Ei oo jaksanu kirjotella nyt! Kaikki oon kyllä lukenut.
Joku uusikin oli tullut mukaan, tervetuloa
Sokerirasituksesta: Mua pelottaa, että esikoisen aikaan mulla oli rd. Esikoinen syntyi päivää ennen LA ja painoi 3985g ja sokerit oli hällä matalalla syntyessään. Siksi ehkä haluaisin nyt rasitukseen. Jotain viitettä saattas siitäkin saada että oliko esikoisen aikaan. Ja arvatkaa vaan, pelottaako mua nyt, kun luin netistä että rd saattaa aiheuttaa lapselle myöhemmällä iällä diapetesta, jopa sydänvaivoja!
Ja kyllä, olen hysteerikko näissä asioissa
Ruokahimoja ei ole. Ei sitten mitään. Esikoisesta oli vaikka ja mitä, hedelmäsalaatti ainakin ja satsumat! Nyt ei oikeastaan tosiaan mitään.
Seksistä ja haluista: Yhden kerran on testin jälkeen tehty :ashamed: Mun ei vaan tee mieli. Lähinnä ällöttää tuo mies
Onko muilla tällasta? Ja toisaalta, täällä kans on melko kuivat limakalvot, ja siitä yhdestä kerrasta tulin niin kipeäksi etten kunnolla päässyt kävelemään kun poltteli ja kirveli. Joten senkin vuoksi, ei oikeen nappaa.
Koiragallup: Ei ole koiria, mutta 1 kissa löytyy. Tahtoisin koiran, mutta ei nyt pysty hankkimaan, on liian vähän tilaa eikä olis aikaa koiruudelle nyt.
Ulos kai se on lähdettävä, jos pikku kävelylenkin kävis, vaikka pakkasta onkin jo yli -20.!
Kyllä mä tykkään kun on lunta ja kunnon talvi, mutta ei se kivaa ole jos näin kovia pakkasia alkaa olemaan viikkotolkulla!
Torstain nt-ultraa odotellessa. Ja huomenna on esikoisen muskariesityskin :heart:
CanWen 10+6