Meillä rakenne-UÄ ens maanantaina, jännittää! Minä ajattelen, omaan huolestuneeseen tyyliini, että jos uskaltaisin ajatella niin pinnallisesti että menenpäs sinne katsomaan kumpi se on, niin sitten vauvassa olisi jotain vialla rakenteellisesti tms. Ehkä kun ammattini vuoksi tiedän kaikenlaista niin se saa kuvittelemaan ikäviä vaihtoehtoja.. Ja tiedän että on oikeasti sellaisia ihmisiä jotka eivät edes tajua miksi siellä rakenneuä:ssä käydään, ei tosiaankaan sukupuolta selvittelemässä.
Mulla ei ole mitään hehkua mutta energisempi olen nyt ja olenkin sen hyödyntänyt täällä kotona järjestelemällä paikkoja.
Vauvalle en ole ostanut vielä mitään. Pakkausta ei varmaankaan oteta. Meillä on itsetehty kehto jossa vauva saa nukkua alkuun.Mahan kovetteluja on päivittäin, epämukavaltahan se tuntuu kun maha kiristyy, mutta auttaa selvästi kun ei rehki liikaa ja kävelyillä pitää vauhdin riittävän hitaana.
Romanssi rv... 19+6 vai onko nyt jo 20+ en kyllä ole varma
Mulla ei ole mitään hehkua mutta energisempi olen nyt ja olenkin sen hyödyntänyt täällä kotona järjestelemällä paikkoja.
Vauvalle en ole ostanut vielä mitään. Pakkausta ei varmaankaan oteta. Meillä on itsetehty kehto jossa vauva saa nukkua alkuun.Mahan kovetteluja on päivittäin, epämukavaltahan se tuntuu kun maha kiristyy, mutta auttaa selvästi kun ei rehki liikaa ja kävelyillä pitää vauhdin riittävän hitaana.
Romanssi rv... 19+6 vai onko nyt jo 20+ en kyllä ole varma