Täällähän on tullut hyviä vinkkejä, joilla selittää kasvava masu!
KatsuAmsku voi että, kovasti paranemisia teidän pienelle!
Hunajapuu voisko se elohiiri olla ensimmäiset liikkeet?
Mulla ainakin ekassa raskaudessa ekat liikkeet tuntui elohiireltä masussa, en silloin edes tajunnut niitä liikkeiksi. No en tosin kyllä tiennyt olevani raskaanakaan.
Hiirunhenkäys Samarinia ainakin saa ottaa raskauden aikana. Mä söin myös viime raskaudessa Rennietä, silloin apteekista sanoivat että saa syödä kaikkia muita paitsi yhtä makua eivät suositelleet. En nyt kyllä tietenkään muista mikä se yksi maku oli, hmm..
Itkukohtaukset on täälläkin valitettavan tuttuja. Ja ihan ihme asioista välillä kumpuaa jotain mieleen ja sitten jo itkettääkin
Vaivaako ketään muuta päänsärky? Minua on nyt vaivannut jonkin verran, toivon ettei kovin kauan kestäisi.
Ja vielä loppuun dopplerista. Meillä on tuttavapiirissä lääkäri ja kun kerroin hänelle että ostin koti-dopplerin, niin hän oli sitä mieltä ettei sillä kuitenkaan kannattaisi kovin usein kuunnella sydänääniä. Koska vaikka ultraääni mielletään turvalliseksi, niin ei se kuulemma millekään elimelle kovin hyvää tee jatkuvasti käytettynä.
Höh, minä olisin niin mielelläni joka päivä etsiskellyt niitä sykkeitä. Vaikka tässäkin asiassa on varmasti monia mielipiteitä eri lääkäreillä.
Mulla on nt-ultra vasta 12.12 ja silloin on jo rv 12+3. Kovin myöhään menee.
Linneat ja pikkuruisin 11+1