Kiitos kaikille
ihanaa tosiaan, että kontrolloitiin kasvua. Nyt jaksaa taas itsekin ihan eri asenteella antaa vauvan vielä kasvaa
viikko sitten mietti vaan, että onko tässä mitään järkeä, kun vauva ei kasva ja oma olo on surkea. Mutta nyt jaksaa taas, kun on pieni mahdollisuus, että päästäisiin sinne edes lähelle kolmea kiloa ja JOS vaikka vältettäisiin se vauvatehokin!
sen varaan en kyllä uskalla laskea, mutta pieni toivo elää. Toivotaan vaan, ettei lähde itsekseen syntymään ennen sovittua päivää. Lääkäri oli vielä kauhean kiva, kun kovasti pahoitteli viime viikkoista mittausvirhettä ja sillä aiheuttamaansa huolta ja murhetta. Siihen totesin, että noita nyt vaan sattuu ja pääasia, että vauva onkin isompi, mitä luultiin ja että jotain mun on aina saatava murehtia
Meillä ei vielä ole vauvan sänkyä laitettu valmiiksi, enkä viitsikään laittaa, ettei sinne ehdi kulkeentua hirveää määrää eläinten karvaa. Ja tarkoitushan on, että nukkuu alkuun äp-laatikossa, jos saadaan siihen kissasuoja tehtyä
tosin tytönkin piti alusta saakka nukkua omassa sängyssä, mutta kuinkas kävikään...
enpä siis tällä kertaa vanno mitään.
Äitiysloma... Sitä on ollut jo hetken, enkä meinaa edes muistaa, kun ei tuo elämä siitä miksikään muuttunut. Hoitovapaallahan olin valmiiksi. Siivoilut ja shoppailutkin on saanut jäädä, kun ei vaan pysty. Ruokakauppaankaan en taas lähtenyt, kun mun vanhemmat kutsui heille grillaamaan huomenna. Mun ei siis tarvi laittaa ruokaa, joten ei tarvinnut sen suurempia ruokaostoksiakaan tehdä
ja kun ei se lääkäri oikein ottanut tosissaan, kun kysyin, voisinko saada jotain kipulääkettä tai vaikka epiduraalin
käski vaan syömään enemmän panadolia, kun nyt olen ottanut aina vaan sen grammaisen yöksi ja yrittänyt pitää vuorokausiannoksen siinä. Sanoi, että hyvin voi syödä ja vakuutti, ettei siitä ole vauvalle haittaa ja että mä turhaan kärsin kivuista, jos panadol auttaa.
Tämä päivä on menty hyvillä fiiliksin kivuista ja supistuksista huolimatta
nyt vaan tuli jotenkin malttamattomampi olo tuon ultran jälkeen. Jospa tosiaan ei tarvittaisi niitä 44cm vaatteita