama? Mutta ymmärrän täysin, miltä se tuntuu, kun tuollai sanotaan. Mulle sanottiin molemmilla kerroilla, että nyt vaa odottelet vuotoa ja varaat ajan kaavintaan sitten.. : /. Ei nää oikein osaa valita sanojaan hirveen hyvin.
Pahoinvoinnista:.. SALMIAKKI??? Siis sitä ostamaan ja viis turvotuksesta
. Mä oon jättänyt kahvin jo ajat sitte, Rennie on käytössä, ei auta, Sea Bandit on, ei auta... hermo meinaa mennä. En ole varmasti mikään paras puolisokaan tän olon vuoksi. Odotan sitä "energistä ja kiihkeää toista kolmannesta".. ja mies varmaan vielä enemmän
Masun kasvusta: Joko teillä näkyy maha? Mä kyllä joudun jo käyttää äippähousuja ja näkyy tuo jo selvästi. Töissä pukeudun telttaan.. mutta mietin kyllä kahdesti jaksanko enää maanantaina, kun töihin taas lähden, jos huomisen ultrassa kaikki ok. Ois kiva pitää normaaleja kivoja vaatteita töissäkin!
Ultrista: Me mennään molempiin, eli np- ja rakenneulrtaan. Veriseuloista en ole kuullutkaan.. mitä ne on?
Arvista: Mulle niitä tuli jo eka raskaudessa, ja tokassa vähä lisää, kolmannessa ei enää kauheesti. En liiemmin ole rasvaillut, liekkö ois pitänyt. Mutta kyllä ne mahasta multa on hälventynyt, eipä niitä siitä ole nähnyt. Jaloissa, pohkeissa varsinkin rumimmat, siihen päälle vielä suonikohdut mitkä tulleet tyttöjä odottaessa kahdessa eka raskaudessa.. argh! Ne on kamalia. Eli ei mikään säihkysääri meikäläinen.
Nyt pitäs miettiä, miten sitä selviäis taas tän pvän edes kohtuudella..:headwall:. Pitää ulkoilla, se auttaa vähän ja hakee sitä salmiakkia =). Kiva kun on vapaata vielä 4 päivää!! Saikku loppu eilen. Mukavaa torstaita kaikille :wave:
Nelli ja rusina 8+5 :heart: