Imetystopit joita oli h&m meinasin niitä ostaa, mutta suurin koko oli M ja näytti ihan siltä ettei mahu päälle. Ja olisin sovittanut mutta ne molemmat topit oli kiinni hälyyttimillä ja hintalapuilla toisissaan joten sovitus jäi tekemättä. Enkä summissa uskaltanut ostaa.
Käyn taas joku päivä kattomassa josko rekkiin ois eksynyt L kokoa.
Myyjältä kysyin myös että saako irrottaa toisistaan niin ei saanut koska ne myydään pakettina ja kyllähän sä oman kokosi tiedät sanoi myyjä :headwall:
Idiootti! Sama myyjä sanoi että mun vartalolle vaatteet löytyy erikoisliikkeistä! PAH!
Sanoin että on saattanut koko muuttua raskauden myötä, myyjä naureskeli vaan.
Mulla ei ole ollut
ummetusta missään vaiheessa onneks!
Oon tarkkaillu tota mun pissaa täälä kotona ja aina on puhdasta näyttänyt JEE!
Äsken just viimeks kävin pissimässä tikkuun.
Viimeyö oli ihan kamala kun mies riehui hammassärkyään.
Välillä yritti nukkua istualteen välillä käveli pitkin kämppää ja veti kuulemma yön aikana huiviinsa 3kpl 1000g para tabseja!!
Noh nyt on käynyt hammaslääkärissä viisauden hampaan poistossa ja sai saikkaria tän päivän.
Noh toissa päivänä alkoi kaappien laitto seinälle ja nyt parhaillaan nousee 2 viimestä!
JEEEE
Hidas tahti kun ei oo kerennyt tehä remppaa kun vasta töiden jälkeen.
Mutta kohta saan keittiön kaappeihin tavaraa ja vauvan hoitopöytä ja kaapit vauvan omien kamojen käyttöön. Nyt ollut keittiön kamat siellä.
Tosin noissa ei oo vielä ovia et kaikki kamat näkyy mut ei se mua haittaa...
Niin ja itsellä oli myös kipuja, vihloi mahaa aivan sairaasti!
Ennen en oo tämmöstä kipua tuntenut!
Miehelle yöllä sanoinkin että toivottavasti ei tuu lähtö.
Housut aamulla ihan jossain töhnässä yäk...
Mekään
ei kuuluta kirkkoon mutta jonkunlaiset nimeämiset aiotaan kuitenkin järjestää.
Mutta ei olla yhtään kyllä mietitty millasta keksis.
Ei olla vielä uskallettu miehen sukulaisille kertoa, ettei kuuluta enää kirkkoon.
Vaikka viime vuonna erottiin siitä puljusta.
Siellä kun on kaikenmaailman jeesustelijoita.... Ymmärrys ei heillä varmasti riitä.
Mutta omapahan on asiamme.
En mä taaskaan muista mitä luin tuolta aijemmin huoh :ashamed:
Hei kertokaa nyt tyhmälle että kun mun saikkari meni ja katkes yhellä päivällä, (koska en saanut työterveyteen aikaa) niin meneekö taas työnantajalle maksettavaks?!
Mä oon ihan pihalla näistä asioista.
Pomo sanoi että hänhän saa antaa ilman saikkulappua 3 päivää vapaata ja lupas sen 1 päivän mulle saikkariks vaikka lappua ei ole.
Mutta nyt pähkin et pitääks mun hakee kelasta vai mistä saan rahaa?!
Tajuskohan kukaan mitä yritin kertoa
Tuli verolaput saan takasin vähän reilut 400e ja siihen vielä pitää laittaa kilsat et ihan kivasti!
Ai niin ja täällä joku puhu että pitää kelaan viiä uus verokortti ettei tuu mätkyjä vai miten se oli?!
Noh jos kävis välillä sanomassa omia mielipiteitä tuolla rempan keskellä
Jane ja olio 32+3
Mä en kestä tätä dementiaa.... :'(