Moiksis!
Täällä ei
hiivaa ole näkynyt, ei ainakaan siis sellaisessa kutina tms muodossa, mutta ainahan se voi kyteä tuolla
Huono olo helppaa jo hiukan, mutta aamuisin kun en ole tottunut syömään heti, niin kyllä se voimattomuus ja heikotus iskee sitten lähes joka aamu ennenkuin saa jotain alas, ähäkutti, pitäis koittaa syyä säännöllisemmin!
Mulla on tiistaina se neuvola, ja ainoa asia mikä jännittää on se, että vieläkö ne koittaa ultrata, vaikka kävinkin siellä alkuraskauden ultrassa 7+6.. Toivottavasti, koska siitä on ikuisuus(siltä tuntuu), ja haluan nähdä että pikkuisella sydän siellä vielä sykkii
Tänään kävin ostamassa
mammafarkut!! Mahtavat jalassa! Kaikki omat farkut kirraa varsinkin iltaisin ja en ole voinut pitää vetoketjua saati nappeja kiinni..
Mutta vielä ei missään nimessä puhuta vauvamahasta, vaan ihan vaan turvotuksesta, ja jotenkin en yhtään siedä nyt sitä alavatsan puristavaa tunnetta minkä jotkut vanhat housut saavat aikaan. Nämä sitten menevät ainakin siihen saakka, että alkaa jalat ja arse levenemään, mitä tiettykään en toivo!
Jotenkin ihana olo ollut pari päivää, ihan erilainen kuin koko alkuraskauden. Aiemmmin tuntunut että näytän hirveältä ja kaikki kiukuttaa herkästi ja on masentunut olo, nyt elämä hymyilee, ja finnitkin alkaa kuivumaan, ja olo on muutenkin hehkeämpi! Mutta en vielä uskalla huokaista, voihan tämä olla vaan joku vaihe
Voi tosin johtua myös siitä että oon käyny kävereiden kans ulkona ja vähän laittautunutkin, monen viiikon tauon jälkeen, mutta siis elämä hymyilee, se on tärkeintä!
Taniira + pikkupuolukka 9+1 :heart:
APUA samantien ku lähetin tämän, tajusin kuinka typerä olenkaan, ja keskityin vaan omaan napaan! :'( Olen ihan kamalan pahoillani
sydänx3, toivottavasti pärjäilet, ja saisit voimia jatkaa eteenpäin, minä ainakin lähetän paljon voimia sinulle! <3