Onnea vaahtera ja nasuliinih! =) :flower:
Voi jestas että mulla on hyvä fiilis!Poika nukku 00.00-06.00 älähtämättäkää, 6 aikaan olin ihan varma et se heräs ja nousin ylös niin sehän nukku kun tukki vielä..
Oon menny ihan olemattomilla unilla ite ja nyt kun sai nukuttua 6 tuntia heräämättä, ilman et se 6 herätyskään olis ollu sellanen missä pieni mies huutaa keuhkojaan pihalle, on olo ihan mahtava!
:heart: Poika on syötetty ja vaippa vaihdettu, mä saan ihan rauhassa juoda kahvia ja olla vaan..Täydellistä!
Ei teitä kärvistelijoita enää montaa ole, etteköhän tekin omat sinappikoneenne syliin saa tässä parin viikon sisään.. :hug:
On hirmu mukavaa seurata teidän loppumatkaa kun jotenkin oma raskaus tuntuu nyt niin kovin kaukaiselta..
Mut ei mulla kyllä edelleenkää ole mahaa ikävä, raskaus ei vaan yksinkertaisesti sovi mulle..
Musta on ihanaa kun voi maata selällään, mahallaa, kukaan ei potki sisuskaluja, ei oo levottomia jalkoja eikä vedä suonta..Pystyy liikkumaan, eikä ruokaa tehdessä meinaa polttaa itteensä koko ajan..
MUTTA, ollaan me jo siltikin puhuttu et jos vuoden päästä koitettais tälle vahinkolaukaukselle tehdä siskoo tai veljee, kerta nyt alotettiin...
Janen kanssa olin puhelimessa tuossa alkuviikosta, heillä voidaan hyvin ja jane juurikin sanoi ettei oo konetta edes avannut kun koittaa levätä samaan aikaan kun poikakin..Mutta eiköhän hänkin linjoille palaile kun ehtii!
syyshortensia Onnea vielä tätäkin kautta! :heart: Te varmaan juhannukseksi pääsette kotiin, ootan innolla että saatte arjen pyörimään ja että voin vaunuilla teille katsomaan tulokasta..
Mussupussu Mulla ei oo mitään hajua tollasista jutuista, eikä th:kaan mitää maininnu..Suurin syy sille miks meillä ehkä ne vellit joudutaa ottaa käyttöön aikasemmin on just se että noi maitomäärät on niin isoja jo nyt, että ei tuo jaksa juoda niin paljoa mitä kuluttaa, sen huomaa jo nyt..Tuo myös puklailee välillä ihan kamalia määriä kun on niin nälkäinen AINA et hotkii ekat 40ml, vaikka kuinka evästä tulis sen tunnin välein..Voihan se olla et tuo tuosta tasottuu ja varmasti tasottuukin, mut helpottaa ajatus siitä että th on myönteinen myös sille muulle ravinnolle jos alkaa näyttää jossain kohtaa siltä ettei tuota enää yksinkertaisesti saa pidettyä tyytyväisenä tällä ravinnolla..
Mutta joo, mä lähden tankkaamaan kupin täyteen kahvia ja alan pakkailee tavaroita, me lähdetään jussiksi mun vanhempien luokse, sieltä jo mummo eilen soitteli et tulkaa jo..
Ihanaa mennä sinne, mun äiti on ostanu valmiiks kaappiin tutit, tuttipullot, vaipat, nannit, sieltä löytyy myös vakiovarusteena matkasänky ja vaunut..
Ei tartte huolehtia mukaan kuin ittensä, jälkikasvu ja vaatetta..
Oikein mukavaa ja rauhallista juhannusta kaikille!
Odottelijat: Nostakaa jalat ylös, nyt on hyvä juoksuttaa miestä, tuttavia ja sukulaisia, nauttikaa! :hug:
Vauvaantuneet: Tuoksutelkaa, halailkaa ja silitelkää vauvojanne, ihan minunkin puolesta, muistakaa huolehtia myös itsestänne! :heart:
Maira ja emppu 2vko2pvä
Öh, miks mun sepustukset on nykyää tälläsiä pötkylöitä... :snotty: