Heippa!
Onnea vauvan saaneille :flower:
Esikoinen on tätinsä luona kyläilemässä, niin mulla on täällä mukavan rauhallista
Maira ihanaa, kun sait uudet suklaat
Meillä ei isäntä muista millään lahjuksilla, joskus harvoin tuo kukkia. Ja viimeksi kun sain ruusuja, niin ne piti heti heittää pois, kun mies sai niistä allergiaoireita
Linnea, hyvä että saitte muuton loppuun eikä vauva syntynyt kesken muuttotouhuja.
marjukka, mulla on esikoisen jäljiltä rintapumppu tallella. En ostanut sitä silloin ennakkoon ja yhtenä iltana oli pakko lähettää mies pumppuostoksille, kun rinnat pakkautuivat niin täyteen, että poika ei pystynyt imemään enkä itsekään saanut käsin lypsettyä liikoja maitoja pois.
papuneiti, ihanan lahjan olit saanut esikoiselta =)
tsjil , mulla on myös vaikeuksia saada juotua tarpeeksi nestettä. Silloin tiistaina palautin toisen purkin tyhjänä ja sain heti palautetta, että pitäs olla enemmän pissaa. Mulla oli vaikeuksia saada edes sitä toista täyteen, kun noi purkit on kuitenkin kahden litran pöniköitä. Vettäkin olen lipittänyt jo monta viikkoa turvotuksen takia, niin tuntuu että en saa sitä enää olleenkaan alas. Kaupasta olen ostanut sitruunoita ja limejä ja puristanut niistä mehua, minkä oon laimentanu vedellää On edes jotain vaihtelua. Täytyy taas tänään käydä ostamassa lisää sitruunoita. Mehua en viitsi juoda, kun niitä pitäs välttää raskausdiabeteksen takia ja kevytmehuista en tykkää.
jane, mä en vielä oo keitelly mitään pulloja tai tutteja. Tuttia en meinaa tarjota aluksi ollenkaan, kun yritän eka saada imetyksen toimimaan. Esikoisen kanssa siinä meni pari viikkoa muistaakseni, ennen kuin imetys lähti kunnolla sujumaan.
emmmaa suloinen kuva :heart:
tupajumi, millainen on olo tänään?
PikkuVarpunen, toivottavasti saatte vauvan kuvaukseen
saagatar :hug:
Ripe, meilläkään ei ole mietittynä mitään nimeä. Patistin kyllä yhtenä iltana miehen tekemään listan hänelle mieluisista tytön nimistä ja eilen kun katselin sitä listaa, niin siinä oli tasan yksi nimi, mikä oli minunkin suosikkinimien listalla. Mutta jos meille tuleekin poika, niin pitäis miettiä jokun nimi siltäkin varalta.
Aamulla kävin neuvolassa, terkka mittasi paastoverensokerin, kun mulla on liuskat loppu enkä enää saa lisää, kun viikkoja on niin vähän jäljellä. 4,6 oli arvot, eli ihan ok. Painoa oli tullut viikossa +318, eli painoa on nyt 86,7. Alkupaino mulla oli 77 kg. RR oli 135/89 ja prot. +. Sf-mitta oli 32 ja syke +140. Ens viikon maanantaina on seuraava neuvola ja torstaina taas äitipolikäynti. Ja sitä varten taas pissakeräystä :x
Opiskelunkin kanssa kävi loppujen lopuksi ihan hyvin. Sain soiton opettajalta keskiviikkona ja se sanoi, että minulta hyväksytään kolmen päivän näyttö, koska en voi puuttuvia päiviä mennä korvaamaan. Puhelimessa vaan sanoi, että noi puuttuvat päivät vaikuttaa arvosanaan ja luulin saavani ykkösen, mutta sainkin kakkosen eli saman numeron mitä olin itsekin itselleni arvoinut =) Nyt on kaikki lähihoitajan perusopinnot suoritettu ja sitten joskus voin jatkaa suoraan suuntautumisopinnoista.
Huomenna olen menossa kummipojan synttäreille ja pitäisi jaksaa lähteä Itikseen lahjaa ostamaan. Ja siivouskin jäi eilen hieman kesken. Eli hommiin vaan :wave: