Kuusama, ihanaa saada "tuttuja" tänne
toivotaan parempaa onnea tällä kertaa.
Lauwra, onneksi ei sentään "vakavammasta" kyse
on tuossa taatusti omat vaikeutensa, mutta mitäpä sitä ei lapsensa eteen tekisi. Kyllä tuntuu niin pieneltä nuo omat ongelmat tytön kanssa, kun hän syntyi
oli siis pienikokoinen ja sokeritipassa alkuun, kun verensokerit laski liian alas. Maitokin meni lähinnä nenämahaletkulla, kun ei oikein jaksanut syödä. Mutta kotiin pääsi jo 6 vuorokauden ikäisenä, jonka jälkeen asiat lähtikin sujumaan paremmin
Unettomuutta mullakin saattaa olla, jos herään yöllä vessaan. Silittelen sitten kissaa tai koiraa, kuka nyt sattuu itsensä kainaloon kampeamaan
se on rentouttavaa ja usein nukahdankin lopulta käsi kissan tai koiran turkissa.
Mä käytän housuissa paljon collareita. Mutta niin käytän yleensäkin kotioloissa. Tuskin siis herättää ihmetystä kenessäkään, kun törmää minuun collareissa
Mitähän muuta piti kommentoida. Olen taaperoa nukuttamassa ja ei se meinaa taas millään rauhottua. Kieppuu ja pyörii ja potkii. Usein alkaa iltaisin tehdä pahaa, ennenkuin lapsi on saatu yöunille. Muutenkin etova olo tulee aaltoina. Ruokaa en ole tällä viikolla juurikaan laittanut. Voisin ehkä syödä, jos joku muu laittaisi. Mutta mies on keittiössä ihan käsi. Onneksi olen tyttöä varten pakastanut ruokia, ettei tarvi ihan purkkiruualla elää. Lisäksi tässä on iskenyt ihan valtava vetämättömyys. Tuntuu, että voisi vaan olla möllöttää. Tänää kaivoin jopa imurin kaapista, mutta imuroin vain eteisen. Imuri jäi olkkarin lattialle, että kun seuraavaksi taas jaksan...
ja kun mies tulee iltaisin töistä, tekisi mieli mennä yksin johonkin huoneeseen, että saisi tilaa ympärilleen, kun taapero on koko päivän kiehnännyt iholla. Yleensä se ei aiheuta ahdistusta tai pinnan kiristystä, mutta nyt tuntuu, ettei pysty hengittämään, kun ei saa yhtään omaa tilaa.
Iltaa kohden muutenkin alkaa päätä särkeä ja päänsärky lisää etovaa oloa. Päivän kohokohta on, kun saa illalla taaperon nukkumaan ja pääsee itse nukkumaan. Olisin kyllä valmis yöunille ja ennen taaperoa
mutta eipä tuo taas nukahtamisen merkkejä näytä.
Mukavaa viikonloppua kaikille