moikkis!
enpä olekaan hetkeen muistanut kattella kaksplussaa. nyt kun oleilen päivät kotona niin muisti palasi
. Kaikenlaista on sattunut täällä kaikille ja masut kasvaa. se on ihanaa!
samanlaisia tuntemuksia itsellänikin: pahoinvointi on palannut, vauvan liikket tuntuu jo hennosti, tietämättömät on huomannu masun kasvaneen...raskaana ollaan!! :heart:
on hyviä ja huonoja juttuja. huonot ensin? no, ekalla lääkäri käynnillä selvis että mulla on rinnoissa fibranoomia, eli hyvänlaatusia kasvaimia/patteja. Niitä tässä sitten tarkkaillaan...varmaan joutuu mennä leikkaan ne synnytyksen jälkeen, kun ei nyt voi kun rinnat on erilaiset ku normaalisti. jännittää tosi paljon kuin käy.
no hyvät sitte!ollaan nyt ostettu asunto!!!jee. sitä sitten tässä remppaillaan niinku suinkin vaan osataan(välillä vähä turhanki rohkeesti
) kivaa kun vihdoin saa sellasen ku haluaa. onneksi tässä on aikaa ennen muuttoa. toi maalaus askarruttaa, saanko sielä seisoskella haistelemassa maalia...eikös se oo kiellettyä?!
siinä samallahan sitten muttuu mulla neuvolan paikkakin! seki jänskättää! =) ja sitten on pitempi matka sairaalaan synnyttämään!!käääk!!
oon jo nähny paljon unia vauvasta. en mä ooikein vieläkään tajua tätä todeksi!! :heart:
vauvan vaateita en oo vieläkään raaskinu ostaa!! ompa kummaa. niitä ku kattelee ne on niin söpöjä eikä osaa päättää ku haluaisi kaikki. ja sitte ei tiiä mimmonen jötkäle sieltä syntyy että mahtuuko ne kaikista pienimmät
sänkyä oon miettinyt että eikös se kannata ostaa sellanen jonka saa ylös sen pohjan? ettei tartte niin alas kurotella?
jaa vakuutus??mitähän ne maksaa?olishan sellanen hyvä olla.
niin ja sitä piti kysyä aiemmin synnyttäneiltä, että mites toi rakenneultra?!kun me ei haluttaisi tietää vielä sukupuolta, että vaikka sanois ettei haluta tietää, näkeekö sen silti??
vai eikös se oo niin että riippuu paikasta kertooko ne edes...
no mutta, nyt tarttis tiskata ja pyykätä ennenku mies tulee kotiin, ettei se pety että se on töissä ja mä vaan lusmuilen!!
(vaikkakin ihan ansaitusti lusmuilen
)
hyvää joulua kaikille äiteille ja pikku-vaaveille!!! :heart:
mirna 17+2