Linnea: Tervetuloa joukkoomme! :wave:
inkkukinkkku, mjm ja hakaneula: Mukava kuulla teistä!
Niiskuneiti: Minullakin masussa vauva, joka on rauhallinen öisin. Heräilen kyllä usein öisin vaivojen vuoksi, mutta en siihen, että tyttö potkii kovasti. Heräillessä kyllä potkuja tulee, mutta enemmän liikuskelee päivisin ja iltaisin. Kaunis masukuva sinulla!
Lenniina: Teitkö hyviä löytöjä eilen ostoksilla?
Lumihiutale: Minulla tihkuu/on tihkunut rakon seinämistä verta vähäsen virtsarakon sairauden vuoksi ainakin joskus, mutta tämä on huomattu tähystyksessä ei virtsanäytteissä. Onneksi sinun asia on nyt tiedossa, niin saat lisäselvitystä jossain vaiheessa. Mielenrauhaa ja jaksua! :hug:
Pikkuapina: :hug: alakuloon! Hienoa, että tunnistat oireet ja olet hakenut apua ja sitä myös saat. Toivottavasti löytyy keinot parantaa vointiasi ja samalla onnistuu imetykset sun muut. Voimia! :hug:
Ahdistavat housut: Minä en käytä farkkuja ikinä, joten mulla on vain mustia suoria housuja tms. Minun kaikki mammahousutkin on suoria housuja sun muita. Ne eivät sinänsä ahdista, mutta housut onnistuu jotenkin hinkkaamaan ja tekemään minulle ihottumaa ja kutinaa vatsalle menee ne sitten vatsan yli tai jäävät vatsan alle. Minäkin siis odotan lämpimämpiä säitä ja mekkokelejä. Legginsitkin kutittaa ja aiheuttaa ihottumaa, joten niitäkään en kaipaa. Aurinkoa siis kiitos! B)
Sairaalakassi: En ole vielä suonut ajatustakaan tälle asialle. Jotenkin tuntuu vielä pitkältä matkalta synnyttämään, vaikka supistuksien kanssa koko ajan olenkin tekemisissä. Kait olen todennut, että yli lasketun ajan menee, kun kerran kipeitä säännöllisiä supistuksia on tullut rv 14 asti eikä suurempia ennenaikaisia merkkejä kuitenkaan ole ollut nähtävissä.
Lisäksi odotan tuon meidän muuton ensin. Turha ennen sitä mitään tässä laitella kotona esille tai pakata kassiin. Monella kyllä on jo paljon vähemmän viikkoja synnytykseen, joten kyllä se ajatuksen suominen sille on hyvä.
on: Supistukset vain lisääntyy. Virtsarakkoni on sen verran aktiivisessa kuosissa, että vähäinenkin täyttyminen saa aikaan kipeitä supistuksia. Tätä se oli kyllä esikoisen odotuksessakin viimeisellä kolmanneksella. Eikä vielä olla edes saavutettu huippua. Eipä ainakaan pääse rapistumaan sohvalla, kun ravaa jatkuvasti vessassa.
Aurinkoa ja iloa kaikille!
-Sh ja Milla rv 28+3