Sulo-Sylvia,ei mulle ole kyllä ikinä määrätty rautaa mittaamatta hemoglobiinia ensin. Aika erikoista. Rautaahan mä kyllä syön, mulla kun tuo hb tuppaa laskemaan liian alas raskauksien aikana. Mutta mulla mitattiin hb ennenkun terkka antoi rautapurkin mukaan.
Vakuutuksista, meillä ei ollut tytön odotusaikana vakuutusta. Olisi kannattanut olla, tuo kun oli vauvateholla 6 vuorokautta ja aikamoinen lasku siitäkin kertyi... Nyt tytöllä on tapaturmavakuutus, muuta ei saatu silloin, kun vakuutuksista kyseltiin. Olikohan syntymän alapainoraja 2,5kg, että sai vakuutuksen jo vauvana. Me oltaisiin saatu tytölle, kun täytti vuoden, mutta ei olla muistettu ottaa. Tuo siis oli sen alle 2,5kg syntyessään. Nyt mä olen vähän puhunut vakuutuksen puolesta jo raskausaikana, mutta mies ei ole sit halunnut ottaa. No, kaipa se sitten mukisematta maksaa omasta pussistaan kaikki kulut. Mulla ei ole varaa maksella vakuutuksia (kiitos tuon superpienen kotihoidontuen), joten en voi ominpäin sellaista hankkiakaan.
Lauwra, toivottavasti tytön kuume on jo laskenut
Täällä on viikonlopun riennot takanapäin. Huh! Tosi kiva viikonloppu oli kyllä, näki välillä muitakin ihmisiä kuin miehen ja tytön
nähtiin tytön kanssa myös mun ystävän kuukauden ikäinen vauva
tyttö oli kovasti kiinnostunut, mutta ei uskaltanut koskea vauvaan ollenkaan. Muuten tosiaan oli oikein mukava viikonloppu, mutta liikaa ohjelmaa. Lauantaina käytiin kotona nukkumassa päikkärit, muuten oltiin koko päivä menossa. Sunnuntaina oltiin aamupäivä kotona ja iltapäivä ja alkuilta meni taas muualla. Eilen illalla oli tosi tukala olo. Painelin petiin jo ennen kahdeksaa. Eilen oli jo vähän tuntuvampia supistuksiakin. En vielä kipeiksi luokittelisi, mutta sellaisia, että ne tuntui. Onneksi ei tullut mitenkään säännöllisesti ja rauhottui kun menin sänkyyn. Yö meni tosi levottomasti, mutta onneksi en supistuksia juurikaan rekisteröinyt. Tämän päivän aion kuitenkin ottaa niin rauhassa kuin suinkin mahdollista. Vauvakin innostui yöllä jumppailemaan ihan urakalla
Eilen jäi poksumattakin, kun olin niin poikki
tänään siis 26+1!