Moi mammakamut!
Aida1 hei, turvotus taitaapi kuulua asiaan
täällä kans mietitty, et näyttää kun ois jo raskaus lähes puolivälissä. Varsinkin kun kokeilin kirpparilta (JO NYT!) ostamiani mammafarkkuja ja peilin eessä vähä mahaa pullottelin niin....! Tekis mieli jo alkaa pitää niitä mammahousuja, kun ne on niiiiiiiin mukavan löysän vyötäröltä!
Jotenkin epätodelliselta tuntuu koko tilanne, pakko tehä raskaustestejä joka aamu, että tajuaa edelleen tämän olevan totta
niin paljon kuitenkin kaikkea muuta mielessä, että välillä unohtaa koko raskauden :O on opiskelu/näyttö ja tuo 1,5v taapero vie ajatukset enimmän osan ajasta.
matruusi78 elä murehdi liikaa, kyllä ne pelot ja ahistukset liittyy varmaan lähes jokaisen odottavan äidin elämään, varsinkin alkuraskaudessa. Oli ne sitten aiheettomia tai aiheellisia pelkoja niin parasta yrittää saada ajatuksia varmaan jonnekin myönteisempään. Stressi ei ole hyväksi meille odottajille!
Itsekin pelännyt kaikenlaisia, mm. hartiakipuja ollut nyt viikon ajan, niin oon googlettanu kaiken mahdollisen kohdunulkoisesta raskaudesta. Mutta totesin melko pian, että tuskinpa nyt sentään...ei kuitenkaan mitään muita oireiluja.
Oireet - mulla on alkaneet repäisykivut. Äkkiliikkeistä ja -nousuista repäisee munasarjojen tienoolta.
Lisäks alaselkä ja maha vähän kipuilleet.
Onneks ei vielä oo pahoinvointia, mulla nimittäin on just menossa lähihoitajaopintojen osaamisalan näyttöviikko, joka kestää vielä muutaman päivän
ja siellä kun ei voi niitä eritteen tuoksuja kovin välttää, niin... pari viikkoa pidemmällä jos raskaus olisi niin saattas jo jonniin verran okse lentää.
Mulla ei ihme kyllä mitään rintojen aristusta ym ole.. outoa kyllä, mulla tulee vieläki vähän maitoa edellisen lapsen jäljiltä, vaikka en ole imettänytkään 1v4kk :O näin on ollut tän koko ajan.
Onko kellään muulla ollu samantapasta "vaivaa" lasten syntymien välissä, ettei maidontulo lakkaa ollenkaan välillä?
Heiiii, ja tervetuloa uudet/uudemmat tulokkaat
mariana87 rv 4+2