keskiviikkoa?
(piti vielä tarkistaa et olihan se keskiviikko)
4Dstä soitettiin et on uus kuvaus ilmaseks ensviikolla, kun siit meidän dvdst ei näkynyt mitään
jospa sit saatais vielä uusia kuviakin
hauskaa!
Sunnuntaina meen laivalle kaverin kanssa, siljan risteily ruotsiin! Onko täälä muuten kellään hinkua tässä kuussa mennä, tai mahdollisuuttakaan? Mulla ois yks lahjakortti, jolla sais ilmaseks hytin, tai on siin se matkustajamaksu 8E per nenä kai. Mut sillä sais myös ikkunallisen hytin, eli vois valii haluuko näköalan merelle vai kävelykadulle. Siljalle siis sais ja on tän kuun voimassa, mut kun olen jo menos niin en toistakertaa pääse ku ei oo rahaa sit ostella sielt mitään ja ei oo lastenvahtia enkä jaksais lasten kans nyt samassa kuussa mennä. :>:>
Joten tarvetta anyone? Voisin sen pistää parilla kympillä postiin jos joku tahtoo halvalla risteilyn. normihinnat on kuitenki parinsadan euron luokkaa jos ottaa promenadehytin tai sit sen merinäköalalla..
Tutittomuusharjotukset menossa tol pienemmällä ja pikkasen se protestoi tommosta leikattua tuttia ku tarjosin
Mut nyt vissiin nukkuu ku on nii hiljasta.
Sil on myös tullu nyt se yskä takas, oli siis kaks tervettä päivää tässä ja toisena käytii ulkoilemas ja toisena käytii uimassa ja nyt se on sit taas kipee :l muutama kirosana ois tähän väliin kiva..
vanhemmal tytöl nyt joku kitinäkausi menossa ja ulisee vaan kaikesta -.- kaikki on huonosti ja kokoajan vit*ttaa millomikäki.. hohhoijjaa.
Todellaki odotan sitä paria yötä ihan rauhassa ja ihan vaan omana ittenäni!!
Rasmusvauvaa en oo ehtiny kovin paljo miettiä taas kun no viimeks ku kirjotin niin mies tulikin yllättäen sit aiemmi himaan joten taas unohtu se vauva-ajatuksiin painuminen ja nyt ei tässä oo sit tänääkää ehtiny ja joskus ku se potkii ni sit aina muistaa et niinjoo sekin on sielä
Nyt enite ärsyttää se, kun toi pikkasempi onki taas kipee, joten sinne meni ne kyläilyt yms ja ulkoilut jne.. Ei sit tehdä taaskaan mitään! Ja sit odotan sitä laivareissuu ja sit heti sen perään on se ultra taas ja sit on sokerirasitus ensviikol ja niin. kaikennäköstä tulossa.
Tää viikko menee sit ilmeisesti loppuviikko kotona jos toi pikkane nyt päättää ruveta kunnolla sairastelee.
Väsyttää kans, vaik pitäs olla jotenki keskiraskauspirtsakka?? ei kyllä tääläpäi ainakaan
Mun mielestä neuvoloita on liian vähän, siis neuvolakäyntejä, sielä ainakin vahvistuu se ajatus aina siitä vauvasta niin nyt näinä väleinä ehtii jo unohtaa ja ei niin syvällisesti ajattele sitä, siis mahan kyllä huomaa ja liikkeet mut kun siit ei tuu puhuttua kellekkää paljoo kun ei ketää tunnu paljo kiinnostavan ku kaikilla kavereilla on just syntyneet niin ne menee edelle.. jotenkin..emt.
sannikki Mulla kans jos pari ei mun mielestä oo niinku mun mielestä perhemateriaalia niin en oo niin innostunu vauvasta kun jos vauva tulee hyvään perheeseen.. Enkä sit kans mee kattomaan vaan onnittelen vaan viestillä ja niin..
onks muute kukaa muu ku tintsu menos johki festareille kesällä?
Me varmaa skipataan aikalailla kaikki, ehkä johki ankkarokkiin tms vois mennä kun on nii loppukesästä et vauva ehtiny vähä kasvaa ja voi jättää muutamaks tunniks hoitoon..
nyt jumittaa niin et pakko lopetella.
P&R ja 24+0 ♥