~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

Onnea jälleen kaikille vauvautuneille :heart:

Meidän nappula onkin tänään sitten JO viikon :') menee niin nopeaan tämä aika...
Neuvolatäti kävi tänään kotikäynnillä :) Kaikki oli oikein hienosti ja painokin lähtenyt nousuun, vaikka lähes korvikkeilla mennäänkin, ruokahalua vain on vaikka kuinka.
Napatynkä irtosi eilen ja nyt tilalla onkin oikein siisti pikku napa :)
Isosisko on aivan haltioissaan vauvasta, ja viihdyttää poikaa minkä ehtii...välillä vähän liikaakin =)
Ristiäiset kävimme eilen seurakuntatalolla sopimassa ja niitä vietetään sitten 31.7 :heart: Nyt puuttuu sitten enää vain nimi ja kummit :/ Nämä, etenkin nimi tuottaa päänvaivaa.
Vaunuilemassakin ollaan jo ehditty muutamaan otteeseen käymään, ja vaunuissa viihdytäänkin hyvin kunhan ne vain ovat liikkeessä.
Nyt odotellaan isiä kotiin, joka on ollut kesälomasta huolimatta kiireapulaisena veljensä firmassa tämän päivää ja huomenna kuulemma jatkuu... Nooh, palkaksi tulossa jokin viilennyskone, joka liitetään maalämpöpumppuun...sitä siis näillä helteillä odotellessa :)
Vieraita vielä illaksi odotellaan ja sittenpä taas kohti uutta yötä ja päivää...

Nasu & pikku mies 1vko :heart:
 
Onnea Jonna (uudelleen), Shawne, TipuTopakka (onneksi teillä jo kaikki hyvin!) ja Zinazkii vauvoista :flower: :flower: :flower: :flower: !

Kiitos imetyskommenteista! Julki-imetyksessä pelottaa se, mikä Minttu mainitsikin, että toinen on niin hidas syömään, ettei siitä tule mitään ja itku alkaa, kun rinnan ottaa pois. Ehkäpä siis pullosta loput tai pian aiomme kyllä alkaa kaupitella huvituttiakin.

Mammaliini: Kiitos tarinasi jakamisesta! Parantumisia rankasta kokemuksesta ja peikkotuoksua perheellesi =) Kiitos muillekin tarinansa jakaneille!

Tupajumi: Onnea matkaan! :hug:

Ja mahakkaat: Jaksaa jaksaa :hug:

Neuvolassa käyty eilen. Kaikki hyvin: Napa parantunut, painoa tulee upeasti (käyrille ei vielä voinut meitä sijoittaa, koska th:lta puuttuu vauvan sotu, jonka tarvii tietokoneohjelmaansa ennen käyrille laittamista), kasvoissa paljon (normaaleja) hormooninäppyjä jne. Seuraava neuvola otettiinkin vasta neljän viikon päähän, jolloin lääkärineuvola ja silloin tulee mm. rota-virusrokote (suunkautta).

Muuten täällä eletään edelleen "välivaihetta" eli isännän isyysloma loppui, mutta kesäloma alkoi, joten hän kotona auttamassa, mutta esikko meinaa viedä häneltäkin hermot. Minä yritän väliin sovitella, väliin menee multakin hermot vuoroin isäntään, kun on liian ankara, vuoroin esikkoon, kun toinen tahallaan testaa rajojaan. Vauva parka rinnalla kuuntelee, kun äitee huutaa muille :ashamed: Uskon, että syksyllä tilanne paranee, koska rutiini tulee sekä vauvalle, että mulle ja esikolle ja olemme tottuneet uuteen perheenjäseneen.

Lähestyvät ristiäiset luovat mulle paineita :ashamed:
 
Nasu, onpa hauska sattuma että meidän pojilla on sama syntymäpäivä ja myös tulee olemaan sama ristiäispäivä. Soittelin eilen jo papin, arvelin että kesälauantait on kovin kysyttyjä, tuo sopi niin hyvin sekä meille että molemmille tuleville kummeille. Niiden valinta olikin helppo.
 
Voi Lenniinaa! Mulla välillä niin samanlaisia fiiliksiä ja meillä neidillä vasta VARHAIS-uhma. Mitä se sitten on myöhemmin... Huokaus. Hyvä kuitenkin, että "näet jo valoa tunnelin päässä".

Oon ollut hiukka epävarma maidon riittämisestä, mutta eipä tartte olla, kun pojalla oli painoa tullut YLI KILO lisää 2 viikossa. Huhhuh! Eilen oli siis 1 kk -neuvola. Pituuttakin jotain 4 cm lisää, en muista tarkkaan. Mikäköhän jättiläinen tosta tulee?

Julki-imettämisestä oon samaa mieltä kuin monesta muustakin asiasta, että kyllä sujuu kun on varusteet kunnossa! Hyviä imetysliivejä, imetystoppeja ja mekkoja, joissa olo tuntuu hyvältä. Ei tulis MIELEENKÄÄN nostella hankalasti jotain ei-imetystoppia jossain kahvilassa. Hoidan aina imetyksen tyylikkäästi, huomaamattomasti ja muut huomioiden. Harsot, huivit sun muut käyttöön vaan! Eipä ole kukaan kommentoinut tai tuijotellut. Ja jos vauvalla kestää, sitten kestää! Meillä on kyllä huvitutti jo käytössä, mutta eipä tuo kelpaa, jos vauvalla on vielä nälkä, eli maltilla ja vauvantahtisesti.

Meidän pikku-herralla on jo päivärytmi. Tietenkin se rytmi, johon olen hänet ajanut, eli sama kuin esikoisella. Lapset heräävät klo 8 ja menevät unille klo 21. Pyry syö suunnilleen samoihin aikoihin kuin esikoinenkin + yösyötöt x 2 + jotkut satunnaiset lohtutissittelyt. Aiemmin puhumastani kapalosta on ollut suuri hyöty nukuttamisissa! Ihokontaktitoppia en ole juurikaan voinut käyttää, koska se on hiukan liian iso (olin isompi viime raskaudessa) ja näillä helteillä tuntuu että vauva jotenkin valuu siellä liian alas... Meidän tuplarattaat on niiiiin hyvät ja ollaankin lenkkeilty kauempana sijaitsevaan puistoon, jossa esikoinen on leikkinyt ja Pyry nukkunut rattaissa tyytyväisenä. Vieläkin joskus Pyry saa ihan käsittämättömät raivarit (tottakai silloin kun olen kaupungilla tms.), joihin ei auta sylit tai hyssyttelyt - ainoastaan tissi. Kaipa se vatsa sitten on tosi pipi. Mitäköhän showta tää olis ilman sitä Kupla Stoppia? Hyrr, en tahdo edes ajatella.

Nasuliinih
meilläkin on maalämpö, johon liitetään sitä hyödyntävä ilmastointi. Ilmeisesti samaan tapaan teillä? Ja ristiäispäiväkin teillä sama, 31.7. =) Meillä on jo nimi ollut pitkään tiedossa ja kummitkin on jo kysytty ja suostuneet. Tässä mietin tarjoilua: tilatako vaiko tehdä itse?

Nyt nukkumaan kun muutkin on jo!

Ainiin, meidän esikoisen kitarisa- ja putkitusleikkaus oli eilen eikä tuo edes mitään kipulääkettä tartte! Reipas tyttö!
 
Onnea Pulinapadalle, Nasuliinihille , Vaahtera-82:lle , Anzzu1984:lle, mammaliini83:lle, zinazkii:lle sekä Jonna H:lle pojista :flower:

Onnea Lilli80:lle, Inkkukinkulle, syyshortensialle, valerie-82:lle, Zalmiakille, Shawne-78:lle sekä Tipu Topakalle tytöistä :flower:

Kylläpä teitä vauvautuneita onkin taas paljon, toivottavasti en unohtanut ketään..

:hug: jonnas1984, paranemisia kaavinnan jälkeen. Tosi kurja juttu, toivottavasti nyt jo olo parempi.

Lenniina: voimahalit ja jaksamisia! Täällä aika samoja juttuja käydään läpi tuossa esikoisasiassa. Mies tosin nyt vielä töissä 1,5 viikkoa ja täällä kärvistellään keskenämme ;) Onneksi poitsu melko hyvin käyttäytyy kun mies on töissä, mutta kun mies tulee kotiin niin johan alkaa se rajojen testailu. Eipä se, jos vauva olisi semmoinen joka vaan syö ja nukkuu, mutta kun vauvakin terhakasti jo vaatii osansa huomiosta.

Vauva kasvaa hyvin 750g oli parissa viikossa tullut painoa ja syntymästä 4 senttiä lisää pituutta. Nyt ollaan jo neljännen kilon paremmalla puolella. Liekö minun antibioottikuurin, mutta massuvaivoja on nyt ollut, välillä koviakin. Täytyypi testailla tuo Kupla Stop, mikä minulle oli uusi tuote, cuplaton ei ainakaan pahemmin ole vaikuttanut. Välillä äristään ja ähelletään oikein tosissaan, onneksi väliin mahtuu päiviä jolloin vain nukutaan. Ihmeen pirteä vauva kyllä, monta tuntia on hereillä päivästä ja tosiaan vähän liiankin sylivauva. Nyt onneksi viihtyy tuossa kantopussissa ja liinassakin, mutta näillä helteillä ei tee pahemmin mieli kanniskella. Omassa kehdossa ei nukkuisi vieläkään yöllä vaan vieressä.

Täällä kanssa harsot ja imetyspaidat julkisilla paikoilla käytössä, meillä Nuuk on tosi nopea syömään, joten sen kanssa ei ole ongelmia. Vähän pelkäsinkin, että noinkohan saa painoa kun olen saanut jätettyä pumppauksen minimiin ja poika on melkein kokonaan rinnalla. Hyvin näyttää nopeallakin imulla selviävän. Joskus annan pullosta jos imetysväli ollut liian pitkä ja on pakko pumpata. Noita imetyspaitoja saisi kyllä olla enemmän kuin nuo kaksi. Mites muuten suojaatte rinnat ulkona? Oletteko ihan t-paidalla vaikka tuulisi? Nyt kun oli tuo rintatulehdus niin ei toivoisi sen uusivan. Uimaankin tekisi kovasti mieli.

Ihania hellepäiviä ja vauvantuoksua.. niin ja supparituulia, eiköhän täällä vielä muutama kärvistelijäkin joukkoon mahdu

Unna ja Nuuk kohta 4 vkoa

muoks.. jos vaan Maira viitsit, ehdit ja jaksat, niin olisi kiva jos sen vauvapinon laittaisit, eipä muita halukkaita tunnu ilmaantuvan..
 
Kauheaa vauhtia näyttää monien vaavit kasvavan, hyvä niin...

Itse edelleen täällä yksin,,,...Onko täällä enää ketään muita ei vauvaantuneita, kun minä.. Masuasukki2010..Et kai sinäkin ole jo poistunut???

Kävin tänään neuvolassa, ei mitään uutta, meillä pääsee sairaalaan tosiaan kontrolliin vasta ensi viikon pe, eli silloin viikkoja on 41+6...Ja siis vasta kontrolliin... apua, mä en kestä. Eniten pelottaa tuo koko, kun yli kuukausi sitten oli arvio 2800... ei helvetti...Usko loppuu, ennen kuin pääsee toimimaan...

Nooh, ihania vauvahetkiä ja puuuhhhh...supersupparituulia meille kärvistelijöille...

Kaikku ja nimetön 40+4

 
Pulinapata Aijh.... jopas sattumaa :) Me oltiin kans ajoissa liikkeellä tuon päivän kanssa, koska tiedossa oli, että lauantait menee äkkiä ja varsinkin tähän aikaan vuodesta. Onneksi oli vielä yksi pappi jäljellä tuolle päivää, mutta kellon aikaan ei voitu enää vaikuttaa vaan ristiäiset alkavat 13.00.

Mussupussu Joo samalta vempeleeltä kuullostaa, toivottavasti toimii odotetulla tavalla sitten kans.
Me meinattiin tarjoiluista osa tehdä itse, äitien avustuksella kuitenkin ja osa (voileipäkakut ainakin) tilata pitopalvelusta.

Hmm... esikoinen lähti mummon kanssa sirkukseen, mies jälleen kiireapulaisena, vauva nukkuu ja tässä sitä ollaan, mitään ei itse osaa tehdä. Uni ei tullut silmään tietenkään kun olisi saanut nukkua :/ Telkkarista ei tule mitään, ei ole elokuvia katsottavana... jospa sitä siirtäisi poitsun vaunuihin ja lähtisi vaikka kauppaan ostamaan itselleen jotain hyvää. Aamulla vain kävimme lenkillä, niin oli kyllä niin kuuma, että vauva meinasi läkähtyä ohuista vaatteista huolimatta.
 
Kaikku täällä edelleen yhtenä palana. Eikös sopimus ollut, että heinäkuun aikana vois ehkä tapahtua? :p Kyllä mekin ne nyytit jossain vaiheessa saadaan. Välillä tuntuu kyllä oikeasti, että muilla on suurempi kiire kun itsellä. Heh.

Eilen tehtiin miehen kanssa kenkäteline ja ovi tietokonepöytään jätepuusta. Nyt on sitten tilaa kengille ja ohjelmistocd:t turvassa oven takana. :D

Masukki 40+1
 
Onnea vauvautuneille!! :flower: :flower:

Vielä on muutama masun kanssa, tsemppiä teille loppumetreille!!


Huh huh, kylläpä aika menee nopeesti. Meidän pikkuneiti täyttää huomenna 2 viikkoa.
Viime viikko meni mukavasti, kun mies oli isyysvapaalla. Tämä ja ensi viikko ollaankin päivät kahdestaan vauvan kanssa kotona ja sitten alkaa miehen kesäloma.

Referoitu synnytyskertomus:
Niin kuin aiemmin kerroin, tiistaina 15. päivä alkoi tosiaan supistukset ja yöllä käytiin synnärillä kääntymässä. Kyllä otti päähän silloin, mutta iso kiitos tsempittäjille ja supparituulia lähettäneille, sillä 16. päivä lähdettiin taas synnärille. Supistukset olivat voimakkaita, mutta kohdunsuu ei ollut tarpeeksi auki, joten synnyttämään ei vielä päästy. Onneksi saatiin kuitenkin jäädä synnärille yöksi ja sain lääkettä, jotta sain nukutuksi.
17.6. herättiin klo 7 supistuksiin. Kävin suihkussa, mutta siitä ei ollut apua. Noin 11.30 päästiin sit synnytyssaliin. Kivut oli tosi voimakkaita ja kun niitä oli jatkunut tiistaista lähtien, halusin epiduraalin. Vaikutus oli kyllä aivan mahtava!! Kipuja ei tuntunut, mutta supistuksen tunsi.
Vähitellen kohdunsuu aukesi lisää ja kalvot puhkaistiin, koska piti saada vauvan päähän anturi. Vatsan päältä eivät saaneet sydänääniä kunnolla kuulumaan. Kunnon ponnistukset aloitettiin sitten klo 16.00 ja klo 16.35 oli maailman ihanin tyttö nostettuna mun rinnan päällä! :heart: :heart: :heart:
Kyllä se kipu todellakin oli sen arvoista. Pahojen supistusten aikana totesinkin miehelle, että kuka hullu tekee useamman lapsen, jos tietää mitä ne kivut on... :LOL:

Pienen kokonsa takia vauvaa tutkittiin paljon sairaalassa. Verta otettiin monta purkillista, mutta mitään vikaa ei löytynyt. Lisäksi veriryhmän (A-) takia pelättiin keltaisuutta, mutta sekin oli ihan turha pelko. Vauva voi todella mainiosti!

Imetys ei valitettavasti ole lähtenyt sujumaan toivotulla tavalla, sillä nännini ovat olemattomat. Olen käyttänyt rintakumia, mutta kun maidon tulo kestää, niin vauva turhautuu. Niinpä olen nyt pumpannut. Välillä kuitenkin tissikin maistuu. Onneksi!!

Tänään käytiin ekaa kertaa neuvolassa. Painoa on tullut mukavasti lisää ja neiti kasvaa muutenkin hyvin. Kohta tyttö on saman kokoinen muiden ikätoveriensa kanssa.

Pine ja pikkuinen 13 päivää
 
Kaikku ja masuasukki2010 täällä myös mahan kanssa kärsivä ilmoittautuu :wave: Eli näemmä meitäkin vielä on.

Eilen oli neuvola ja kuulemma paikat vielä entistäkin pehmeemmät ja kalvoissa kuulemma tuntuu jokin rakkula. Eli ilmeisesti siitä ne sitten poksahtaa jos on poksahtaakseen... Mut ei mitään mainittavia supistuksia yms. ole taaskaan ollut havaittavissa. Mutta jos se olis vaikka tyyntä myrskyn edellä tai jotain :)

Heliel & PeppiEemeli 40+6
 
Täällä kanssa ilmoittautuu vielä yhtenä kappaleena. Hyvä etten ole ainoa :) Tänään neuvolassa sanottiin että olis vihdoin kiinnittynyt, kauankohan vielä menee aikaa?! Kivuttomia suppareita runsaasti mutta onkohan niistä mihinkään :/

Marjukka 40+2
 
mjm
Tervehdys. :wave:

Tulin pikaiseen kertomaan, että meille syntyi täsmällisesti laskettuna päivänä 26.6. klo 18.35 :heart: TYTTÖ :heart:. Paino 3880g ja pituus 51 cm.

mjm ja pikkutyttönen :heart:
 
Pikainen ilmoitus:
Täysikuu toimi mun kohdalla B) Pieni rakas prinsessamme syntyi 27.6 täsmällisesti rv 40+0 :heart: Paino 3410g ja pituus 51cm. On tää vauvautuminen kyllä aivan ihanaa!

Onnea jälleen muillekin vauvautuneille ja extrapaljon voimia vielä odottaville! :hug:

tinysteps (0 raskausviikkoa :D )
 
Onnea taas kaikille nyytin saaneille.. :heart: :flower: :heart:

Täällä arki sujuu mainiosti. Lilli on helppo tyttö. ei mutise turhia. Kirjaimellisesti syö ja nukkuu.. :D tiistaina olis ensimmäinen neuvola,sitä odotellaan jo innolla.

Esikoisen kanssa onkin sitten niitä ongelmia.. :( huoh... vauvaa kohtaan on kyllä kiltti ja hoitaa ja silittelee toista kovasti mutta ne oikut,raivarit ja hepulit!!!! on oikeasti ihan järjettömiä. vie omia voimia todella paljon. ja välillä ihan huolestuttaa että onko kaikki ihan hyvin,koska se mielenosoittaminen on todella voimakasta.
Yleensä hepulit ajoittuu aikaan milloin koko perhe on paikalla. onneksi meitä on sitten kaksi paikalla hoitamassa tilannetta... :(
En tainnu olla ainut kellä on vaikeaa esikoisen kanssa? :hug: meille ketkä tän kanssa painii,toivotaa että se helpottaa pian...

eilen kävin lillille hakemassa disflatyl:ä ku täällä ei tota mainitsemaa kupla stop:a ole... tänään pitäis sit antaa kunhan heräileee. Ei kummosemmin ole mahavaivaa,paukutellaan kovasti kyllä,mutta kipristellään kuitenki jonku verran joten jos noi tipat vähän auttais ja helpottais...

Ja ISO kiitos sille joka mainitsi tosta kapalosta... tilasin kiddopotamus-kapalon ja ihmettelen miten en esikoisen aikana sitä tilannu...
Lilli vetää 10 -13 tunnin unia kapalossa ja yhdellä syötöllä! aivan loistava kapistus!! :D tosin on vähän vaikeuksia saada niitä pieneiä käsiä pysymään siellä piilossa... :D aina ne vaan tulee ulos sieltä,mutta eipä ole unia haitannu!!

Täällä aletaan syömään aamupalaa joten täytyy lopetella...
Jaksamisia yhdessä kasassa oleville,kyllä ne pikkuiset ulos tulee..

Lilli ja Mini-Lilli 12pvä.. :heart:
 
Niin täälläkin on julkisen imetyksen "ongelma pitkä ruokailu, poika syö yleensä monta tuntia putkeen..ap ja ip tankkaukset, joku ruokailu siinä välissä saattaa kyllä olla ihan lyhytkin.
Jos ruokailu jää kesken alkaa huuto, pojan mielestä ainoa huutamisen arvoinen asia :D

Päästiin kuitenkin alkuviikosta kaupungille ja sehän meni ihan hyvin, junassa oltiin ihan kiltisti ja pumpattu maito maistui. Hankin pari nättiä imetyspaitaakin - Bebesissä oli ale.

Ilmeisesti jatkuva pieni väsymys alkaa vaikuttamaan, muistin ihan väärin päivämäärän, joksi varattu aika aika isyyden tunnustukseen. Eikun uutta soittelemaan :/ Nimipapereiden lähetys siirtyi hieman, kun ilman tuota tunnustusta ei saada isän sukunimeä. Noh ens viikolla uusi yritys.

Miumiu&poika 1kk 1pvä
 
Onnea kaikille vauvautuneille! Täällä on myös poika kainalossa, tultiin juuri kotiin :heart: Vedet meni sitten kliseisesti täydenkuun aikaan lauantaiyönä ja lähdettiin hakemaan antibioottia GBS:n takia. Alkoi kuitenkin supistukset siellä, niin jäätiin sisään. Synnytys meni ihan juuri kuten pelkäsin, eli pipariks.. 20 tunnin aktiivisynnytyksen jälkeen päädyttiin keisarinleikkaukseen ja siitä on edelleen hirmu paha mieli. Vaikka tulos oli täydellinen! Poika syntyi siis maanantaina rv 41+1 07.22 aamulla, painoi 4380g ja pituutta 54cm.

Tänään päästiin kotiin ja mie pääsenkin saman tien siivoomaan kun kätilö on tulossa kotikäynnille, joten enemmän torinoita sitten illalla. Hermot meni omaan äijään kun täällä ei ollut mitään voinut siistiä tai ostaa ees kahvimaitoo vaikka tiesi eilen kotona käydessään tulosta. Stana.

Anteeks. Palaamme siis myöhemmin!
 
Onnea Milkei!!!

Juurikin aamusella ajattelin että missähän olet... :) mutta oletkin ollu aarteen haku reissulla... :heart:

Miehet... ite aloitin myös kotiintulon siivoamisella ja siitä kaupassa käynnillä..
Meillä tosin on aika mahdotonta siivota jos poika on kotona... =)
Toivottavasti paha mieli leikkauksesta hälvenee... :hug:

jään odottamaan sun tarinointia... =)
 
Hei ja anteeksi, että tunkeudun nyt tuolta heinäkuisten puolelta...

Mutta halusin onnitella Milkeitä suloisen pojan johdosta!!! Kiitos vielä tekemistäsi pöllöistä ja kaikkea hyvää uuteen arkeen!

Lisäksi, jos saa vaivata Lilliä80 tai muita kellä kokemusta, olisin myös kiinnostunut tuosta kapaloinnista, voisitko kertoa siitä enemmän? Ja minkä laatuisen SwaddleMen olit hankkinut, kun niitä näkyy olevan puuvillaa, mikrofleeceä, bambua ja flanellia? Mitä eroja materiaaleissa, mikä niistä kannattaa valita?

Mekkala ja poika 37+0

 
Mekkala saa toki vaivata... :D vaikka musta tuskin kamalasti apua on... ite tilasin orgaanisesta puuvillasta tehdyn botanical-kuvioidun kapalon. ja ihan itsekkäistä syistä,ku tykkäsin niin kovasti kuvioinnista... :D tilasin www.sannas.fi sivuilta. ja nyt ku katoin niin näytti olevan ihan uus kapalo missä on pelkkä vetoketju. eli ei tarrakiinnityksiä. se olis varmasti meidän ropeli-käsille ollu parempi vaikka tulee se uni tossakin vallan mainiosti.. eiköhän ne kaikki ole hyviä. en sit tiiä mut toi fleece kuullostaa ainakin mun korvaan kuumalta... paremmin tietävät saa korjata mun luuloja.. tilaan kyllä ite varmasti myös isomman kokoisen kapalon.. niin myyty olen kyllä tälle asialle..
 
Onnea Milkei!!! Minäkin mietin aikaisempaa viestiäni kirjoitellessa että missäköhän olet.. :D Tsemppiä! Kokemus oli varmasti rankka.

Täällä hankitiin kapalo jo ennen pojan syntymää, mutta meillä siitä ei tykätty yhtään. Hermohan siinä menee kun kädet ei saa heilua vapaana :D Onneksi tuo nukkuu ihan hyvin ilmankin.
 
heippa!

Meille syntyi poika rv 41+5. Painoa 4.6kg ja pituutta 54cm. Aluksi oli jonkin aikaa teholla ja lisa hapessa, kun sai vihreaa lapsivetta keuhkoihin ja masuun. Mutta pikaisesti alkoi toipumaan ja kotiinkin paasi kun oli 4pv vanha!
Itse lahdin kotiin samana paivana. Maito nousi tosi hyvin kun paasin kotiin. Tosin sairaalassakin kavin imettamassa viimeiset 2pv kolme kertaa paivassa.
Nyt kotona totutellaan arkeen 2 lapsen kanssa. Kirjottelen lisaa myohemmin.

leena ja oliver poika 6pv!
 
Mjm ja Tinysteps: Onnea pikkutytöistä :flower: :flower:

Milkei: Onnea pojasta :flower: Osanottoni leikkuriin joutumisen aiheuttaman mielipahan johdosta - onneksi palkinto on sen arvoinen!

Leena: Onnea pojasta :flower: Onneksi pojallasi nyt kaikki hyvin alun ikävyyksistä huolimatta!

Mussupussu: Kiitti taas kommenteista ja jaksuja varhaisuhmaan! Hienoa, että esikkosi leikkaus meni hyvin, toivottavasti paranee hienosti! Meillä ristiäisten päätarjottavat tekee anoppi, että sen puoleen pääsen helpolla.

Unna: Kiitti vertaistuesta myös sinne ja jaksamista :hug:

Maira: Laita vaan vauvapino tosiaan, jos vaan jaksat =)

Kaikku ja muut masuliinit: :hug:

Pine: Kiitos tarinasta ja onneksi pikkuruisella neitokaisellanne kaikki hyvin koostaan huolimatta! Tsemppiä imetykseen!

Lenniina ja Hamuliini 4 vkoa
 
Hurjasti onnea kaikille vauvaantuneille!!! :flower: =) :heart:

Ja tsemppiä teille jotka vielä odotatte, ei mene enää kauaa!!!! :hug:

No niin arvon naiset, on aika siirtyä toisiin juttuihin! :)
Ja KAIKKI jotka vielä odottaa on hyvät ja siirtyvät kanssa tuonne toiselle puolelle niin jännätään porukalla! :D

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1773631#m21119422

Tuossa raakavedos, muokkailen huomenna tai kun ehdin, tulin juuri nimittäin mun vanhempien luota johon lähin aika haipakkaa eilen...Äiti on viety tayssiin tiistaina myyräkuumeen takia, eilen illalla joutu teholle jossa on vieläkin, isäpuoli niin ikään myyräkuumeessa, joutuu käymään joka päivä paikallisessa sairaalassa tiputuksessa mutta saa muuten olla kotona.. :attn: :snotty: :( Huoli vanhemmista on kova...
 

Yhteistyössä