~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

Alkuperäinen kirjoittaja saagatar:
En ole käynyt täällä alkuraskauden aikaan, mutta nyt tulin ilmoittamaan, että meillä muuttui kaksosten odotus tällä viikolla (rv 22) yksösen odotukseen. Pojat joutuivat fetofelaanisen tranformaation eli TTTS: uhreiksi, kuten ilmeisesti on käynyt Mutzillankin pienokaisille. Minulle tehtiin maanantaina laserleikkaus, jossa operoitiin istukkaa, joka oli ainoa mahdollisuus poikien pelastamiseksi. Toinen poika näkyi seuraavana aamuna ultrassa menehtyneenä. Toinen voi hyvin. Syndrooman aiheuttamat mahdolliset kasvuhäiriöt tai aivoihin syntyneet vauriot tulevat näkyviin aikaisintaan kahden viikon kuluttua leikkauksesta. Tämän aamun ultrassa Valo-poikamme kuitenkin liikkui normaalista, sydän löi normaalisti ja hänen olonsa kohdussa olivat kaikin puolin hyvät.

Mitä tuo päivityspyynnöt YV:lle pinon otsikossa tarkoittaa...? Minun kohdalta voi siis tiputtaa toisen vauvan pois.
Yksityisviestillä, mutta johan mä sen tästä luin..

Olen pahoillani menetyksestä...
:/ :hug: Hyvä juttu kuitenkin että toinen jaksaa porskuttaa, oikein paljon jaksamisia ja parempia vointeja sinne! :hug:
 
saagattarelle osanotto toisen vauvan menetyksestä :hug: Onneksi Valo-pojalla oli toistaiseksi kaikki hyvin ja pidetään peukut pystyssä, että tilanne jatkuu samana!

Näiden uutisten jälkeen sitä saa olla todella onnellinen, että omat kaksoset ovat epäidenttisiä ja omilla istukoilla. Vaikuttaa pelottavan yleiseltä tuo TTTS!

Myntti ja kaiffarit 23+0
 
Voi miten surullisia uutisia täällä on :'( Voimia Saagattarelle ja pienelle Valolle. Itku pääsi väkisinkin, kun viestiäsi luin :hug: Toivon sydämestäni, että loppuraskaus sujuu hyvin.

Nyt tuntuu myös vaikealta kertoa omasta ilostaan... Elämä kuitenkin on joskus hyvinkin rankkaa ja silti se ympärillä jatkuu, joten ehkäpä saan näistä surullisista uutisista huolimatta jakaa oman aamuisen ultrani teidän kanssa. Ja ehkäpä se jopa piristää ja luo uskoa myös hyvään suuntaan. Sanokaa, jos ajattelette toisin.

Aamulla siis olin Brunon vastaanotolla 4D-ultrassa. Kokemus oli fantastinen ja laitteet entistä paremmat. Uskomatonta miten voi nähdä kaikki vauvan piirteet, varpaat, sormet, selkärangan nikamatkin. En osannut, kuin hymyillä hölmönä koko ultrauksen ajan :) Kaikki oli kuten pitikin ja vauva vastasi viikkojaan kooltaan. Painoarvio oli 540g, hui! Se tuntui paljolta, mutta on kuulemma aivan normaali ja tämän hetkisen painon perusteella olisi kuulemma syntyessään reilut 3,5kg. Saimme selkeästi tiedon kaikesta mitä näkyi ja kasan kuvia sekä dvd:n mukaamme. Mieletön fiilis :) Ja se edellisen ultrauksen jälkeen tullut "pettymys" sukupuolesta on täysin tiessään. Koko ajatus tuntuu jo aivan kahelilta! Jos saatoinkin miettiä vielä alkuviikosta jotain muuta vaihtoehtoa, niin tämän päivän jälkeen olen niin onnellinen pienestä pojastani, etten osaa sitä edes sanoin kuvailla. Tahtoisin vaan hänet nopeasti syliin, mutta kesään on vielä matkaa. Olen rakastunut korviani myöden :heart: :heart:
Jos joku miettii kannattaako mennä maksamaan tuosta , niin menkää!! Jos se mitenkään on mahdollista. Aivan mieletön olo jäi!

Jos näin "sekaisin" menee ultrasta, niin mitä se sitten kesällä onkaan? Leijumme toivottavasti kaikki pilvissä omien nyyttiemme kanssa :heart:

-sydämensä menettänyt unelias-
 
Pikaisesti piti käydä kurkkimassa kuulumisia...

Saagatar voimahaleja :hug:
Voimia toiselle pojalle.

Taas mun pitäs pakata.
Tänään suunnataan nokka kohti seinäjokea.
Tarkoitus olisi myös tuurissä käydä kun siellä on mammahousuja 10e
käyn ainakin katsomassa millasia ne on.

Hyvää viikonloppua mammat!
 
Saagattarelle osanotto ja jaksamista :hug:

Unelias kuulostaa ihanalle tuo 4d. Harmittaa, kun ei ole laittaa siihen rahaa. Toisaalta, itsellä on jo nyt samanlaiset fiilikset ja tuijottelen harva se päivä noita rakenneultran kuvia ja esittelen niitä kaikille tutuille ja puolituituille (kyllästyvät muhun ja mun vauvajuttuihin varmaan kohta). Ei millään malttaisi odottaa, että saa sen pienokaisen syliin. Katsoiko kukaan muuten eilen Martinaa ja Eskoa? Mulla ainakin tuli tippa linssiin =)

Synnytyksestä vielä kyselisin, että kuinka monella on mies tulossa synnytykseen mukaan? Ja miten he siihen suhtautuvat? Täällä on vähän nihkeää ja se ilmeisesti johtuu pelosta, että mulle ja vauvalle sattuu jotain eikä hän voi auttaa tilanteessa mitenkään. En ole kuitenkaan halunnut kauheasti painostaa tässä asiassa, mutta mulle ainakin olisi tärkeää, että hän on paikalla ihan vain henkisenä tukena. Onko muilla kokemusta tuleeko tämä asia esim. perhevalmennuksessa esille jossain vaiheessa?

Mulle pukkasi sitten kivasti kauhean lentsun vielä näiden selkäkipujen lisäksi ja nyt on pää täynnä räkää, enkä pääse liikkumaan. Pelkkä venyttelykin rupeaa hengästyttämään ja tuntuu, että selkä menee vielä pahemmin jumiin. :(

Jonttu & tonttu 23 + 5
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jane69:
Pikaisesti piti käydä kurkkimassa kuulumisia...

Saagatar voimahaleja :hug:
Voimia toiselle pojalle.

Taas mun pitäs pakata.
Tänään suunnataan nokka kohti seinäjokea.
Tarkoitus olisi myös tuurissä käydä kun siellä on mammahousuja 10e
käyn ainakin katsomassa millasia ne on.

Hyvää viikonloppua mammat!
Mä melkein voisin sanoa et jos käytte Seinäjoella ettekä pyörähä meillä kahvilla, niin otan nokkiini..34km välissä matkaa... :whistle:


Synnytys
ja isäntä..Niin..tota...joo...Mä haluisin tueks ukon, mutta tuopa ei halua tulla..ei osaa sen enempää selittää että miksei, sano vaan että koko ajatus tuntuu pahalta..Eli haluaa viedä mut sairaalaan jne. mut kun se sieltä jalkojen välistä revitään, ei halua olla näkemässä, mut sit taas heti kun on maailmassa haluaa olla paikalla..Ja mua vähän loukkaa toi..Mä sanoinkin jo rumasti kerran et parempi että oot sitten vaikka 250km päässä ajamassa puita kun siellä odotushuoneessa kyttäämässä.. :ashamed:
 
Mammajoogassa oli mukavata. Jäi vaan tunti alkuhöpötysten takia aika pätkäksi, mutta ensi viikolla sitten enemmällä ajalla. :) Tunti tosiaan oli vain aikaa. Hathajooga oli se mitä tehtiin, ohjeita varmasti netistä löytää. Hengitykseen ei alussa ole maailman tärkeintä keskittyä ja liikkeet oman kykenemisen mukaan. Pakko ei ole itseään kiduttaa jos pahalta tuntuu. Ei vauvaa kiusata saa kuitenkaan. Hyvältä vaikuttaa, mielelläni menen ensi kerrallakin. :D

Meillä on mies tulossa mukaan synnytykseen. Ilmoitin jo alussa että yksin en halua mennä. Toivottavasti ei perhevalmennuksen ja sen synnytysvideon takia ala mieltään muuttamaan. :LOL: Olen kyllä ilmoittanut että sinne jalkoväliin ei mennä kurkkimaan. :D

mipsu ja nöttönen 24+0
 
Saagatar :hug: Osanotto! Toivotaan että Valo-pojalla olisi turvallinen loppumatka!!

Sattumalta katoin Martinan synnytyksen sairaalassa ollessamme ja kyllä se itkun sai aikaiseksi onneksi kukaan ei tullut silloin just huoneeseen...) ja hieman myös miettimään että tuota tiedossa muutaman kuukauden päästä!!! Avautumisvaihe kestää mulla tuskallisen kaaaaauuaaan (ei onneksi vielä oo noin kauaa kestänyt kuin Martinalla) mutta onneksi salissa ei oo tarvinut olla kauaa ja ponnistukset on olleet alle 5min. JA ONNEKSI SE KIPU UNOHTUU KUN NYYTTI ON KAINALOSSA!! :heart:

Oltiin tosiaan kaksi yötä tai ite olin vaan toisen yön (+päivät) ja isi toisen nuorimman tyttömme kanssa sairaalassa osastolla kun reppanan yskä meni niin pahaksi ja paksua limaa kertyy keuhkoihin. Sai spiiraa, ventolinea ja imettiin röörejä auki. Nyt saatiin kotiinkin lääkettä ja jospa tämä alkais tästä hellittään.... Niskat ihan jumissa ja nokka vuotaa kun meille sattui osaston kylmin kämppä ja ei siinä vuoratulla levyllä huonolla tyynyllä saa ees nukuttua kunnolla...

Neuvolassa kävin viikko sitten (joskus, en ees muista enään... )

Hieman pelottaa mikä sotanorsu oon taas kesällä.... :ashamed: |O
(Suluissa rv18 mitat)
RV siis 22+1 kun kävin..
58,5kg (54,1kg) +1100kg/vko!!!!!! APUA! yht. n.8,5kg tullut
RR 119/82 (107/77)
HB 103 (103) muistan syyä sitä rautaa
:ashamed:
SF 22 (15) juuu- yläkäyrillä mennään...
Syke vauvalla 140 paikkeilla
sokeria ++ ja rasitukseen aika jonne muutenkin joudun menemään... YÖk... onneksi miehellä loma silloin ja saa tulla henkiseksi tueksi tenavien kanssa tai ainakin viiä ja hakea mut kun en pysy tolpillani sen jälkeen.. kaikista vaikeinta on saada se litku nieltyä ja pysymään mahassa tarvittavan ajan...

4D- ultra olis mielenkiintoinen mutta ei oo mitään mahiksia mennä sinne... :/ no sitten kesällä se nähdään kuka sieltä tulee :heart:

mammaliini ja niilo rv jotain (mä en siis pysy kärryillä enään... )
 
Saagatar Osanottoni ja Valolle onnea loppumatkalle :hug:

Meillä on ollut alusta asti itsestään selvää et mies tulee mukaan synnytykseen, vaikka välillä pelottaakin et jotain sattuu, mutta kyllä hän haluaa olla tukemassa ja todistamassa lapsensa syntymää. On jopa jättämässä jotain keikkoja loppukeväältä väliin ettei vaan missaa synnytystä. Hän itse kyllä ilmaisi selkeästi ettei aio jalkopäässä kuitenkaan olla katselemassa ja hyvä niin :D Mulle riittää läsnäolo, kädestä pitely ja se ettei tarvi olla yksin. Napanuoraakaan ei tarvi katkaista :)
 
Saagatar Pahoittelut tapahtuneesta ja toivottavasti toinen pikkuinen voi hyvin!

Ihanaa että 4D:ssä on ollut kivoja näkymiä:)

Olipa mukava aamun aloitus, rauhallinen kahvihetki kera hesarin ja aamupalan, jonka jälkeen kävin tekemässä itselleni kasvohoidon á la Body Shop:D Virkistävää. Raskausarpitilanne on näemmä edelleen hyvä, tosin Body shopin kaakaopuikko loppui aikoja sitten ja ostin tilalle apteekista ihan rasvaista perusvoidetta, maksoi viiden euron luokkaa ja tuntuu toimivan oikein hyvin.

Meilläkin mies on tulossa mukaan synnytykseen, ei vielä tiedä mihin ryhtyy :D
Ilmoitti myös että voisi sitten jäädä hoitovapaalle kotiin hoitamaan vauvaa ja minä voisin mennä töihin. Valitettavasti hänellä vain on sen verran parempi palkka että se ei kannata :LOL:
Onko muilla ilmestynyt outoja ihottumia? Täällä alkoi viikko sitten kämmenselkä kutista, epäilen että olen vaan herkistynyt jollekin pesuaineelle - on ollut ennenkin taipumusta. Mutta pitääpä kysäistä seuraavassa lääkärissä.

Mukavaa viikonloppua!
Miumiu+pieni 24+5
 
saagatar pahoittelut menetyksestä :'(
toivottavasti loppuraskaus sujuu hyvin ja saatte toisen vauvan terveenä syliin :hug:

Meillä myös mies tulossa mukaan synnytykseen, mä oon naureskellu että se varmaan pyörtyy siellä mut itepähän tahtoo mukaan tulla :D

Mulle ei oo onneks tullu ainakaan vielä raskausarpia mahaan *koputtaa puuta*
rinnoissa sen sijaan arpia on, mut ne on onneks melko haaleita.

Mukavaa viikonloppua! =)

Niisku- ja kullervo 25+3 :heart:
 
Saagatar:Pahoittelut menetyksestä :hug: Toivottavasti Valo-poika jaksaa hyvin loppuun asti!
Synnytyksestä Mä en kyllä ekassa raskaudessa edes ajatellu mahdollisuutta että mies ei tulis mukaan. Eilen kysyinkin siltä mitä mieltä se itse siitä oli niin piti kuulemma itsestään selvänä että on mukana. En mä sinne olis ketään muutakaan halunnu. Oli se ihan mahtava kokemus molemmille kun poika syntyi ja itku siinä tuli kummaltakin onnesta. Eikä tuokaan jalkopäähän kurkkinu, oli siinä mun vieressä ja tuki tyynyn kanssa selästä aina kun ponnistin. Eikä katkaissut napanuoraa, kätilö ei edes kysyny että haluaako, mutta ei tuo kuulemma ois välttämättä halunnutkaan.
 
Saagattarelle pahoittelut ja pienenelle Valolle paljon onnea ja jaksamista loppumatkaan
:hug:

Ihania masukuvia oli moni laittanut!

Pikkuvarpusen ultrakuvat olivat aivan mielettömiä, mua alkaa kieltämättä vähän kismittämään ettei varattu aikaa "ajoissa". 4D taitaa näillä viikoilla olla sen verran tyyristä, etten enää kehtaa mennä :ashamed:

Synnytys ja isäntä, mä en oo ajatellutkaan ettei mies tulisi mukaan! Tuntuu myös siltä, etten mä sinne yksin uskaltaisi mennä, enkä kyllä kelpuuttaisi ketään muutakaan tukihenkilöksi. Onneksi tuo myös haluaa tulla, muuten pelkäisin synnytystä vielä enemmän!

Pakko hehkuttaa, että mä sain jo äitiyspakkauksen! Oon vieläkin hämilläni, miten paljon siinä oikeastaan olikaan vaatteita ja muuta oikeasti tärkeetä tavaraa - kaikki pääsee kyllä meillä käyttöön ennemmin tai myöhemmin. Koin myös mielettömiä nostalgiahetkiä kun tajusin, että paketissa oli edelleen samasta kankaasta tehty body (tai ainakin ihan saman näköinen) jossa mun pikkusisko on köllinyt 80-luvun lopulla.

Myös äippärahapäätös tuli, ja rahan suuruus tuli jopa ihan positiivisena yllätyksenä! Ei tässä mikskään miljonääreiksi olla tulossa, mutta jo se, että saan esim. toukokuussa opintotuen lisäksi sen minimiäippärahan siihen päälle, on aika iso kuukausittainen plussa mun tänhetkiseen tulotasoon. En tiedä ajattelenko taas suorituskyvyistäni liikoja, mutta mun tekis myös hirveästi mieli ottaa pari pientä työprojektia kesäksi, joista toisen ehtisin varmaan tehdä jo ennen pikkuisen syntymää. Mietin vaan että mitenköhän noista projekteista saadut mitättömät lisätulot sitten vaikuttais noihin tukiin (eli meniskö ne sitten alta vai mitä kävis). Onko teillä kellään kokemusta siitä, että sais vielä osan palkasta vaikka äitiys- tai vanhempainrahan päälle?

Tilasin myös netistä käytettynä kestovaippoja, ja nyt niitäkin on sellainen kasa, ettei onneksi tarvitse enää investoida ihan heti kuin muutamaan harsoon:D Paketin väritys on kyllä sen verran vaaleanpunasävyinen, että jos siellä poika lymyileekin tytön sijaan, niin pitää varman vielä muutama ostaa lisää.

Meillä oli myös torstaina eka perhevalmennuskerta, ja vaikka tuolla ei nyt varsinaisesti mitään uutta tietoa saanutkaan, oli kiva nähdä saman alueen muitakin tulevia äitejä. Oli mahtava huomata miten samanlaisia ajatuksia kaikilla tuntui olevan.

Tulipa taas juoruttua, täytyy koittaa käydä tiheemmin täällä niin ei tarvitse väsätä romaania sit kerran viikossa:D

Salma ja Sintti 25+0

(26 raskausviikko
Ennenaikaisesti syntyvällä lapsella on jo suuret mahdollisuudet selviytyä, jos se syntyy nyt ja kaikki apukeinot otetaan käyttöön. Mahdollisuus turvalliseen synnytykseen kasvaa jokaisena päivänä, jonka sikiö on kohdussa. vau.fi
Jipii!)
 
...ja piti vielä lisätä kun tuosta unohtui, kiitos niille jotka jokinaika sitten valaisivat niiden menkkamaisten tuntemusten olevan nimenomaan luultavasti harjoitussupistuksia! Mulla niitä nyt ei ole ollut kuin ihan muutamaan otteeseen, mutta säikäytti sen verran kun en tiedä yhtään miltä minkäkin "kuuluis" tuntua.
 
Kesäkuun odottajiin ilmoittautun uutena mukaan!
Olen täällä monesti käynyt juttuja lukemassa vaan nyt päätin sitten rekisteröityä itsekkin. =)
Elikkäs 18.6 olisi laskettu aika ja ensimmäinen lapsonen tulossa, pikku prinssi! :heart:
Kaikki tähän päivään asti on mennyt oikein hyvin, äitini jopa ihmettelee että miten näin hyvin on mennyt, kun hänellä raskaudet ovat olleet aina aika työläitä ja töissä ei ole juurikaan voinut olla.
Alussa oli kylläkin pahoinvointia, mutta sekin meni noin muutamassa viikossa ohi. Kipuja eikä muuta vihlontaa, suppareita ole vielä ollut, vaikka teen työkseni aika fyysisesti raskasta työtä ja jalkojen päällä olen sen vajaa 8 tuntia. :whistle: Mietinki että kostautuuko tämä kaikki sitten synnytyksessä.. :| Toivottavasti ei..
Kovasti liikettä mahassa tuntuu, kylläkin istukka joka on edessä hieman sivulla vaimentaa liikeitä aika paljon eikä liikkumisia mahastani huomaa ainakaan vielä. Tänään ollaan sitten potkittu oikein urakalla virtsarakon tietämille, huoh..
Hankinnoista sen verran että olemme ostaneet käytettynä britaxin viime vuoden mallin liikkeestä, sitterin, rintarepun ja jonkun verran vaatteita. Emmaljungan vaunut ovat tulossa tulevana maanantaina.
Tuosta rintarepusta kysyisinkin teiltä että onko oma kohtaista kokemusta, kuinka hyvin toimii ja onko siinä viihdytty? Itse en olisi sitä ostanut, mutta kun käytettynä sain ja kehuivat että kannattaa ostaa..

Että tämmöistä minusta ja maha asukista. Kesää kovasti odotellessa!

sädehtijä ja pikkumies, 23+1
 
Käytiin katselemassa vaunuja, josko näkyisi hyviä tarjouksia ja päädyttiin ostamaan Brion Go vaunut!:D Auts, maksoi pikkasen enemmän kun oli tarkotus sijoittaa, mutta kun näki muissa malliehdokaissa niin paljon enemmän miinuksia, että oli vaan pakko ostaa nuo. Olivat niin tukevan, hyvin jousitetun ja kuitenkin kevyen oloiset.
Salmander Tääkin tilasi netistä ison paketin käytettyjä kestovaippoja, eikä ihan heti tarvita lisää. Kätevää:)

Sädehtijä Tervetuloa!:)
 
Jos joku haluaa niin voin postikuluja vastaan laitella eteenpäin ne kestot jotka tulee äp:n mukana, jahka se äp tulee..En aatellu alkaa kestoilemaan..

heh, luumut on pelastanu mun vessakäynnit!Niin hävis ummetus ilman lääkkeitä kun aloin syömään pari-kolme luumua päivässä!Pari päivää se otti, mut nyt toimii! :D
 
saagatar toivottavasti toinen pysyy matkassa loppuun asti *hali*

mies mukaan synnytykseen meillä näillä näkymin ukkeli ei tule mukaan. ukko on ollut ekassa synnytyksessä ja tokaan ehti just ja just mutta kolmannessa olin ihan yksikseni ja mun mielestä se oli aika hyvä juttu ettei ollut se ukko siinä häsläämässä =) toisesta muutenkaan ollut niin kauheesti apua kun kivut on alkanut että oon vaan huutanut kun hyena eikä siihen oo auttanut mikään eli näillä näkymin meen meös yksin synnyttään.

raskausarvista mä oon kiitollinen että mulle ei oo ikinä tullut arpia mahaan vaikka maha onkin venynyt mutta se alue on säästynyt mutta sitten rintoihin ja reisiin on tullut vaaleita viivoja.

muuten täällä ihan tavista elmeri myllää masussa viimistä päivää

tänttärä ja elmeri 25+1
 
Saagatar osanottoni ja voimia! Toivottavasti Valo-poika voi hyvin jatkossakin.

Meillä mies tulee mukaan synnytykseen. Tästä meillä ei edes tarvitse keskustella. Kuka nyt ei haluaisi nähdä ja kokea oman lapsensa saapumista maailmaan?

Ihottumista: Mulla käsissä (kämmenpuolella) ihottumaa. Esikoisesta oli ranteessa ihan pieni läntti, joka hävisi synnytyksen jälkeen. Nyt keskisormien iho ihan rikki ja toisessa kämmenessä karheaa, halkeilevaa ihoa... Mulla on normaalisti normaali iho, ei koskaan mitään ihottumia, joten helppo oli linkittää ihottuma raskauteen. Hoito: Kortisonia ja Bebanthenia. Mulla toi kova pakkanen pahentaa tota ihottumaa, että sitten kun lämpötila taas nousee, ihottuma varmaan häviää itsestään.

Mulla on nyt tullut parissa viikossa hirveesti painoa lisää. En edes uskalla käydä vaa'alla. Sama homma kävi esikoisen kanssa näillä viikoilla, eli ilmeisesti ihan normaalia... Mun toppahousut ei mee enää kiinni ja mua ärrrrsyttää! En mä nyt loppuun asti niillä uskonu selviäväni, mutta loppuis nyt nää hemmetin pakkaset, aargh! Mä vihaan vihaan vihaan kylmää! Talvitakeista taidettiin jutella täällä aikasemmin ja mulla on nyt käytössä kolme. Yks on laskettelutakki, joka mahtuu vielä ihan hyvin kiinni, ne kun on aina aika reiluja. Yks on Isabella Oliverin mammamalliston musta villakangastakki, joka on ihan superihana! Käytän sitä päivittäin. Sit on vihreä villakangastakki, jota en nyt oo käyttäny, kun tuli hankittua se IO:n takki. Noilla pärjään hyvin! Välikausitakkeja onkin sitten ihan reilusti... :whistle: Tulis vaan se hemmetin VÄLIKAUSI!

Kävin tosiaan niissä kauneushoidoissa silloin ke ja neljä tuntia siinä vierähti... Ihan uudistunut olo! Tein vielä kotona suolakuorinnan vartalolle ja rasvasin oikein pitkään ja hartaasti. Perjantaina pääsin shoppailemaan ilman lasta ja todella nautin siitä "vapaudesta". Ajantaju katosi kokonaan (lapsen kanssa sitä on koko ajan tietoinen kellosta) ja myöhään meni. Löysin aivan ihanat mustat saappaat ja sain vihdoin ostettua oikeankokoiset rintsikat. C-kuppihan mulla nyt sit pärähti ja mä en kauheesti tykkää. Mun omat on paljon kivemmat. Mut onneks ne saa taas takas n. 1,5 vuoden päästä... Viimeks ei ainakaan muuttuneet imetyksen jälkeen mitenkään: ei roikkuneet eikä ollut arpia. No, nähtäväksi jää miten tällä kertaa.

Nyt tonne miehen viekkuun tutimaan ja vauvasta uneksimaan. :heart:
 
Se olis tänään yritettävä päästä Suomeen, yay! Täällä on Ruotsissa junat myöhässä ja saas nähdä miten sitten lennot... Ja Suomessa junat myös näyttävät myöhästelevän, joten en malta odottaa odottamista.... :kieh: Onneks siellä on sentään roimasti pakkasta, täällä kun on jo nollassa. :whistle:

Saagatar, voimia ja jaksamista sinne. :hug:

Kysyin poikaystävältä synnytyksestä, että pelottaako sitä, kun täällä oli pari miestä joita se pelotti. Oli vain ihmeissään ja kuulemma innolla odottaa sitä tapahtumaa. Onneksi! Mutta me ollaan kaikki erilaisia ja kaikilla on omat pelkonsa.

Tissit on täälläkin lähempänä C:tä normaalin A:n tai joskus jopa AA:n sijaan. Minuu ällöttää, jos tissinahka osuu mahaan :D Joten odottelen Mussupussun tavoin tissien kutistumista normaalitilaan, vaikka miestä tämä turpoaminen ei näytä haittaavan... Muutenkin tuo tuntuu olevan enemmän kimpussa kun normaalisti ja välillä ihan ahistaa :kieh:

Apua, nyt pakkaamaan loput tavarat ja kohti Suomea! Pois alta risut ja männynkävyt! Täältä tullaan, leipäjuusto!
 
meillä kans mies lähtee synnytykseen mukaan ainakin toivottavasti siis kaikki riippu siitä saako muille lapsille amman sillä hetkellä.

Äläkää pelätkö ei ne rinnat minnekään palaudu on kuin kaks tyhjää kintasta imetyksen jälkeen ja kohta saa pestessä heittää olkapäälle napakin on kummasti noussut ylemmäs :LOL: :LOL: (oho no ottakaa huumorilla) siis ei mulla ainakaan ole palautunut imetyksen jälkeen.

Mulla on miehen työ takki päällä ja menee vielä ihan suhkot kiinni jos oikeen koittaa napaa sisään vettää :D
 

Yhteistyössä