Ihanaa Littleone, että teillä vauvalla on noin selkeä rytmi. Helpottanee eloa sitten kesällä.
Kahvista. Uskon, että kofeiinia enemmän käyttävien elämäntavat voivat jollain muullakin tavalla olla vauvaa kuormittavia. Stereotyyppistä ajattelua. Hyi hyi.
Nyt en ole paljon kahvia etomisen vuoksi voinut juoda, mutta aikaisemmissa kahdessa raskaudessa join pari mukillista päivässä ja ensimmäinen painoi 2.8 ja toinen 3,8. Joten samamäärä kofeiinia ei ainakaan korreloinut vauvojen painojen kanssa.
Jestas mikä närästys. Ensimmäistä kertaa tässä raskaudessa tuntuu oikein kunnolla. Illalla ollaan menossa meksikolaiseen ravintolaan, otan ehkä maxipaketin rennieitä apteekista matkaan.
Kävin aamulla uimassa ja huomasin, että tosi reipas vauhti rupesi pistämään mahassa. Pisto loppui heti, kun hidasti vauhtia. Jotenkin luotan siihen, että oma kroppa kertoo, mitä voi tehdä ja minkä verran. Muista rasitteista sitten jää kiinni neuvolan tarkastuksissa. Mä olen aamusta asti odottanut neuvolapalveluiden takaisinsoittoa, eipä ole kuulunut. Kävin keskiviikkona viemässä labraan pissanäytteen ja olisi kiva tietää, että onko tulehdusta vai ei. Iltapäivällä en voi vastata puhelimeen, joten eiköhän ne silloin juuri soita. En kyllä tykkää tästä systeemistä, en.
Kristis, mun kokemuksen mukaan aika helposti määrätään vuodelepoon, jos vauvalla on riskiä. Ensin käsketään levätä kotona, jollei auta, niin sitten sairaalaan. Kyllä lääkärin pitäisi selvästi kertoa tällainen käsky.
Dynamite, Tallinnan eläintarha on kyllä mukava paikka, suosittelen. Tosin melko iso alue, jos lapsi ei ole enää ratasiässä, niin käveltävää tulee paljon.
Naene, ihana mies sulla. kyllähän tuossa on syytä muutama kyynel tirauttaa.
elselli