iltaa itsekullekkkin!!
ja ensiksi haleja kaikille tarvitseville :hug: :hug:
Liikkeista ensiksi, mulla kans välistä tuntuu hipasuja, nyt väliin ollu hiljasenpaa..enpä siitä senkummemmin huolestu , aikasemmissakin raskauksissa ollu näin.
tuosta
nännien kutinasta joku mainitsi, samaa ollu täälläkin..
en tiiä mistä seki tulee, mut raapimalla ja rasvaamalla eteenpäin mennään.
mahan kasvusta oli kans puhetta joku sano että alkuun kasvo, sitten kasvu kuin pysähtyy...sillalailla se useinmiten kasvaa, alkuun on enemmänki sitä turvotusta, sitten kun se lähtee menee joitain viikkoja et tavallaan kasvu hiastuu..kunnes vauvamaha alkaa kasvamaan..olipa hankalasti sepostettu..
:|
Mulla nyt alkanu oma maha kasvaan, vielä mennään omilla vaatteilla, normi farkuilla, paidoilla..ym..mut selvästikki nyt se maha alkanu kasvaan. =) mulla ed. raskauksissa menny ihan samalailla, lähenpänä puoltaväliä ku tullaan niin kasvu alkaa. aamusta vielä littenä mut het aamupalanjälkeen kasvua tulee.
painosta en tiiä, vaakaa en ku omista, mulla ollu kuukausi sitte nla jossa sellaset 300g oli tullu nyt ku joulu-uusvuosi mässyt takana, on siihen se 2-3kiloa tullu, niin veikkaisin. Mulla myös tuota painoa tulee se muutama kilo puoleenväliin mennessä, sitten sitäki alkaa tuleen enenpi.
Kohdunpohjankorkeutta ei oo vielä mitattu, mut ens nlassa se tulee, se siis nyt ens viikolla.
Väsymystä tai pahoinvointia ei suuremmin oo, ajottaista kylläkin. Ja nyt kun nuo kovat pakkaset on ohi päästään ulkoilemaankin enenpi, siitä sitä virkistyy. Hiihtokausi jo täällä korkattu ja on kyl raskaana oleville niin hyvää liikuntaa... saas nähä jos tuo hiihtäminen nyt alkaa innostuttaan, tuleeko sitä juostua enään ollenkaan. Mutta kävelyillä ainaski sit loppupuolisko mennään.
Hyviä vointeja kaikille! kirjotellaan ensviikon nlan jälkeen lisää...
:wave: