Oon alkanut miettimään joulumenuuta kun meinaan laittaa täällä Islannissa meille suomalaisen joulun. Tai no, mun perheen suomalaisen joulun Olin aatellut että sillon yhtenä päivänä syön kaikkea mitä pöydästä löytyy, mm. mätiä, graavi- ja savukalaa tyhjiöpakkauksista sekä juustoja ja mitenkäs toi silli oli? Entäs sitten toi kylmäsavu valas ku sitä oli viimevuonna No se oli suomessa kun piti tuoda jotain "jännää" maistettavaa sukulaisille. En siis muuten syö valasta. Mutta sitten kun juttelin tästä miehelle niin se oli vähän että ei haluais että syön niitä. Onhan siinä sitä riskiä mutta kuten aikaisemmin todettiin saa elää kyllä todella niukilla eväillä jos meinaa kaiken kielletyn välttää. Ja muuten noudatan noita sääntöjä. Täytyy koittaa pitää joku powerpoint esitys miksi olisi nyt ihan ok että sinä yhtenä päivänä voisin heittäytyä ihan hurjaksi.
Mun isä piti mua ihan hysteerisenä kun pari viikkoa sitten suomilomalla kerroin mitä kaikkea en voi syödä. Vaikka ihan niitä neuvolan ohjeita koitan noudattaa...
Mun isä piti mua ihan hysteerisenä kun pari viikkoa sitten suomilomalla kerroin mitä kaikkea en voi syödä. Vaikka ihan niitä neuvolan ohjeita koitan noudattaa...