~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

Onnea Tupuna!! :)


Onnea papuneiti!! :flower:
:flower:

Jonna toi kuulostaa lupaavalta, sä pääset synnyttää kyllä ihan pian, oon varma!Ellet jo ole?Onnea matkaan!

( . ) Ei mitään raportoitavaa...Täällä ollaan ja odotellaan..Kiva kun meitä mahakkaita vielä riittää, ei tarvii yksin täällä kirjoitella.. :hug:

Johanna 38+6
 
Onnea taas kaikille vauvan saaneille :heart:

Minäkin edelleen olen yhdessä koossa. Aamulla kävin Kättärillä, mutta eipä siellä sen kummempia sanottu. Maanantaina pitää mennä taas uudelleen ja huomenna taas aloittaa vuorokausivirtsan keräys :/

Esikoinen reagoi tosi vahvasti mun sairaalakäynteihin, tänäkin aamuna sai kunnon kohtauksen, kun sanoin että menen taas sairaalassa käymään. Ripustautui minuun kiinni ja itki kamalasti. Isä ei kelpaa mihinkään ja vaan äiti saa auttaa ja ottaa syliin. Miehellä alkoi onneksi kesäloma, niin onnistuu minun äitipoli- ja neuvolakäynnit helpommin.

Zalmiakki rv 38+3
 
Onnea vauvan saaneille!!! :heart: :flower:

Minä myöskin vielä yhtenä kappaleena, huokaus... Alkaa olla päivä päivältä ankeampaa, enkä oikein nuku enää ollenkaan... :( Liitoskivut vaan pahentuneet entisestään ja kädet myös. Turvotus ennallaan eli aika pahana, mutta menkkakipua ja selän vihlontaa sekä supistuksia hiukan enemmän kuin ennen. Jospa se tästä?

Jottei olisi liian helppoa, joudun eilen vielä autokolariin. Joku onneton motoristiämmä ajoi meitä kylkeen kun oltiin äitin kanssa ajelemassa mummua moikkaamaan. Ihan vaan menetti pyörän hallinnan kun oli nousemassa rampilta pikatielle ja tuli sitten vastaantulevien eli meidän kaistalle eikä saatu väistettyä kun oltiin ylikulkusillalla ja oikealla puolella kaide vastassa. Meillä onneks vauhtia vain paikassa sallitut 60km/h ja tällä akalla ei paljon mitään kun jonotustilanteesta lähti liikkeelle. Mutta ei jumalauta oikeesti kannattais lähteä pitempään reissuun ellei sen vertaa hallitse pyörää, että sillä pääsisi liikkeelle! Ymmärrän kyllä, että vahinkoja sattuu mutta tämä täti ei tuntunut yhtään edes olevan pahoillaan tai huolissaan muusta kuin siitä, ettei päässyt itse polveaan telottuaan jatkamaan matkaansa!! Minä kun vaapuin paikalle meidän autosta, hän vaan naureskeli että lähti sitten mopo käsistä ja että häntä harmittaa kun on ekalla moottoripyörämatkallaan... :kieh: Olis tehnyt mieli hieman tallata siihen polven päälle tällä ruholla lisää... Vaikka ei loukattukaan, en minä eikä äiti eikä Luojan kiitos pikkuiseni!!!! Mutta eipä tiedä miten olis käynyt, jos olis tullut vaikka rekka meidän takana ja ajanut sit meitä perään tms... Ihan kauheeta! Käytiin synnärillä sit käyrillä ja ultrassa, eikä mitään aihetta huoleen. :heart: Äitin autosta meni takalasi, kuskin puoleinen takaovi ja puskuri - mut ne on pikkuseikkoja kun kaikki ollaan ite kunnossa. Ja onneksi oli turvavyön alentaja mulla niin ei nykässyt mihinkään kohtaan vatsaa!! Jäin silti miettimään minkä ihmeen takia tällaista voi sattua... Ei auta vaikka itse ajaa varovasti ja sääntöjen mukaan. :(

Kaikkea sitä pitää vielä sattua näillä viikoilla... Ajattelin sitten, että jospa jotain hyvääkin tästä, että jos lähtis vaikka syntymään mutta ei. Ja sairaalassa sanoivat, että toivottavasti ei käynnisty nyt kun heillä oli kaikki synnytyshuoneet täynnä ja osastollakin vielä äitejä "jonottamassa" synnyttämään! Kovasti on Satakunnassa tehty vauvoja syksyn pimeinä iltoina kun on yli 200 LA:ta nyt kesäkuussa. :)

Mut jos ens yönä? Ollaan menossa saunaan ja ajattelin kyllä vietellä ton miehen "lääkitsemään" kohdunsuuta... ;)

Koittakaa jaksella - Tinysteps ja Pikkuvarpunen, meillä enää viikko viralliseen eräpäivään! :)

Shawne & Baby Girl 38+6
 
Onnea paljon vauvautuneille! Niin niita vain tulee.
Taalla on laskeutunut, mutta ei kiinnittynyt. Muutenkaan ei mitaan oireita etta lahto olisi pian tulossa.
Keskiviikkoa ja aitipoli aikaa kovasti odotan.

Leena ja masu asukki tasan rv.41
 
Onnea kaikille vauvautuneille!!! alkaa pikkuhiljaa kesäkuu läheneen loppuaan... |O

joten tulin poksumaan..poks, poks, rv.40+0 ois mullakin nyt toisenkin ultran mukaan, toisen mukaan jo 40+5 yliajalle menee et ropisee..

miehen veljen rippijuhlista tultiin, päivä syöty kaikee namia ja olo ihan turvonnut.öh!
jotenka nyt nukkuun...öitä, uiniis ötököitä! :wave:
inkkukinkku 40+0
 
Paljon onnea Papuneiti!! :heart: :flower:

Shawne78 HUI kamalaa joutua kolariin! :eek: Onneksi ei sattunut teille kellekään mitään! Pitääkin sattua ja tapahtua vielä viimeisillä viikoilla... Mua itseänikin kyllä pelottaa hiukan autossa ollessa, välillä sitä tulee niitä dorkia autoilijoita tai "läheltä piti" tilanteita. Hyvä että pääsit heti synnärille varmistamaan että kaikki kunnossa. :heart:

Jep, viikko tosiaan ois sitten viralliseen laskettuun aikaan. Mulla on nyt sellainen huoli, etten haluakaan että tää vauva syntyy vielä. Mies on mennyt hankkimaan flunssan, se ei muuten IKINÄ ole kipeenä mutta nyt tottakai ja jo pelkkä ajatus siitä ettei se ois mun mukana synnytyksessä saa kyyneleet valumaan. Oon jo itkenyt pariin otteeseen kun ahdistaa :( Mä todellakin toivon että se pian tosta paranee ja myöskin sitä etten mä itse vielä tässä sairastu... Ois varmaan erittäin mukavaa olla ekaa kertaa synnyttämässä flunssaisena. Tehokuurilla se kyllä on: teetä, hunajaa, sipulia, hedelmiä, c-vitamiinia ja para-tabsia. Toivotaan että tepsii... :/

Nyt pakko mennä edes yrittää nukkumista!

tinysteps POKS 39+0 (38+3)
 
Paljon onnea vauvan saaneille :flower:

Nyt jo jotain tapahtuu. Viime yönä limatulppaa ja nyt aamun jotain ällölimatulvia :x Eli varmaan jos ei ennen ke synny, niin pääsee käynnistykseen tipalla? Onko sen merkki noi limat, että paikat avautuu? Muutama oikeesti kipee supparikin tullu. Toivottavasti jatkuvat koko päivän, ja oikeesti pääsis tosi toimiin...

Mies kyllä tilas vasta tiistaille, kun sillä on muutenkin ma vapaata B)

Mutta nyt isommille aamupalaa ja kahvia naamaan. Oon muuten omituisesti nukkunu tosi hyvin pari yötä, vaikka kotona oon ollu... Molempina öinä kuitenkin heräilly hiestä märkänä ja vatsakipuun. Mut saannu nukahdettua kuitenkin heti. Eikä isompienkaan kanssa oo tarttenu heräillä :D

tupajumi ja keijo 39+6

tiputteleeko muilla jo maitoa? Mulla jo jokusen päivän, tosin onneks niin ettei oo vielä tarttenu liivinsuojii :heart:
 
Mie täällä edelleenkin kärvistelen... voi tylsyys..

Rusehtavaa vuotoa on ja eilen autoillessa tuli muutama ihan kipeeki supistus.. mut sit taas yllättäen loppu..
Miten lie sais tuon ukon suostumaan siihen sekstailuun vielä... ku ei viittiis pakottaakkaan.. nytkin kokoajan menkkajomottelee ja joka päivä.. mut ei vaan lähe kunnolla käyntiin et vois lähtee laitokselle... mut voi kun tekis jotain ees sen verran, ettei tarviis niillä pillereillä käynnistää.. se minuu eniten pelottaa tuon haavan takia.. huomenna äippäpolille vielä ronklattavaksi heti aamusta ja sit ke käynnistetään.. voi kun huomenna vois jo käynnistää, mut taitaa olla turha toivo..

Anzzu rv 41+4
 
Onnea vauvautuneille :flower: :heart: Muistakaahan meitä ahkerasti synnytystarinoilla ja vauvan tuoksuisilla arjen tarinoilla! Olis kyllä ihan kiva gallup, et mikä mahdollisesti auttoi synnytyksen käynnistymiseen, jos sellaista epäilystä olisi, että jokin edesauttoi. Tiedän, olen hölmö, vauva se on joka päättää koska ulos tullaan! Mutta..silti :LOL:
Täälläkin sitten vuokrasopimus päättyy ja koroille mennään :LOL: Heinäkuun vauvaa meille veikkaan.. Muuten, mulla on ollut nyt muutaman pvän alapää, siis lantio tuolta sisältä ja vaginan alue..AIVAN järjettömän kipeä, liikkuessa, asentoa vaihtaessa..siis jatkuvasti..Mitäs se semmoinen? Jtn kun paikat aukee ja venyy? Ei tiedä hän :ashamed:
Shawne TODELLA ikävää tollainen kolari, tiedän todellakin tunteen, itsekin olin rv32 ja samanlaiset tunteet seilailivat päässä..vihasta huoleen :hug: Mutta pääasia että te kaikki olette kunnossa :hug: Ja mua niin huolettaa just toi synnärin tilanne, kun meitä kesäkuisia synnyttäjiä on niin paljon ja tuo juhannuskin tulossa jajaja.. :( Ei olisi kiva käytävälläkään synnytellä :( :'( Ja niin, piti vielä sanoa, että en sitten päässyt niitä helmiä hakemaan juuri näiden ihme kipujen takia..kävely on niin tuskaa, niin en sitten jaksanut lähteä siellä toisessa luontaistuoteliikkeessä käymään. Harmittaa sekin :'( Mielelläni olisin niitä homeopaatteja jututtanut ja kertonut sitten sinullekin.
Hmm..mitäs vielä..niin, meillä on kyllä mies yhtäkkiä innostunut käynnistämään mun synnytystä :D Koko ajan tarjoamassa itseään :LOL: Noh, mikäs siinä..Kun itsekin jaksaisi :LOL: Mutta ei kai tässä nyt muuta. Koittakaa naiset jaksaa :hug:

Heppa ja IiroMaria 40+0 :D
 
Onnea vauvautuneille :heart:

Täällä oli eilen (eikä se olo tänään miksikään ole muuttunut) maailman kauhein päivä. Meidän koira, 15-vuotias pikkuprinsessa sairastui. Kaikki tapahtui tosi nopeasti ja päätös oli tehtävä. Päätös oli elämäni vaikein ja nyt on sydän ihan hajalla eikä itku meinaa loppua millään. Tänään olis LA, muttei kai poika nyt halua tulla ulos kun äiti vaan parkuu. Koiran leluja ja karvoja ja petejä on pitänyt tässä kerätä pois. Vielä ei oikein halua uskoa, ettei pieni Siru-koira tulekaan enää kotiin. Kai tää tästä joku päivä helpottaa.

Shawne, hyvä, että kaikki matkustajat ovat kunnossa.

Jaksamisia kaikille.

erittäin murheellinen milkei, 40+0
 
PikkuVarpunen täällä ollaan VIELÄKIN lupaavista oireista huolimatta |O

Onnea Papuneiti ja Miitta :flower:

Voi Shawne kolarit on aina ikäviä ja pelottavia saati sitten tässä tilanteessa. Onneksi olette kaikki kunnossa :hug:

Milkei todella surullista, jaksuja sinne :hug:

Maitoa tulee täälläkin muutamia tippoja päivän aikana.

(.) Nyt alkaa oikeasti jo hieman turhauttaa tämä odottelu. Jättis sai eilen pikkuserkun, terve poika syntyi 3 viikkoa etuajassa. Miks kaikki muut synnyttää, paitsi minä?!

Jonttu & jättis 41 POKS
 
Papuneiti: Onnea pojasta :flower: Ihana oli lukea, että sait helpon synnytyksen :hug:

Miitta: Onnea tytöstä :flower: Miten meni synnytys?

Milkei: Osanottoni Sirun poismenon johdosta! Sattuipa ikävään aikaan, vaikka ei tuolle taida mitään "parempaa" aikaa olla olemassakaan! :hug:

Shawne: Hui kauhistus, et olit joutunut kolariin! Kyllä varmasti suututtaakin! Onneksi ei käynyt pahemmin kenellekään ja pääsit vauvaa ultralla kurkkaamaan :hug: Komia on masusi =)

Nasuliinih: Parantumisia oksenteluun tai jos olisikin merkki, että lähtö tulee pian ;)

Tinysteps: Paranemisia miehellesi ja toivottavasti itse säästyt taudilta!

Mitä kuuluu, joilla la mennyt/hyvin lähellä: mm. Elettaria Cardamomum, OdottamatonOdotus, Tipu Topakka, SisunÄiskä?

).( Kirjoittelen siis tänne teitä loppukuisia ja sitä uutta pinoa odotellessa. Vaikka täällä "murheet" niin pieniä, ettei oikein kehtaa niistä ees kirjoitella. Eilen kävin sivustolla http://imetystukilista.net lukemassa juttuja ja harkitsin jo soittamista tukipuhelimeen. Ahdistaa, kun esikon kanssa tuo täysimetys ei onnistunut useista eri syistä johtuen ja nyt olin avoimin mielin asian kanssa, että menee niinkuin menee. No tähän asti on mennyt niin hyvin, että jos nyt hommaa kosahtaa kiville tässä vaiheessa, niin kyllä harmittaa! Hamuliini siis osasi imeä jo synnytyssalissa ja lisämaitoa ei ole tarvittu ollenkaan (paitsi nyt olen antanut pari krt) ja painoa on silti tullut hienosti. Vauva osaa imeä eli rinnat ehjät ja viihtyy rinnalla. Mutta välillä tulee päiviä, että maitoni on kerrassaan loppu ja vauva alkaa itkeä imettyään tunteja tyhjiä rintoja. No soittelen tuonne imetystukipuhelimeen jossain välissä - tänään taas ollut vähän parempi päivä :)

Gallupia oli toimineista synnytyksen käynnistyskonsteista: Itse kävelin ed. ja ko. päivänä muutamia km:jä, vadelmanlehtiteetä olin juonut useita päiviä kaksi kupillista/pv, miehen kanssa oli riitaa synnytysaamuna ja päiväunet nukuin juuri ennen vesien menoa. Vauva syntyi siis rv 39+5.

Lenniina ja hamuliini 2,5 vkoa
 
Onnea vauvaantuneille!! :flower: =)

Ja kovasti tsempityksiä vielä kärvisteville... :hug: Nauttikaa nyt kun vielä voitte, yöunista jne jne.. :p

milkei :hug: nuo on inhottavia tilanteita, menis mullakin pasmat sekaisin jos tuo karvakorva katoais... :(

Shawne
Hui!Hyvä että kaikki säily ehjänä! :hug: Ei tuossa ole mitää hauskaa, olisin varmaa räjähtäny sille motoristille... :kieh:

Mä tuossa päivitellessä just kattelin listaa että hirveen moni on hävinny linjoilta, noinkohan siellä on putkahdellu lisää vauvoja..? :heart:

(.) Mikäköhän taika siinä on et meil on jokatoinen yö upea ja rauhallinen ja jokatoinen ihan kamala....Mä oon taas viime yönä nukkunu varmaan 3 tuntia kun poika huuti vähänväliä...Isännästä ei paljon iloa ollu kun oli juhlimassa varpajaisiaan ja nukku humalaansa pois...Saa kyllä iltapäivän ja illan olla pojan kanssa, mun on pakko päästä vähän hengähtää.. :ashamed: Ei täs muuten mitää mut huolehdin koko ajan käytännössä yksin tuosta pojasta, mies on viikon aikana 2 kertaa ruokkinu sen, vaikka sillä oli vapaata niin minä jouduin nousemaan pojan kanssa jne..Sit se kehtas tänä aamuna paiskoo kammarin ovee et eikö hän saa nukkua..Ou jeah, mullekkin kelpais uni...Ainoa joka täs huushollis nukkuu on ukko..Tuolla se nytkin vielä kuorsaa.. :attn: (ai katkera, minäkö.. ) Mä vaan käyn väsyneenä niin saakelin kärttyseks et kaikki ärsyttää ja sit poden huonoo omatuntoo kun tiuskin.. :snotty:

Rintasyöttö meillä on lopetettu nyt kokonaa, maito ei yksinkertaisesti vaan riitä!Kyl mä pumppaan sen mitä tulee ja annan pojalle, mut määrät on niin onnettomia et multa lähtis järki jos yrittäisin tissin kanssa pelata..Poika syö nimittäin n. 2tunnin välein yli 80ml nannia, mä saan lypsämällä 10 tunnin aikana nipinnapin 90ml ulos rinnasta...Jee jee.. :/ Saa nähä millasiin määriin noustaa ens viikon aikana, ruokahalu nimittäin vaan kasvaa kasvamistaan pojalla, ei sillä, hyvä niin, kasvaapahan poikakin! :)
Vähän mua harmittaa tuo tissin poisjättö kun sitä yritin niin ahkerasti antaa, mut ei auta ei, turhaan mä ressaan itteeni ja huudatan poikaa nälkäsenä kun ei kerta homma pelaa..

Koirakin tuli eilen kotiin, eipähän me itkuhälytintä tarvita, poika kun inahtaa pinniksessä niin koira juoksee sängyn viereen, uikuttaa ja juoksee sit olkkariin tuijottaa sua sen näköisenä et etkö sä kuule, se ölisee... :) :heart: Jätettiin eilen sateen jälkeen koira kylppäriin kuivamaan niin johan se sieltäki meinas tulla karmit kaulassa ulos kun jätkä alko huutaa.. :p Saa nähä millanen vahti siitä vielä pojalle tulee... :)

Ei siinä, kai mä yritän kasata taas itteni että lähen syöttää poikaa, voikaa kaikki oikein hyvin! :hug:

Maira ja emppu 1vko4pvä

Ps. sain serkulta lainaan kantoliinan, nyt tarttis enää opetella käyttää sitä.. :p
 
Papuneiti: Onnea pojan johdosta! :flower: :heart:

Miitta: Onnea tytön johdosta! :flower: :heart:

Zalmiakki: Jaksua keräilyyn, seurantakäynneille ja esikoisen reaktioihin. :hug:

Shawne: Hui tuota kolaria. Onneksi kenellekään ei käynyt vakavasti. :hug: Jaksua oireisiin.

Tinysteps: Toivottavasti miehesi paranee pian.

Tupajumi: Lisää kunnon supistuksia!!!!!

Anzzu: Toivottavasti huominen ronklaus käynnistää kunnolla homman.

Milkei: :hug: ja voimia suruun ja ikävään.

JonnaH: :hug: Turhauttavaa, kun joku lähipiiristä synnyttää ennemmin, vaikka laskettuaika on myöhemmin. Tsemppiä!

Lenniina: Ihana kuva! :heart: Toivottavasti saat hyviä vinkkejä imetystukipuhelimesta ja imetys jatkuu taas hienosti. :hug:

( . ) Häpyluu on lonkkien kera huonompi, menkkajomtuksia ja harkkasupistuksia tulee ja menee ja kädet on puutuneet ja kipeät. Samaa rataa siis sujuu. Synnytys vain ei tunnu kunnolla käynnistyvän. Onneksi aina yöksi helpottaa edes supistukset ja saan nukuttua alkuyöstä aina sen 3 tuntia putkeen, katkanaisista loppuöistä en viitsi teille marista, koska iloitsen tuosta kunnon pätkästä. Tämä vauva näkyy siis viihtyvän vatsassa pitempään kuin esikoinen, joka syntyi juuri tänä samaisena raskausviikkopäivänä illalla. Huomenna olisi viimeinen neuvolakäynti, sitten siirrytään äitipolin seurantaan.

Erityisesti the päivän ohittaneille kunnon supistuspuhuria, että pääsisitte synnyttämään!
Jaksua kaikille odotella synnytyksen käynnistymistä vaivojen keskellä!


-Sh ja Milla rv 40+6
 
Kiitos kaikille huolenpidosta!! :hug:

Mä kun oon muutenkin murehtija ja pelkääjä, jättää tollanen kyllä pahoja fiiliksiä. Ei edelleenkään mitään vuotoja ja vauva liikkuu kovasti, elikkä siellä kaikki hyvin. :) Eikä itellekään mitään isompia niska- tms. kipuja ainakaan vielä oo tullut. Mutta vaikka säikähdyksellä selvittiinkin, aika lailla pistää vihaksi edelleen... :kieh:

Milkei - Voi kun voisin jotenkin lohduttaa, mutta uskon tietäväni, että mikään ei nyt juuri tällä hetkellä auta!! Mulla on haukkutytöt 10 ja 8 v, jotka on mun koko elämäni!! Äitin vauvoja. :heart: Enkä usko tilanteen muuttuvan tämän ihan oikean vauvankaan myötä, rakkautta riittää kaikille. Olen niin pahoillani, etteivät sinun vauvasi ja Siru päässeet oikeasti tutustumaan, mutta varmasti molemmat ovat jo toisiinsa tutustelleet koko raskautesi ajan. :heart: Nämä mun vauvavanhukset on sairastelleet aika kovastikin elämänsä varrella, joten uskon tietäväni murheesta ja päätöksenteosta, vaikka tämän hetkisistä tunteistasi en voikaan vielä tietää. Mutta edessä sekin päivä on. :'( Jaksamista ja voimia, sanat ei vaan riitä!!! :'( :hug:

Lenniina - Kiitos. :) Ihana hamuliini!! :heart:

Meriheponen - Mehän saadaan nää vauvat ihan ilman homeopaatteja! ;) Mäkään en nimittäin oo uskaltanut ottaa niitä, enkä enää taida. Sama murhe huoneista ja kiiruusta siellä laitoksella, mutta minkäs teet... Jospa meillä kaäy tuuri ja päästään johonkin hiljaiseen väliin? :)

Maira - Ymmärrän niin hyvin tunteesi miehen suhteen... Vaikka oonkin sitä mieltä, että mulla on raskausajan ollut siitä keskimääräistä kiinnostuneempi ja avuliaampi mies, niin kyllä niin tutulta kuulostaa noi nukkumiset ja hänen omat tärkeät jutut. Oon tullut siihen tulokseen, että ei noi vaan voi ymmärtää, mitä tässä nainen ihan oikeaasti käy läpi kun kehtaavat valittaa omista oloistaan ihan ääneen... Ja toi nukkuminen... Yhtenä iltana ehdottelin, että voitais koittaa käynnistellä ton vauvan tuloa, niin ei pystyny kun HÄN OLI IHAN POIKKI kun oli jääneet YHTENÄ yönä unet vähiin! Voi prkl, että silloin räjähdin, että joo mähän en olekaan kun en ole nukkunut kunnolla puoleen vuoteen ja kannan tässä tätä sun lasta, mutta ei tartte auttaa stna... :kieh: Ei ne vaan ymmärrä... Uhkailin sit, että ei tartte tulla synnytykseenkään, että en ainakaan hetken tullessa herätä, ettei vaan jää unet väliin. :LOL: Ja oonhan toivonut sille virtsakiviä jo jonkun aikaa, tietäispä sit edes vähän miltä tuntuu... Oon ihan kauhee! :D Mutta mulla on oikeus! Koitahan Maira jaksaa ja annata vaan ihan huolella kun siltä tuntuu!!! :hug:

Varmaan piti joillekin muillekin kommentoida, muttta höh... Ei tää yläpääkään pelitä. :/

Shawne & Baby Girl ...39 down, 1 to go - POKS!

muoks. Niin Meriheponen ainaski piti sulle vielä sanoa, että häpyliitoksen kivuilta kuulostaa. :/ Oon kirjoitellu niistä aiemmin, mulla ilmeisen pahana ja pahenee vaan. Ja tuntuu tosiaan asentoo vaihtaessa ja nimenomaan tuolta ihan "sisältäkin". Toivottavasti pysyy sulla kurissa!
 
Lenniina Toivottavasti teillä imetys lähtee luonistumaan ja rohkeasti vaan soittelemaan imetystukihenkilölle, oma ystäväni toimii tällaisena ja aina pahoittelee kun äidit eivät uskalla/kehtaa soitella :) Rohkeasti vaan soittelemaan vaikka huonoja imetyspäiviä ei ole kuin harvoin :) Ja ihana teidän hamuliini :heart:
Milkei :hug: Tuo päätöksen teko on se rankin, kun joutuu tekemään sen lopullisen päätöksen..Varmasti tunteesi nyt palloilevat laidasta laitaan mutta se kuuluu asiaan! Ja ole rauhassa surullinen ja anna itsellesi aikaa surra..rakkaan lemmikin menetys on ihan yhtä suuri menetys kuin monen muunkin asian! Voimia ja jaksamisia sinne :heart: :hug:
Maira Koita jaksaa sen ukkosi ja lapsesi kanssa. Ja pistä vähän jöötä siihen mieheen..kyllä minäkin skitsahtaisin! Toivottavasti tajuisi nyt olla tukenasi ja auttaa sinua, olettehan te yhdessä se perhe, vastuu molemmilla. Jaksuja :hug:
syyshortensia toivottavasti pian pääsisit vaivoistasi eroon. Koitahan jaksaa. Paljon KUNNON supistustuulia sinne :whistle:
Shawne mä vähän ittekin ajattelin, et olisko sellaista vaivaa, kuin olit tuossa aikaisemmin kirjoitellut..meinaan portaita kävellessä sisällä joku paukkuukin..noh, saas nähdä mitä on :/ Keskiviikkona täytyy neuvolassa vähän kysellä. Mutta toivottavasti molemmat saadaan hyvät synnytyskokemukset synnärillä ja toivottavasti tilaakin sitten olisi eikä "ruuhkaa".
Jos menis saunaan ja sitten miehen kanssa vähän yläkertaan.

Heppa ja IiroMaria, jotka viettävät laskettuaikaa kotosalla.
 
EC PALJON ONNEA TYTÖSTÄ!!!

Milkeille iso halaus! Koiran omistajana voin vain kuvitella tuskasi ja surusi.Voimia suruun!

Shawne tsemppiä myös sinne!!Meillä on tosiaan enää VIIKKO laskettuun aikaan!Ja tinystepsillä myös! :)

Mairalle tsemppiä miehen kanssa, kyllä ne vaan osaa joskus olla niin......piiiip.



( . ) Se olisi mullakin sitten pian h-hetki käsillä, viikko enää laskettuun aikaan.Olo on tukala. Vauva potkii paljon, ja potkut tuntuu jo aika inhottavilta tuolla kylkiluissa.Yöt on katkonaisia, vessassa käyn parin tunnin välein ja häpyliitos huutaa hoosiannaa. Huomenna neuvolaan, taas.

Johanna ja Pikkiriikki 39+0[/b] :heart: :heart:
 

Yhteistyössä