Onpas kiva lukea ultrakuulumisia ja intoilevia posteja, vasta viikko takaperin oltiin kaikki vähän huolia täynnä. Niinhän sen kai kuuluukin mennä
EC:llä on aivan mielettömän ihana masu! Onko sulla tullut kaikista yhtämoinen?
Miulla on varmaan samaa luokkaa
Pikisen kanssa, vaikka vauvoja on vain yksi ja viikkojakin vähemmän. Pitää kanssa yrittää napsaista kuvaa jossain vaiheessa. Talvitakki puristaa jo ja nyt pitää alkaa karsia tosissaan vaatekaapista vaatteet, jotka ei enää mene päälle. Mie jo yhden karsintakierroksen tein ja laitoin sivuun paritkymmenet housut, kun joka aamu meinas päästä itku kun ei mahtuneet mitkään päälle. Eli jos ei mahdu, niin kaappiin takas ei ole rievulla menemistä. Alkaa vaan näyttää pian aika suppealta vaatevarasto :kieh:
Sisko on nyt sitten tänään mennyt synnytysosastolle, siellä käynnistellään varmaankin parhaillaan... jännittää niin siskon puolesta! LA oli vasta eilen, mutta hällä ollut jo monta viikkoa niin pahat turvotukset, ettei ihan vissiin terveellistä enää. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Tulipa muuten mieleen, että te
Helsingissä/Tampereella asustelevat, voisitteko suositella jotain kivoja vauvaliikkeitä? Olen ensi kuun lopulla tulossa Suomessa käymään ja olisi tietty mukavaa ostaa jotain "kotimaista" pojalle. Kirjoja pitää kanssa hankkia aimo kasa, jos vaikka kirppareilta kiertäisin ensin.
Nyt kun tietää, kumpi on tulossa, on jotenkin ajatukset pyörineet vain kivojen
nimien parissa.. itseasiassa mulla on tällä hetkellä ehdoton suosikki, jonka luulen pysyvän loppuun asti, pitää vain saada mieskin pitämään siitä yhtä paljon. Anopille en meinaa kertoa ollenkaan kun silloin joskus alkuaikoina tyrmäsi JOKA IKISEN nimen, jota olin huvikseni ajatellut. Suoraan päin naamaa siis. "Näääääääj, låter inte bra". No ei tietenkään, kun eivät olleet ruotsalaisia nimiä niistä mikään. Eli tällä kertaa aion olla aivan :x
Tällä hetkellä ongelmana on
järkyttävä väsymys. Periaatteessa nukahdan töistä tullessa, välillä syön ja ulkoilutan koiraa ja sit takas nukkumaan. Laitoin juurikin neuvolan tädille postia, josko mun kannattais ruveta jo syömään rautatabletteja erikseen. Vähän harmittaa, kun seuraava aika sinne on vasta viikolla 25 (täällä käytäntö), ensimmäinen kun oli sisäänkirjautuessa, noin viikolla 9.
Tänttärälle puolivälionnittelut! :flower:
Kliseinen "onneksi on perjantai" pätee tänään aika erinomaisesti.
milkei 17+6