Heippa hei!
Ei oo tullut päiviteltyä vaikka teidän kirjotuksia oon joka päivä käynyt lukemassakin. Ei vaan oo ollut hirveesti mitään kerrottavaa ja kiirekkin meinaa muka olla...
Varasin viikolla neuvolan ja aika saatiin 31.10. Ei millään jaksais odottaa, melkein kolme viikkoa vielä!!
Silloin olis omien laskujen mukaan viikkoja 8+4, ultraavat silloin heti, niin saa selvyyttää tuohon laskettuun aikaan.
Meidän tuttava piiristä kyllä tietää jo niiiiiin moni raskaudesta.. Mutta ajattelin silloin, että en mä halua salata mun onnea, tai sitä suruakaan jos tämä kesken menee.
Kaikki joille ollaan kerrottu ovat olleet todella innoissaan vauva-uutisesta. :heart:
(.) Täällä yksi ärsyttävimmistä oireista on palelu. Koko ajan pitää olla fleece-takit päällä, collarit ja villasukat jalassa.. :/ Jotkut ruoat ovat alkaneet etoa ja on nyt vähän semmonen olo, ettei tiedä mitä sitä söis. Muutamana iltana on ollut oikein kunnon oksetus olo, mutta pönttöön ei oo vielä päätä tarvinut tunkea. Ja juurikin iltaa kohden tuo huonovointisuus pahenee.. Jäätävä väsy on, mutta nukkuminen tosi levotonta, painajaisia nähty nyt muutamana yönä ja unettomuudesta kärsin yhtenä yönä.
Justiin yksi päivä sanoin kälylleni, että oikein odotan sitä oksentelua, niin olis ainakin vahvasti raskautunut olo.
Mutta joo empä taidakkaan odottaa, kun tää 24/7 krapula/pala kurkussa-olo saa riittää.
Selkäkipua oikein pelkään, että iskee raskausaikana. Mulla on ollut 14-vuotiaana välilevynpullistuma alaselässä rasitusvammana urheilusta. Toki nyt kun oon oppinut oikeat treenitekniikat salilla, niin mun selkä ei oo ikinä ollut näin hyvässä kunnossa! Että toivottavasti siltä vältyttäisiin.
RD on kyllä kans toinen mitä pelkään. Mun äitillä on ollut RD silloin kun odotti mua, ja hän on semmonen 50kg painava tikku, että ei oo kyllä ylipainon syy ollut... Ja siskollani oli myös RD odotusaikanaan.. Itse oon painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen, mutta lihas painaa enemmän kuin läski
ja sitä lihasta on nyt reilu 2-vuotta kasvatettu tavoitteellisesti.
Rentouttavaa sunnuntaita kaikille kesäkuisille, nyt saa luvan kanssa levätä.
jjennna ja pikkumurunen 5+6