Kuusama, ikimuistoista juhannusta haetaan! no, syntyy joko ennen juhannusta, juhannuksena tai sitten viimeistään sen jälkeen!
Hennaliinakin liittyi juhannusaaton odottajiin, tiedä vaikka osastolla törmättäisiin
Meillä mitta oli eilen ultrassa 63.1mm, silloin siis 12+4.
K-SKSllä nt-ultrassa ollaan virtsarakko täynnä, ultrataan mahan päältä. Rakenneultraan ei tarvitse virtsaa, se kestääkin huomattavasti pidempään niin mukavampi olla tyhjällä rakolla. Meillekin sattui todella ihana kätilö, hän selitti todella ymmärrettävällä tavalla kaiken mitä teki ja miksi asioita tutkitaan jne. Jäi todella hyvä fiilis!
Postafenista, olen nauttinut tuota tosiaan matkapahoinvointiin. Siihen on auttanut todella hyvin. Nyt ei ole enää ollut tarvetta bussilla matkustaa niin en ole muutamaan vuoteen käyttänyt. Mutta matkapahoinvointiin tosiaan pitää ottaa noin tunti ennen matkan aloittamista. Jotenkin tuntuu, että muutenkin auttaisi hieman viiveellä. Jos siis tietää, että illalla tulee pahoinvointi, niin ottaisi alkuillasta lääkkeen. Tuo ei miusta mikään hirveän kallis ole, niin varmasti kannattaa kokeilla jos tarvetta on. Tutustuin Postafeniin ekan kerran ruotsinristeilyllä, heti kun laiva lähti satamasta iski huono olo. Seuraavana päivänä Tukholmassa piti etsiä apteekki ja sitten kuvakielellä selittää "finska båten" ja esittää oksentamista
Hyvin ymmärsi ja sain lääkkeen! Paluumatka meni huomattavasti paremmissa tunnelmissa.
Olen kertonut nyt vauvasta muutamalle läheiselle ystävällä ja isoveljilleni. Veljeni eivät ole mitään suuria tunteiden tulkkeja, joten otan heidän kommenttinsa lähettämääni ultrakuvaan positiivisena reaktiona
Lapsirakkaita ovat, toisella neljä ja toisella 3, joten ovat varmasti iloissaan uudesta enotettavasta. Tulevana viikonloppuna soitellaan miehen vanhemmille, olisi kiva kertoa kasvotusten, mutta ei yhtään tiedä milloin nähdään seuraavan kerran. Omille vanhemmilleni kerrotaan jouluna kun menemme sinne. On kyllä kiva kertoa uutista, ainakin tähän asti reaktiot ovat olleet vain positiivisia!
Nyt suihkuun ja iltapalan tekoon ja sitten koittaisi operaatio joulukorttien kirjoittaminen. Olen siinä hommassa jopa ajoissa, koska perjantainahan on viimeinen päivä lähettää ne halvemmalla hinnalla
Catnip82 + kyytiläinen 12+5