Heipselis!
Tetasha Sataako siellä lisää lunta oikeasti? Huh, ei kyllä varmasti enää jaksaisi.. Tänne on jämähtänyt +10-12 asteen lämmöt, on kiva kun ulkona ei tartte jäätyä. Toisaalta kohta alkaa kevätsateet.. Englannissa siis.
Nam, lasagne on yks munkin bravuureista, ja miehen ehdotonta lempiruokaa.
mimmimami Paljon tsemppiä asioiden kanssa painiskeluun :hug:
Tinsku86 Hyvä että migreenistä on selvitty! Harmi ettei sulla raskaus vienyt migreeneitä pois.. Miehen sisko nimittäin kärsii pahoista migreeneistä, ja kun hän on ollut raskaana niin ei oo yhtäkään migreeniä tullut. Synnytyksen jälkeen ne on taas alkanut.. Ihmekään että lapsia on neljä
Sunburned Täällä myös ajatellaan sinua ja toivotaan että kaikki on hyvin :hug: Ymmärrän kyllä että kaiken kokemasi jälkeen sitä helposti pelästyy, ja se tietenkin täytyy ottaa vakavasti.
Tänään mennään melkein kahden viikon tauon jälkeen jumppailemaan, spinningiin olis tarkoitus mennä hikoilemaan. En oo ton nuhaisuuden takia viitsinyt mennä, jotenkin sitä ottaa supervaroisesti raskaana ettei vaan tuu mitään. Nyt kyl ihan terve olo. Sitten ystävän kanssa lounaalle jonnekin mukavaan kahvilaan. Tämmöstä tänään tänne
Koko alkuviikko pyykkikone pyörinyt reissun jälkeen, niin kotihommat on viikonlopun osalta hoidettu. Vauva on ollut ihan superaktiivinen viimeiset pari päivää, oon miettinyt etteikö se ikinä nuku! Eilenkin koko masu heilahteli kun olin menossa nukkumaan
Miehellä oli hauskaa seurata sitä mylläämistä. Selkeästi potkut ja liikkeet vahvenee, mut edelleenkään ei ne satu tai tunnu vielä epämiellyttäviltä. Niitä aikoja odotellessa sitten, heh.
mmilia08 Hmm en osaa sanoa tohon kohtu-juttuun mitään, mut jos lääkärin mielestä tilanne tasoittuu ja ei syytä huoleen, niin sehän on hyvä
Sitä usein lähtee lääkäristä vähän pöllämystyneenä ja kaikki kysymykset tulee mieleen vasta myöhemmin, mulle tapahtuu usein et tekis mieli soittaa perään ja olla silleen et hei, mitä sä oikein tarkotit..
Täälläkään ei oo vähään aikaan mitään tarkastuksia tai ultria, seuraava rutiiniultra ja tsekkaus on rv 28. Silloin pitäis ottaa se rhesus neg.- piikki pyllyyn. Rv 31 on sit tarkempi kasvu-ultra (tai sillä nimellä se kulkee, vähän niinku myöhemmän vaiheen rakenneultra.) Mulla ei oo vieläkään otettu sf- mittaa tai edes vilkaistu kohdunkaulaa.. tai mitään sokeriarvoja. Verikokeet, verenpaine ja painonnousu oli ihanteelliset joten ehkei ne vielä näe tarvetta täällä mihinkään.. Mua vaan kiinnostais saada kaikkee lisätietoa kaikesta
No niin, nyt pulinat poikki
Mukavaa torstaita kaikille, huomenna on viikonloppu jee!
Lily & 24+6 :heart: