Tsempit Pupumamalle! Kyllä se sieltä tulee ulos, ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella
Miiula, tuskin sun tarvii olla huolissaan siitä haavasta
mä ehkä itse olisin lähtenyt näyttämään, jos punoituksen lisäksi olisi ollut erityisen kipeä tai vuotanut. Ja tietysti jos olisi noussut kuume. Oli mulla eka viikonloppu kotona (vauva syntyi tiistaiaamuna) vähän höntti olo, mutta arvelin sen johtuvan siitä, kun maito nousi. Vähän sellainen kuumeinen, muttei kuitenkaan kuumetta.
Kerttuliinu, hyvä jos olo alkaa helpottaa ja järki voittaa paniikin
öisin ei tosiaankaan pitäisi päästää mitään ajatuksia päähänsä, kun silloin kaikki tuntuu niin paljon isommalta ja pelottavammalta.
Ruu, kiva kuulla, että olette kotiutuneet
täytyy varmaan itsekin käydä varuiksi ostamassa keittosuolaliuosta. Milläs nimellä sitä myydään?
Meillä meni taas yö yhdellä syötöllä. Poika roikkui tissillä käytännössä koko illan 18.30-22. Onneksi mies pystyi hoitamaan eläinten ja tytön iltatoimia ja mäkin pääsin tuossa välissä hetkeksi irtaantumaan. Välillä oli taas kokeiltava, tuleeko sieltä mitään, vai onko jo annettava korviketta. Tuli sieltä, ammuin vahingossa vauvaa päähän sillä maitosuihkulla
syömään tuo sitten heräsi kolmelta ja seuraavan kerran vähän ennen seitsemää. Nyt kyllä roikkuu taas tissillä. Tiheät tankkailut ei päivällä haittaa, jos se vaikuttaa noihin öihin
pissaa ja kakkaa kuitenkin tulee ihan kivasti. Eilen koko perheen voimin ihasteltiin nakuvauvaa kylvyssä ja ei sitten oltu tarpeeksi skarppina ja huolehdittu, että pistooli pysyy veden alla ja poikahan sitten ampui meitä oikein komealla kaarella...
Eilen tosiaan ekaa kertaa vauvan syntymän jälkeen saunottiin miehen ja tytön kanssa yhdessä. Vähän hirvitti, mitä siitä tulee. Mutta poika nukkui tyytyväisenä sen aikaa, kun me saunottiin ja kylvyssäkin viihtyi oikein hyvin
Ollaan taas tytön kanssa siivoiltu, kun on tuollainen epävakaisempi keli. Tyttö oli hurjan innokas apuri ja meillä on nyt seinät ja ovetkin pyyhitty
nyt istutin palkkioksi piirrettyjen ääreen, kun poikakin alkoi vaatimaan tissiä. Muuten ollaankin ihan hurjasti vähennetty piirrettyjen katselua nyt, kun itse olen taas kykenevämpi