Onnea vauvaantuneille!! :flower: =)
Ja kovasti tsempityksiä vielä kärvisteville... :hug: Nauttikaa nyt kun vielä voitte, yöunista jne jne..
milkei :hug: nuo on inhottavia tilanteita, menis mullakin pasmat sekaisin jos tuo karvakorva katoais...
Shawne Hui!Hyvä että kaikki säily ehjänä! :hug: Ei tuossa ole mitää hauskaa, olisin varmaa räjähtäny sille motoristille... :kieh:
Mä tuossa päivitellessä just kattelin listaa että hirveen moni on hävinny linjoilta, noinkohan siellä on putkahdellu lisää vauvoja..? :heart:
(.) Mikäköhän taika siinä on et meil on jokatoinen yö upea ja rauhallinen ja jokatoinen ihan kamala....Mä oon taas viime yönä nukkunu varmaan 3 tuntia kun poika huuti vähänväliä...Isännästä ei paljon iloa ollu kun oli juhlimassa varpajaisiaan ja nukku humalaansa pois...Saa kyllä iltapäivän ja illan olla pojan kanssa, mun on pakko päästä vähän hengähtää.. :ashamed: Ei täs muuten mitää mut huolehdin koko ajan käytännössä yksin tuosta pojasta, mies on viikon aikana 2 kertaa ruokkinu sen, vaikka sillä oli vapaata niin minä jouduin nousemaan pojan kanssa jne..Sit se kehtas tänä aamuna paiskoo kammarin ovee et eikö hän saa nukkua..Ou jeah, mullekkin kelpais uni...Ainoa joka täs huushollis nukkuu on ukko..Tuolla se nytkin vielä kuorsaa.. :attn: (ai katkera, minäkö.. ) Mä vaan käyn väsyneenä niin saakelin kärttyseks et kaikki ärsyttää ja sit poden huonoo omatuntoo kun tiuskin.. :snotty:
Rintasyöttö meillä on lopetettu nyt kokonaa, maito ei yksinkertaisesti vaan riitä!Kyl mä pumppaan sen mitä tulee ja annan pojalle, mut määrät on niin onnettomia et multa lähtis järki jos yrittäisin tissin kanssa pelata..Poika syö nimittäin n. 2tunnin välein yli 80ml nannia, mä saan lypsämällä 10 tunnin aikana nipinnapin 90ml ulos rinnasta...Jee jee.. :/ Saa nähä millasiin määriin noustaa ens viikon aikana, ruokahalu nimittäin vaan kasvaa kasvamistaan pojalla, ei sillä, hyvä niin, kasvaapahan poikakin!
Vähän mua harmittaa tuo tissin poisjättö kun sitä yritin niin ahkerasti antaa, mut ei auta ei, turhaan mä ressaan itteeni ja huudatan poikaa nälkäsenä kun ei kerta homma pelaa..
Koirakin tuli eilen kotiin, eipähän me itkuhälytintä tarvita, poika kun inahtaa pinniksessä niin koira juoksee sängyn viereen, uikuttaa ja juoksee sit olkkariin tuijottaa sua sen näköisenä et etkö sä kuule, se ölisee...
:heart: Jätettiin eilen sateen jälkeen koira kylppäriin kuivamaan niin johan se sieltäki meinas tulla karmit kaulassa ulos kun jätkä alko huutaa..
Saa nähä millanen vahti siitä vielä pojalle tulee...
Ei siinä, kai mä yritän kasata taas itteni että lähen syöttää poikaa, voikaa kaikki oikein hyvin! :hug:
Maira ja emppu 1vko4pvä
Ps. sain serkulta lainaan kantoliinan, nyt tarttis enää opetella käyttää sitä..