Supisteluista, siis tämänhetkisistä, mua on supistellu jo muutaman viikon, melko napakastikin. Mut en jaksa olla huolissani, kun mulla on kaikki neljä aiempaakin supistellu ja paljon. Ainut minkä teki tän nelosen kohdalla, oli se, että vedet poksahti aikaisemmin, kun menin vaan hammasta purren eteenpäin, vaiks sattukin ihan pirusti. Ajattelin, että ei se sieltä tuu kuitenkaan aikaisemmin, kun ei muutkaan oo tullu. Nyt täytyy sit varmaan viimeset viikot ottaa rauhallisemmin, niin saa pieni kasvaa mahassa edes kolmekiloiseksi =)
Imetyksestä: mä en oo koskaan aatellu koko asiaa sen suuremmin, oon imettäny, kun maitoa on tullut. Kaikkia oon imettänyt reilun vuoden. Mut ei oo mulle mikään barrikadeille nousun aihe, olisin varmasti ihan tyytyväinen äiti, vaikka olisin pullosta ruokkinu lastani. Mut helppoa tuo on ollut, kun maito noussu äkkiä rintoihin ja vauvojen paino ei oo sairaalassa juuri ees laskenu. Esikko tais mennä neljässä päivässä jo yli syntymäpainonsa. Tosin nyt olisin enemmän kuin onnellinen, jos tää suostuis edes tuttia syömään, aionkin ottaa kaikki markkinoilla olevat mallit mukaan sairaalaan... Samoin pullosta olis kiva edes joskus syöttää, sitä lypsettyä tavaraa, niin pääsis ite käymään edes kampaajalla, ilman et tarvii pelätä kotona olevan katastrofi... Meillä on meinaan menny niin, että tytöt ei huolinu pulloo ollenkaan... pojalle oli sama mistä se ruoka tuli, kunhan tuli.
Perhepeti on ollu pakon sanelema juttu, kahdella ollu koliikki, joten on nukuttu siellä missä se uni on sattunu tulemaan. Mut nyt ihanaakin ihanampi, kun neiti meni 8kk:n iässä omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen... Musta on niin ihana olla illalla oman kullan kainalossa, katsoo vaikka telkkaria ja syödä jätskiä, ilman, että kukaan siinä välissä pyörii. Itsekästä ehkä, mut mulle tärkee juttu. Ja oikeestaan ainut aika, kun saadaan olla kaksin (eikä tietenkään edes joka ilta, kun mä teen kaksvuoro- ja mies kolmivuorotyötä).
Jopas tuli taas tekstiä...:ashamed: Nyt alan laittaa iltajuttui. Kuopus meneekin varmaan jo seiskalta yöunilleen, kun jäi päikkärit huonoks, kun oltiin reissussa.
Töllerö ja Ötökkä