Pupumamalle isot onnittelut!
tosiaan hyvän kokoinen viikkoihin nähden
Illa Tuu, ihan hyvän kokoinen sunkin vauva jo on
mulla on molemmat olleet pienempiä syntyessään (tyttö 2388g rv 37+5 ja poika 2786g rv 39+2). Sulla ehtii varmasti vauva vielä vähän kasvamaankin
Lauwra, hyvä että osaat olla murehtimatta
eiköhän se tosiaan ole ihan harmitonta. Mulla on itselläni lapsena ollut sivuääni sydämessä ja itsekseen se sieltä katosi.
Nyt kun olen lukenut teidän flunssakokemuksi täältä, niin jo olin varma, että omakin vauva on saamassa nuhan. Jonkin verran aivasteli päivällä ja mähän kyttäsin. Sitten totesin, että ei aivastele nukkuessaan, syödessään, eikä silloin, jos verhot on kiinni. Niinpä sitten päättelin, että pojalla vaan on valolle herkät silmät ja kirkas auringonvalo saa aivastelemaan. Ihan niinkuin isälläänkin. Poika kuitenkin on virkeä ja syö hyvin, eikä ole räkäinen tms. Mutta aina pitää huolestua...
Meillä on taas tissitelty 18.45 alkaen. Pari pientä taukoa on pitänyt, että olen hetkeksi päässyt irtaantumaan ja hoitamaan inhimillisiä tarpeitani
jos tämä ilta toistaa samaa kaavaa kuin edelliset, niin menee tässä vielä toista tuntia näin. Päivällä syö sen n. 2,5 tunnin välein, mutta illalla aloittaa tankkailun 18.30-19.00 välillä ja jatkaa sinne 21.30-22.00 saakka ja nyt tällä viikolla on herännyt ekan kerran siinä 3.00-3.30 välillä syömään. Jännä ilmiö ekaa kertaa imettävälle, kun ei tuo korvikkeella kasvanut tälläisiä tankkailuja pitänyt
onneksi ajoittaa tankkailut iltaan, kun mieskin on kotona.