Meillä varmaan suurin hankinta tulee olemaan tuplarattaat. Tyttö on n. 2v5kk, kun vauva syntyy, joten melkein ne tuplat on hankittava, kun ei noihin nykyisiin taida sisaristuinta saada. Paljon kuitenkin koirien kanssa kävellään, eikä tyttö vielä ensi kesänä jaksa pitkiä matkoja. Reipas kävelijä kyllä on, mutta mä haluan päästä ihan oikeasti lenkille muuten meillä on säästetty kaikki, joten isompi hankintoja ei tule. Tytölle uusi sänky, että vauvan saa pinnasänkyyn. Sitterit, turvakaukalot sun muut on kaikki tallessa. Rattaat on tarkoitus katsoa käytettyinä jostain ja tietysti myydä vanhat pois.
Ultrassa mulla muuttui laskettuaika, kun heittoa oli just se 6 päivää ihan kiva mennä tarkoilla viikoilla.
Vieläkö muilla on yövalvomista? Mulla on edelleen sitä, että kun herään vessaan, niin saattaa mennä parikin tuntia, ennenkuin nukahdan uudelleen. Ärsyttävää.
Mulla on ensimmäinen neuvolalääkäri vasta joulunpyhien jälkeen. Se on sellainen niukkasanainen vanhempi nainen. Kovakourainen kuin mikä. Tytön aikana kävin sillä kerran ja sitten yksityisellä, mutta budjetti ei näin joulukuussa anna periksi mennä yksityiselle. Täytyy kai vaan pyytää, ettei olisi niin kovakourainen.
Nyt sohvalle kirjan kanssa, tyttö nukkuu
Pihla 16+1
Ultrassa mulla muuttui laskettuaika, kun heittoa oli just se 6 päivää ihan kiva mennä tarkoilla viikoilla.
Vieläkö muilla on yövalvomista? Mulla on edelleen sitä, että kun herään vessaan, niin saattaa mennä parikin tuntia, ennenkuin nukahdan uudelleen. Ärsyttävää.
Mulla on ensimmäinen neuvolalääkäri vasta joulunpyhien jälkeen. Se on sellainen niukkasanainen vanhempi nainen. Kovakourainen kuin mikä. Tytön aikana kävin sillä kerran ja sitten yksityisellä, mutta budjetti ei näin joulukuussa anna periksi mennä yksityiselle. Täytyy kai vaan pyytää, ettei olisi niin kovakourainen.
Nyt sohvalle kirjan kanssa, tyttö nukkuu
Pihla 16+1