Lassu, olipas kiva, että täältä löytyi edes joku toinen, jolla on selvät sävelet siitä, että haluaa hoitaa lapsen/lapset mahdollisimman pitkään kotona!
aloin jo tuntemaan itseni vähän oudoksi
mä uskon viihtyväni ihan hyvin kotona myös sitten, kun vauva syntyy, kun olen tytönkin kanssa viihtynyt hyvin nämä pari vuotta
Kuusama, en muista, montako perhevalmennuskertaa ekassa raskaudessa oli tarjolla, mutta yhdessäkään ei käyty
en kokenut niitä tarpeellisiksi. Ainoastaan sille käynnille mentiin, millä käytiin tutustumassa synnytyssairaalaan
uudelleen synnyttäjille ei ilmeisesti edes tarjota koko perhevalmennusta.
Meilläkin on asuntolaina maksettavana, mutta onneksi mies on sen verran hyvä palkkaisissa hommissa, että pystyy maksamaan sekä lainan, että isoimmat laskut. Mä makselen omat laskuni, eläinten ja pääasiassa lapsen kulut. Ruokaa ostetaan molemmat. Eikä mies ole koskaan valittanut, että joutuu yksin makselemaan lainoja pois, kun sekin kuitenkin tykkää, että lapsi/lapset hoidetaan kotona
ja onneksi ollaan oltu yhteisymmärryksessä tässä asiassa. Anoppi ehkä vähän paheksuu sitä, että mies joutuu maksamaan "kaiken" ja mä vaan "laiskottelen" kotona. Onhan se itsekin laittanut omat lapsensa tosi aikaisin hoitoon. Mutta toisaalta kun se anoppi paheksuu kaikkea muutakin mitä teen tai olen tekemättä.
Tänään on taas ollut kiva ulkoilukeli. Vähän tuntuu jo kropassa, kun tuli peuhattua tytön kanssa ulkona toista tuntia aamupäivällä. Vielä on kauppaan selviydyttävä, mutta sitten lepäilen illan, kunhan mieskin on kotona
leivottiin tytön kanssa ennen päiväunia perunarieskoja eilisen pinaatti-perunamuusin jämistä. Oli tosi hyviä
nyt on ruoka tulossa ja kunhan mies tulee töistä, niin päästään syömään. Meillä ei ole joka päivä kahta lämmintä ruokaa, kun ei tuo lapsi syö. Suunnilleen joka toinen päivä on kaksi lämmintä ateriaa
Tiedättekös mitä mun 2 vuotias mulle tänään sanoi? "äiti peppupää" ja naureskeli päälle! Siis MISTÄ se on tuollaista oppinut??!! Kaikkea ne lapset suustaan päästää... Olen ollut myös ryppyinen ja hassun näköinen tässä viime päivinä...
Nyt takaisin hellan ääreen
Pihla 25+3