Tervetuloa uusille
Dzelli, meillä on sitten samanikäiset taaperot kotona, kun meilläkin vietetään joulukuussa 2v. synttäreitä
Mamira, kyllähän tuollainen säikäyttää. Mutta kuten täälläkin on todettu, että oireettomuutta tai oireita ei oikein voi luotettavana mittarina pitää. Ei mulla ainakaan kaikki oireet hävinneet, kun oli se kkm. Ja kun ne oireet voi tosiaan vaihdella ihan päivän mukaankin. Ymmärrän kyllä sun huolesi, kun itsekin olen välillä ihan hermoraunio, vaikka oireet on pysyneet samoina koko ajan.
Sydänäänistä, tyttöä odottaessa mulla oli eka neuvola 8+6. Silloin terkka totesi, että voi yrittää löytää sydänäänet, koska olen niin hoikka, mutta että jos ei löydy, niin en saa pelästyä, koska ei välttämättä kuulu vielä silloin. Suostui kokeilemaankin vain sillä ehdolla, etten huolestu, jos ääniä ei löydy
terkka sitten kuitenkin sai näytölle näkymään nopean sykkeen, vaikkei mulle asti sitä löytänytkään. Myöhemmin aloin kyllä epäillä koko asiaa, kun ultran mukaan tuolloin olisi ollut jotain 6+5
nyt mulla on menkoista laskettuna eka neuvola 10+0, mutta kun ne viikot voi silloin olla vasta 8+. Tai sitten ne voi olla jopa 9+. En osaa itse kyllä yhtään sanoa
pidemmällä ei ainakaan mennä. Nyt olisi menkoista laskettuna 9+1, mutta etova olokaan ei tunnu olevan edes hiipumaan päin... Tosi turhauttavaa, kun ei yhtään tiedä noita viikkoja ja sitten tunnen olevani jotenkin törkimys, kun kirjoittelen kesäkuisissa, vaikka menkoista laskettuaika olisikin toukokuun puolella. Mun veikkaus on, että osuu 25.5.-3.6. välille. Mä niin kadehdin teitä, joiden menkat on luotettava laskuri
mun eka kierto kkm:n jälkeen oli jotain lähemmäs 100 päivää, seuraava 32 ja sitten 28 ja sen jälkeen tärppi kävi. Että kuinkas pitkän kierron mukaan tässä pitäisi laskea?
kp33 oli haalea plussa ja kp35 jo vähän vahvempi. Kontrollia vahvemman sain kp40+. Apua, kun on vaikeaa. Huomaatteko mun turhautumisen?
Neuvola lähestyy ja sen myötä myös ultra (meidän neuvolassa ei ole ultraa) ja paniikki alkaa nostaa päätään.