33+0 poks! Nyt alkaa olla sellainen vaihe tässä raskaudessa, ettei ole päivääkään kun ei tuon babyn syntymää miettisi. Vielä jokunen viikko pitäisi malttaa odotella, mutta kun ei meinaa millään jaksaa olla kärsivällinen Onneksi ensi viikolla on taas ultra, ja toivottavasti saisi silloin edes jotain arviota siitä, milloin tämä pikkutyyppi voisi syntyä. Mun kärsimätöntä oloa ei nyt yhtään helpota sekään, että eräs toinen diabeetikkoäiti (rv 34) juuri kertoi, että heille sovittiin suunniteltu sektio ensi viikolle! Sitten aloin heti tietysti miettiä, että mitä jos meilläkin olisi vauva jo muutaman viikon päästä... Juu, tiedän kyllä että hyvä sen olisi vielä rauhassa kasvaa kohdussa, mutta silti
Samalla tuntuu kyllä siltäkin, että aikahan tässä alkaa loppua kesken. Eilen tehtiin ensimmäiset vaippahankinnat Mutta muuten tuntuu tosi vaikealta tietää, mitä kaikkea sille vauvalle pitäisi etukäteen hankkia. Ja kun muutenkin valikoima noiden vauvajuttujen suhteen on niin laaja. Ei riitä, jos ajattelee menevänsä ostamaan vaikka jotain vauvaöljyä, kun niitä öljyjä on sitten sata erilaista vaihtoehtoa. Tai ehkä mä nyt teen tästä suuremman ongelman kuin mitä se oikeasti edes on...
Osaisiko kukaan vinkata, mistä kannattaisi ostaa sideharsoja?
Mun uusi kaveri on muuten järkyttävä närästys. Aiemminkin on närästänyt, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Nyt viime yönä valvoin 3-4 tuntia kun oli niin kamala olo närästyksen takia. :x Eikä Rennietä tietenkään missään!
Pupumama 33+0
Samalla tuntuu kyllä siltäkin, että aikahan tässä alkaa loppua kesken. Eilen tehtiin ensimmäiset vaippahankinnat Mutta muuten tuntuu tosi vaikealta tietää, mitä kaikkea sille vauvalle pitäisi etukäteen hankkia. Ja kun muutenkin valikoima noiden vauvajuttujen suhteen on niin laaja. Ei riitä, jos ajattelee menevänsä ostamaan vaikka jotain vauvaöljyä, kun niitä öljyjä on sitten sata erilaista vaihtoehtoa. Tai ehkä mä nyt teen tästä suuremman ongelman kuin mitä se oikeasti edes on...
Osaisiko kukaan vinkata, mistä kannattaisi ostaa sideharsoja?
Mun uusi kaveri on muuten järkyttävä närästys. Aiemminkin on närästänyt, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Nyt viime yönä valvoin 3-4 tuntia kun oli niin kamala olo närästyksen takia. :x Eikä Rennietä tietenkään missään!
Pupumama 33+0