Onnittelut Malsalle vauvansaaneista uusimpana ja sitä ennen ainakin Sylille ja Bellalle ja Pupumamalle ja ja!!
Kiva lukea noita teidän synnytyskertomuksia kyllä! Ja teidän jo vauvautuneitten tarinointeja ja kokemuksia myös!
Bella85 jos vauvaltasi maltat kommentoida, niin missä vaiheessa sulla todettiinkaan se hepatogestoosi? Olin eilen lääkärikäynnin jälkeen ihan iisinä asiasta, mutta yöllä kutitti niin vietävästi, etten saanu nukuttua ja aloin vaan ajattelemaan ja panikoimaan, että meidän tapaus on se 1 %, jossa vauva kuolee kohtuun. Varsinkin kun ihan vahingossa klikkasin itteni johonkin hiton blogiin aiheesta. Nyt päivällä oon taas rauhottunu. Mutta voin vaan kuvitella, että jos tää mahan onneksi lähes jatkuva tohina ja pöhinä hiljenee hetkeksi niin saan paniikin aikaseks.
Vielä tämän päivänen ketutustarina.
Olen vaan tähän saakka kuullut, että tuntemattomat ihmiset voi heittää ikäviä kommentteja raskaana oleville ja tänään kyllä yks jätkä pilas vähintäänkin mun jätskihetken. Olin lähikaupan kassalla ostoksinani yks minttupuffetti ja vieressä jonotti varmaan suoraan parin kaljan jälkeen terassilta pölähtäny mieshenkilö, joka siinä reteesti kommentoi mulle, että "joo, tiedän kyllä että raskaana on kaikenlaisia mielitekoja, mutta kannattas varmaan vähän rajottaakin tota herkkujen syöntiä" Minä siinä, että anteeks mitä sä sanoit, eihän noin voi kommentoida raskaana olevalle, tai kenellekään. Tyyppi siinä selittelee, että "niin, en millään pahalla, että kun ex-vaimokin oli raskaana, niin suklaa ja herkut kyllä maistui, ihan kaikella kunnioituksella raskaana olevia kohtaan". Mulla niin kiehahti, en tiedä mitä sen tyypin kaveri ja muut jonottavat ja kassat mietti, mut toi oli musta tosi törkee. Kenelle mennään kassalla kommentoimaan ostoksia? Raskaana olevalle ainoastaan! Pidin itteni, enkä räjähtäny, taputin lähtiessäni tyyppiä olalle ja sanoin, että no ihan vaan vastaisuuden varalle, pyydän, älä sano noi enää yhdellekään raskaana olevalle, että kiitos vaan.
Pakko oli nyt tilittää tänne, kun te ehkä ymmärrätte sen ketutuksen määrän, mitä tosta voi tulla. Aargh. Raivostuttaa ehkä eniten se, että tapahtumasta on 3 tuntia ja vieläkin mietin päässäni, mitä mun olisi pitänyt sanoa sille häiskälle. Olis ollu paljonki sanottavaa kun todennäköisesti jonotti röökiä siinä. saatana.
Illa Tuu 37 + 3