~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

Moikka! :wave:

Olipa tänne taas ehtiny tulla tekstiä sitte viime käynniltä. =)

Tervetuloa uudet!

Jaksamista kaikille kipujen ja kolotusten kanssa! :flower:
eipä tässä onneksi enää kovin kauaa ole meillä kipristeltävää =)

PikkuVarpuselle onnittelut talokaupoista! olis se mahtavaa jos iteki jo pääsis rakentaan, mut eipä me tässä elämäntilanteessa voida ku haaveilla siitä, mut kaikki aikanaan. :p

Sairaalakassia tosiaan vois alkaa täällä jo miettiin, eihän sitä ikinä tiiä millo se lähtö tulee, tosin toivottavasti ei nyt vielä muutamaan viikkoon. En oo ehtiny vielä henkisesti valmistautua siihen koitokseen, ajattelin tehä sen sitte mammalomalla :D

Täällä on vetistä valkovuotoa havaittu. Oon monta kertaa luullu, että nyt tuli joko pissat tai lapsivettä, mut vessassa on huomannu että valkovuotoa se vaan oliki, ihan vetisessä muodossa.
On mulla kyllä pari kertaa vähä lorahtanu pissaaki, aivastaessa tai jos kovasti nauraa
:ashamed: mut kai se tais olla ihan normaalia, pitää vaan käyttää suojaa nii housut kastu.

Hellyydestä täällä kirjoteltiin, mä olen aina ollu kovin hellyydenkipeä ja mua ärsyttää suunnattomasti jos mies ei suostu oma-alotteisesti halimaan tai pusimaan. No nykysen miehen kans ei onneks oo tätä ongelmaa, se kyllä antaa hellyyttä nii paljo ku mä vaan vaadin, onneks =) tää raskaus on tehny musta vaan entistä enemmän hellyydenkipeän ja mies onki jo saanu helliä mua kyllästymiseen saakka :D

Häntäluukivuista täällä oli myös puhetta, mulla ne on ollu jostain n. rv 20 asti aivan järkyttäviä. En taho päästä sängystä selältäni ylös ja esim. saunanlauteilla istuminen ja varsinki sieltä nouseminen on aivan tuskaa, neukkalääkäri sano vaan että mun täytyy syödä parasetamolia niihin kipuihin, mutku ei se auta. Kaippa niistä pitää sitte vaan kärsiä. |O

Mulla on vissiin aika rauhallinen masukki muihin verrattuna, ku mä saan ihan rauhassa nukkua yöt, en oo heränny ku varmaan pari kertaa siihen että masukki on jumpannu kovasti. No iltasin se tietty alkaa jumppaan ku meen sänkyyn, mut kyllä se rauhottuu siitä ku mä meen nukkumisasentoon eli kyljelleni. Päivällä masukki jumppaa kovastiki ja koulussa tunneilla masu hytkyy kovasti ku toinen siellä pitää jotain bileitänsä :p

Mutta nyt keittään aamupäiväkaffet! Nyt on alkanu taas kahvi maistuun ku alkuraskaudesta pelkkä hajuki sai etomaan!

Ai nii, laitanpa vielä masukuvaa ku tänään on rv 30+0 =)


Hyviä vointeja kaikille!! :flower:

Niisku- ja masupoika 30+0 POKS :heart:
 
Pulinapata: Kaikenlaista perinnöllistä ongelmaa sitä onkin olemassa. Hyvä, että seuraavat tilannettasi ja toivottavasti tulokset ovat mieleisiä :hug:

Tipu Topakka ja Pikkuapina: :hug:

Pikkuvarpunen: Onnea talokaupoista!

Laakeri: Meillä tuo hellyysjuttu menee siten, että odotan toisen olevan ajatustenlukija ja kun ei ole eikä anna hellyyttä, vaan voi olla esim. työpäivän jälkeen kiukkuinen, niin mä tulen vihaiseksi - ei kiva!!! :(

Linnea: Tervetuloa porukkaan :wave:

Mjm: Onnittelut hyvistä rakenneultra- ja sokerikuulumisista!

Milkei: Ei Suomessa saa sen parempaa kohtelua julkisissa, valitettavasti - kokemusta on :(

Niisku: Onnea tasaviikoista ja upeasta masusta =)

(.) Tänään täytyy suunnata Jesper Juniorin 1/2-hinnan päiville :p
 
Kiitos ihanat talo-onnitteluista, olette kultaisia! :hug:

( . ) Neuvolassa ja lekurilla käyty.
Kaikki hyvin. Kohdunsuu kiinteä ja kiinni, pituus 3 cm.
Sydämensyke 147, sf-mitta 26.
Rautakuuri jatkuu. Sokerirasitukseen en joudu.
Selkä oireilee, mutta tukivyö auttaa hiukan. Mulla on huhtikuussa se fysioterapia odottaville äityleille, ja tulee ihan hyvään aikaan. Joogata aion synnytykseen saakka, ja kun äippäloma alkaa, voin käydä siellä vaikka 3 krt viikossa, jos haluan.
Nyt tuntuu, että aika on vähän hidastunut, ja että kesään on vielä aika pitkä matka..Mutta ihanaa olla raskaana, raskaus kieltämättä "sopii mulle", olen elämäni voimissa. Ainakin toistaiseksi...
Sairaalakassia en ihan viellä pakkaile, mutta mulla onkin viikkoja vielä vähemmän kuin monella teistä.

JonnaH meidän uusi talo sijaitsee Kylmäojan alueella. Ei siis kaukana Tuusulasta.



Johanna ja Pikkiriikki-vauva 26+3 =)
 
(.) Terveisiä neuvolasta!

Kaikki ok, syke vahva 147 ja pieni potki doppleria koko toimituksen ajan! :)
Pissassa edelleenkin kaikki puhdasta, ja vaikka olen herkutellutkin ei siis sokeria vielä näkyvissä. Tosin ensi viikolla sokerirasitus vasta. Painoa tullut vain 6,6 kg. Olen tästä tosi onnellinen, koska mulla oli raskaaksi tullessa ylipainoa kuitenkin se 20kg johtuen tuosta kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Eli vaikka ei nyt painoa olekaan tullut kamalasti on sitä kuitenkin kohta 30kg liikaa... :( Noh, lääkitys on selvästi tehonnut joten jospa sitten vauvan maailmanvalloituksen jälkeen ne alkais pikkuhiljaa itestään hävitä - ainakin ne jotka kilpparista johtuu. :) Hemoglobiini oli nyt mennyt alas, 113, ja sain rautaa mukaan mutta se sitten taas ei kait ole suositeltavaa tän tyroksiinilääkityksen kans... Eli katellaan. Ei mitään ihan järkyttävästi vielä väsytä kyllä. Siis tän tavanomaisen lisäks. :) Hiivakokeella olin myös, kun aina vaan kutisee... Ja sitä vetistä vuotoa täälläkin yhä vaan. Mutta valkovuodoksi todettua kuitenkin. Ehkä toi hiiva tekee sen?

Täällä siis kaikki hyvin ja alan pikkuhiljaa rentoutua. Eilen sain palautettua oppilaiden YO-kirjoitukset tarkastettuna ja vielä huomisen kun jaksaa töissä niin sitten neljä viikkoa huilia! Jospa pääsis oikein lenkille kun kuitenkin jalat toimii vaikka kädet on poissa pelistä. Perjantaina siis oikean ranteen hermonvapautusleikkaus. :)

Onnea ja jaksamista kaikille, jotka talokauppoja tekee tai suunnittelee! :flower: Miten te jaksatte vielä muuttaa, en ymmärrä... :)

Hellyydenkipeyttä ja huomionsellaista on kyllä täälläkin. Olen "normaalistikin sellainen", mutta kyl nyt on tullut vaadittua ja kiukuteltua huomattavasti enemmän... Olen jopa saattanut kerran tai kaksi (tai koko ajan) käyttää myös pientä syyllistämistä, jos en hellyyttä koe saavani. Tyyliin ei se mitään, mä tässä vaan kannan sun lasta ja synnytän sen...ei tartte auttaa... :LOL:

Jotakin piti kysyäkin, en muista... Niin! Mitenkäs tuo erotiikkapuoli teillä raskauden aikana? :whistle: Jos saa kysyä... Oon lukenut kovasti miten raskaana tekee mieli koko aika ja seksi on aivan ihanaa - ja mun ei tee mieli ollenkaan. :) Olenko siis epänormaali? :LOL:

shawne ja ihan pieni ihana ihmeeni 26+3
 
Hei!

Pikaisesti vaan, että täällä kaikki hyvin! Masu kasvaa ja oma olo hyvä. Ei ole ehtinyt kirjoittelemaan, reissun päällä on tullut PALJON oltua..
Eilen sain jonku ihme kohtauksen, käynpä kirjoittelemassa siitä myöhemmin lisää, itse epäilen migreeniä. Muuten olo edelleen kuin ei raskaana olisikaan..

Onko kenelläkään kokemusta migreenistä? Millaisia kokemuksia siitä?

Poistin tuon äskeisen tekstin tuosta kirjoituksesta, haluaisin kuitenkin yrittää pysyä suht anonyymina täällä nettimaailmassa.. vaikka moni varmaan onkin minut jo täältä bongannut..

Hakaneula & maailman rakkain :heart: 30+1
 
Moikka! Joku muukin oli mittarin kotiin saanut? Mulla oli alussa tosi kamalaa pistää sillä laitteella, mutta kyllä siihen tottuu. Sormenpäät vaan kipeät alussa. :) Perjantaina mennään tuomio kuulemaan. Hyvä se ei ole, kun on noi ennen ateriaa-arvot korkeat. Ruokavalio ei nähtävästi auta ja liikkumaan en pysty. Odotan edelleen aikaa sieltä fysioterapiasta että sen tukivyön saisin. Liikunnallahan noi sais alas, mutta kumman valitsen: sen että melkein itkua väännän iltaisin kun on lantio ja selkä kipeänä vai itseni kiduttamisen? Eli insuliinille ilmeisesti joudun.. :eek:

Hellyydenkipeys on valtava, onneksi tuo mies hellii ihan vapaaehtoisesti. On tämä raskaus tehnyt kyllä suhteelle hyvää. :heart: Seksi ei mulle oikein maistu kun alkaa tuo maha olla tiellä ja nöttis melskaa koko ajan. Yritä siinä sitten. :LOL:

Onnea ja jaksamista muuton parissa puuhaaville. :)

Tuli tuossa mieleen että mitäköhän tvvo:lle kuuluu, kun ei ole käynyt kuulumisia kertomassa. Toivottavasti kaikki hyvin heillä. :flower:

mipsu ja nöttönen 28+5
 
Voisin tässä muutama rivin vielä kirjoittaa kun kerrankin jaksoin kirjautua sisään..

Unista täällä on ollut puhetta, täälläkin vilkas unielämä.. Vauvasta nään aikas harvoin unia mut ne mitä olen nähnyt, on ollut samantapaisia kuin teilläkin. Eli vauva syntyy ja on ihan pikkuinen mut ei hänellä mitään hätää ole, heti vaan naureskellut menemään :) Sit nään ihme unia jostain kolmipäisistä hirviöistä jotka ajattaa mua takaa ja sit heräänkin ihan kauhuissani kesken takaa-ajon :snotty: Kolmas uniluokka on sit nuo seksiunet, niitä näänkin aikas tiuhaan, ja lähes poikkeuksetta siellä mukana seikkailee muu kuin oma mies :whistle: Vasta oli ainakin Harri Olli, joka ei kyllä todellakaan vastaa miesihannettani mitenkään :LOL:

Ja tosiaan siitä eilisestä kohtauksesta, huimasi kovasti ja tuntui ettei pysy enää edes pystyssäkään, oksentelin tunnin ajan ja päätä särki kovasti. Meni muutamassa tunnissa sit ihan ohi ja uudestaan ei ole tullut.. Ei kyllä nyt muuta tule mieleen ku tuo migreeni.
Vauva liikkuu mahassa kovasti joten hänellä ei varmaankaan siellä mitään hätiä ole :heart: Vissiin liian helpon raskauden ja poksumisviikkojen kunniaksi sain oikein kunnon päänsäryn riesakseni :whistle:

Mut jos tässä alkais odottelemaan miestä töistä ja lähtis käymään asioilla..

Parasta vointia teille kaikille ja jaksamista supistusten ja muiden vaivojen kanssa! :hug:

 
heips.

Paljon oli tekstiä tullut...lueskelen myöhemmin..nyt vaan pikaisesti kysäisen..

Eli kävin virtsakokeessa kun epäiltiin tulehdusta ja punasolut oli 3 plus..mulla on ollut aina verta virtsassa eikä sitä ole koskaan tutkittu.Nyt itse aloin googlettamaan niin löyty ties mitä,virtsarakon syöpää yms jossa yleinen oire verivirtsassa :(

Soitin neuvolaan eikä oikein muuta kommenttia tullut kuin että ehdottomasti pitää tutkia heti kun vauva syntynyt...kuulemma ei voi tutkia raskausaikana..

Jotenkin suututtaa kun en ole aiemmin tajunnut itse asiasta huolestua...ja neuvolassakin sanoi että on ehdottomasti tutkittava..Pelottaa :(

Onko kenelläkään muulla ollut verta virtsassa toistuvasti?ja onko tutkittu?

Vastauksista kiitollinen

Lumihiutale ja iitu 28 ja jotain..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Onko kenelläkään muulla ollut verta virtsassa toistuvasti?ja onko tutkittu?

Vastauksista kiitollinen

Lumihiutale ja iitu 28 ja jotain..
Mulla oli, syynä pitkittynyt oireeton virtsis, eli meni ihan lääkekuurilla ohitte..
Mutta mulla ei siis tulehdusta...neuvolan täti katsoi myös koneelta tietojani ja 6 vuotta sitten ollut jo verta virtsassa ilman tulehdusta. :(
 
Lumihiutale82 Täällä on ollut pidempään - ennen raskautta, virtsatietulehduksia/oireita ilman tulehdusta. Proteiinia virtsassa joskus punasolujakin, tulehdusarvot koholla ja selkää särkenyt. Mutta kukaan ei ole tehnyt mitään, vaikka olen kysellyt :| Nyt sitten raskaana on virtsanäyte aina ollut puhdas, vaikka ajattelin että siitä voisi tulla ongelma.
Niin että älä ainakaan itteäs syytä, eivät välttämättä lähde helposti tutkimaan tarkemmin. Ellei sitten ole pää kainalossa (tai raskaana). Eräskin kommentti minulle oli että "Näytän liian terveeltä että se olisi jotain vakavampaa.."

Eli ennaltaehkäisy taitaa olla aika tuntematon käsite :kieh:
 
Heipä hei.

Tänään kävin neukka lääkärissä :) ultras ja katto ultralla kohdunsuunki :) kaikki oli ihan jees :) kohdunsuukin visusti kiinni, eikä yhtään lyhentynyt :)
108 oli hemppa ja nyt kävin verikokeessa tuon lääkärin määräämänä.. pari päivää ootellaan ja sit katotaan, et pitääkö jotan muutakin syödä, kun rautaa... syön nyt siis rautaa jo kun tuolta neuvolasta sain.

Tämä vauveli oli pää alaspäin masussa jo.. jee.. toivottavasti kestääkin.. esikko oli tässä vaiheessa perätilassa ja siinä myös pysyi ja siks leikattiin.. olis ihanaa saada kokea se tavallinenki synnytys, tai lähinnä sen takia, kun toipuis nopeemmin ja sais nostaa sit esikkoaki heti :)

Mut nyt oli taas omaa napaa... ei oikein ehi käydä täällä.

-anzzu rv 29+
 
Iltaa mammat!

PikkuVarpunen no tuohan on ihan nurkalla, mennään vaikka kahveelle, kunhan olette asettuneet taloksi :)

Migreenistä olen kärsinyt koko ikäni. Kohtaus alkaa mulla aina välkähtelevänä valkoisena valona ilmenevällä näköhäiriölllä oikeassa silmänurkassa, josta se laajenee koko näkökenttään siten, että jossain vaiheessa näkökyky menee joksikin aikaa lähes kokonaan. Näköhäiriön laantuessa (yleensä näen laantumisvaiheessa pelkkiä tasaisia värejä, en lainkaan asioiden yksityiskohtia esim. nurmikko on pelkkä tasaisen vihreä läntti) alkaa kipu takaraivossa vasemmalla puolella ja iskee hirveä väsymys. Lääkkeenä olen käyttänyt Eezeä, jota haalin hirmuiset kasat aina Ruotsin reissuilta, koska ko. lääkettä ei saa Suomesta edes reseptillä. Minulla 2 kpl Eezeä tehoaa lähes välittömästi tuohon näköhäiriöön ja yleensä lieventää myös kipua. Toki kaikkein parasta on silti päästä nukkumaan hämärään huoneeseen muutamaksi tunniksi ja sen jälkeen onkin sitten aina tajuton nälkä. Nyt raskauden aikana en ole saanut ainuttakaan migreenikohtausta (koputtaa puuta) mikä on hyvä, koska noita lääkkeitä ei saa odottaessa käyttää. Mikähän lie luonnon oma migreeninehkäisyhormoni jyllää.

Taas on yksi lomapäivä takana. Tänään vähän rankempi sellainen, kun on mennyt enempi muiden huolia kuunnellessa ja lohdutellessa tämä päivä.
Kuitenkin on huomattavasti pirteämpi ja ilmoisempi olo kuin töissä ollessa. Onneksi ei ole enää kauaa mammalomaan. Viimeinen työpäivä on minulla 7.5.

Nyt iltapalalle, kauhea nälkä (taas).
 
Jaahas, tänään heiluin töissä tukivyön kanssa ja kevyemmällä päivällä, vaan kyllä taas selkä vihoitteleekin.. :( Vähän kyl meinasin käydä huomenna työterveydessä kun ei tää tästä ainakaan paremmaks muutu ennen synnytystä.
Neuvolassakin kävin ja sain lääkäriajan ens viikolle niin pääsen miettimään vaihtoehtoja tohon mielialan laskuun. Kahdeksan vuottahan siis söin masennuslääkkeitä, jotka lopetin raskaaks tultuani. Alku suju loistavasti mut nyt on ollu pahempi vaihe :'( Ihan hyvä nyt miettiä vaihtoehtoja, koska synnytyksen jälkeinen masennus voi sit iskeä isosti. Haluisin vaan kovasti imettää, toivottavasti se onnistuu jos lääkityksen uudelleen alottamiseen päädytään :snotty:

Papu oli neukan mukaan kääntynyt raivotarjontaan, mikä on hyvä, vaikka kyllä vielä itestä tuntuis et päätään se tohon tissien alle puskee. Oon kuitenkin koko ajan taputellu pyllyä et hyvä poika :LOL:

unista oon nähny joitain unia vauvasta, esim. sellasta et meidän on pitäny heti synnytyksen jälkeen lähtee ostaan hänelle vaatteita, ilman et oon ehtiny edes imettään ja toinen sellanen et ei olla laitettu hänelle vaippaa ollenkaan, pelkät vaatteet ja kun hän on ollu mun sylissä niin oon tuntenu kankaan läpi kun on lämmin kakka tullu rutinalla :LOL: ihmeen todentuntusia on noi unet ollu ja selkeesti viittaa siihen et ei olla ihan täysillä vielä valmistauduttu vauva-arkeen :)

Hellyydenkipeä oon enemmän kun ennen ja kaipaan sylittelyä sohvalla, mikä on jo hankalaa pienen sohvan ja ison mahan takia. Erotiikka sen sijaan ei oo kyl meidän perheessä kukoistanu. Ei oo ihan hirveesti hotsittanu, nyt ihan viimeaikoina on pari kertaa tullu ehdotettua, mut mies on kieltäytyny :eek: se on harvinaista.. sanokin yks päivä et kyllä se vauva masussa yllättävän paljon vaikuttaa omaan halukkuuteen, mua kuitenkin vielä pitää haluttavana :p Mullakin vaikka välillä tekis mieli niin ei oikein jaksa ruveta puuhaileen kun se olis kuitenkin ähistelyä ja hankalaa, eikä masun takia oikein voi ns. jyystää kunnolla :kieh: Mietittiin et vois leikkii ilman yhdyntää jos se tuntus helpommalta.

Niin joo, ja soitin taas kelaan, eikä ne oo vieläkään saanu mun hakemusta! |O Alkaa jo vituttaan tää, kaks viikkoo sitten soitettu palkkoihin ja sieltä papereiden löydyttyä lupasivat laittaa menemään heti. Alkaa usko mennä postiin niin työnantajana kun palveluyrityksenäkin! Räyh! Aikakin loppuu pian, täytyy varmaan hakee neuvolasta uus raskaustodistus ja kiikuttaa ite äitiysavustuspaperi kelaan et saa sen äitiyspakkauksen, vanhempainrahan ehtii hakeen kuukausi ennnen sen kauden alkamista.

Tällaista tällä kertaa, jaksamista kaikille mammoille! Ja ihania aurinkoisia päiviä! B)

Pikkuapina ja Papu 30+5
 
Onpas täällä taas ollut vilkasta, monenlaista näyttää tapahtuvan. Tänään oli lääkäri, kaikki kunnossa, tosin aika korkealla tuo sf-kulkee (28cm, viikkoja 28+2), muttei vielä ylity yläraja - kovin samalla lailla kuin viime kuopuksesta, mm. painoa tullut n. 6kg tähän mennessä. Sokeriarvot oli 0h 4.6 1h 7.9 ja 2h 5.7, eli ne oli "kuten odotin", mutta hyvähän se on että seuraavat.

Unísta - tämän raskauden aikana omat unet ovat olleet kovin villejä, nauroinkin tässä kerran miehelle, että liekö koskaan (edes aikaisemmis raskauksis) oon nähnyt niin paljon seksiunia. Eipä tuo oo pitänyt pahana jos olen aamuyöstä herätellyt :snotty: , miestä ei tunnu maha haittaavan näissä touhuissa. Ehkä enemmän sitä itse tuntee vähemmän seksikkääksi itsensä.

Vähän omanapaista taas - jaksamista kaikille vaivojen ja muiden stressitekijöiden keskellä.
 
Huomenta!

Syömisestä synnytyksessä, pakko kommentoida...täällä Ruotsissa se puoli on aina hoidettu aivan superihanasti, kätilö on kantanut vähän mitäkin energiapitoista sapuskaa minulle saliin ja on saanut aina syödä omiakin eväitä.
Mutta.
Suomessa kun synnytin ensimmäistä, synnytystä ensinnäkin käynnisteltiin 5(!) päivää...se oli melkoista rääkkiä. Supistuksia tuli niin voimakkaasti, etten juurikaan voinut nukkua, mut homma ei kuitenkaan startannut. Lisäksi minua pidettiin ehdottomassa ruokakiellossa kokonaiset 2päivää ennen kuin synnytys lopulta tapahtui! Ihan minimaalisesti sain mehua nielaista välillä, en mitään muuta. Tipassa siis olin.
Olin siis valvonut monta yötä ja sit vielä 2päivää syömättä ja niillä voimilla piti jaksaa synnyttää...olin aivan kuolemaisillani uupumuksesta. En jaksanut ponnistaa vauvaa ulos, kätilö painoi vatsan päältä ja työnsi poikaa pihalle (kovinkaan turvallista?), olin itse puolitajuttomana koko sen ajan. Lääkäri ehti jo sanoa, et sektioon mennään, mut poika syntyi juuri sillä hetkellä sitten.
Jäin TODELLA p*ska maku suuhun koko synnytyksestä. Mut onneks tällanen ei lienee kovin yleistä. Paikkana oli Oys. Kierrän vielä tänäkin päivänä sen putiikin kaukaa, jos suinkin voin välttää, ei voi mitään. :ashamed:

Erotiikkapuolesta sen verran, et itsellä yleensä halut lisääntyy raskaana, kuten tälläkin kertaa, mut on se sellaista ähkimistä mahan kanssa, et hiljaiseloa on meilläkin ollut...miestä vähän häiritsee vauvan "läsnäolo" ja meitä molempia tämä valtava maha. :snotty: *hoikempia aikoja odotellessa*

Nyt pillastui tuo 1v, täytyy lähtä hoiteleen...

:hug: jokaiselle.

-Elettaria & murunen 28+5
 
Shawne: Meillä miestä häiritsee tuo vauva niin paljon, että on seksilakossa, mutta tätä osasin odottaa, koska esikon aikana oli jo sama juttu. Kaikkeen tottuu :headwall:

Hakaneula: :hug: Ei ole migreenikokemusta.

Mipsu, Lumihiutale ja Pikkuapina: :hug:

(.) Sairaalakassia voisi alkaa oikeasti kohta miettiä, koska niille raskausviikoille, jolloin esikko syntyi, on aikaa enää alle 7 viikkoa :eek:

Mitä kuuluu Myntille ja pienille?
 
Seksi, mikä seksi ja erotiikka? :p No ei vaisen, kyllä täällä nyt aina sillon tällön jotain tapahtuu mutta ei se minusta enää niin kovin nautinnollista ole..En tiiä muista mut mulla ainakin on tuo värkkikin jotenkin muuttunu kun tuntuu et isäntä runnoo vaikka kui koittais olla nätisti..Me ei siis oikein sovita enää yhteen, sillä saralla.. :D
Eikä siinä kyllä erotiikka ole mielessä kun vauva potkii mahassa, virittäydy siinä sitten tunnelmaan...

Tänne ei mitään uutta, taaskaan..Neuvola vasta kahen viikon päästä ja muuten päivät menee samaa rataa kun ennenkin...Supistuksia on taas tullu mut mitäs pienistä kun ei pienetkää meistä.. :) Mä täällä yritän silmät ristissä kokkailla, sain eilen ahaa elämyksen et tänää pitää saada merimiespihvejä ja tottakai yö meni sit ihan persiilleen kun pitäis jaksaa aamusta touhuta...Kuka käskee tehä monta tuntia töitä vaativia ruokia...
:whistle:

Mutta mä koitan saada silmiä auki kahvin voimalla...

Maira ja eemeli 29+2

Ai niin, huomasin tossa et mä nukun edelleen osan yöstä selältäni..En mä ihan älyttömän kauaa voi niin olla mut aina vähän kerrallaan..Oon huomannu et mulla noi levottomat jalat johtuu äitiysfarkuista ja kyljelteen olemisesta, ei siis kummassakaan tapauksessa pääse veri kiertämään kunnolla..Olen siis tehnyt pesäeron mammahousujen kanssa, ei sillä, ei ne mukavalta kyllä tunnukkaa kun mahaosa painaa ja kiristää...
 
Maira: Mäkin olen tehnyt pesäeron mammafarkkuihin! Puristaa ja ahdistaa niin, että... Kaikista ihanimmat ovat legginsit, tulis vaan vähän lämpimämpi, että vois käyttää niitä koko ajan.

Iltapäivällä olis neuvola, ei jaksais raahautua sinnekään.

Lauantaina olis lähtö Espanjaan, mutta ei huvita nyt sekään.

:(
 
Sitä on vähän saatu töitäkin tehtyä tänään, hyvä niin... Tekemättömien asioiden pino sen kuin vain kasvaa, kun tekis mieli vaan ommella ja puuhata jotain ihan muuta.

Seksi maittais miehelle vaikka koko ajan, mutta itselläni ei mikään kauhea into ole moiseen. Kuten Mairalla, täällä on myös poika niin aktiivinen ja huomionkipeä, ettei oikein tunnelmaan pääse virittymään. Mutta kyllä yritän sitten pitää huolta toisen tarpeista muuten, vaikken itse niin jaksaisi vaatteita päältä pois repiä :) TOSIN tuli nähtyä alkuviikosta niin todentuntuista unta, että heräsin siihen mystiseen O:hon ihan hämmentyneenä :whistle:

Itse en myöskän ole huomionkipeä sen enempää kuin ennenkään, paitsi haluaisin tietenkin miehen osoittavan sitä hellyyttä tuolle masulle nykyistä enemmän. Outoa ehkä. Kai se sitten on vain hänen kohdallaan niin, että isyyden tunne syttyy vasta sitten sairaalassa.

Aikaisemmin mainitsemani kipu rintalastojen välissä, navan yläpuolella on luultavasti selvitetty... valittelin asiaa eilen ystävälle, jonka ystävä on puolestaan personal trainer ja muutenkin kuntoiluhullu. Tällä miun kaverilla oli aivan samanlaiset kivut kuin minulla ja tämä kuntohullu oli antanut suht hyvän selityksen asialle; vatsalihakset lähestulkoon irtaantuvat toisistaan kohdun kasvaessa ja työtyessä ylöspäin. Ei siis ihme, jos sattuu... ja kuulemma odotettavissa on sitten tätä kipua raskauden loppuun, kun se kerta on alkanut vaivaamaan. Jes. Eihän noita vaivoja nyt ollutkaan vielä tarpeeksi :D Mutta tämä siis tiedoksi teille, jos koette samaa. Mie luulin jo, että istukka on vähintään irronnut tms vakavampaa.

Mammafarkkuja en ole edes ostanut, kun ei löytynyt mukavia. Hennesistä sen sijaan ostin kuukausi sitten mammamalliston farkkulegginsit, mitkä on vähän paksummat, mutta mukavat jalassa. Maksaa täällä 199kr, eli parikyt euroa varmaaan siellä... suosittelen. Niistä meni jopa L-koko päälle, kun noista farkuista ei mahtuneet edes XL:t. :kieh:

Onnea hyvistä sokeriuutisista niitä saaneille :) Täällä on testi edessä ensi viikon tiistaina.

Papuneiti, täällä ois yks, joka vois lähtee siun puolesta! :wave: Tekis niin mieli johonkin pois kahestaan miehen kanssa, ehkä se hellyyskaipuus piilee sittenkin tuolla jossain :)
 

Yhteistyössä