Jospa jotain sais nyt vähän kirjoiteltuakin, eikä vaan pikaluvulla kaikkea läpi ja pois touhuihin.
Ihanaa perjantai-iltaa nyt näin alkuun kaikille vielä hereillä kukkuville
Minimammalla tosi kaunis masu, eikä todella kyllä peppu ja masu samaa kokoa. Kurkkailisitpa tännepäin niin näkisit miltä samankokoset näyttää, hihihi
Tinsku86: Mulla kans migreeni vaivailee aina välillä ja on kyllä pirun kiusallinen tapaus. Tsemppiä sinulle kohtauksiin!
Lily: Sie taisit ihmetellä, että tosissaanko meillä lunta tuli eilen. KYLLÄ JA TÄNÄÄN MYÖS! Tuota on satanu varmasti
monta kymmentä senttiä jo kahden päivän aikana, ihan tajuttomat pyrytykset molempina päivinä ja KOKO päivän ajan! Hyi :/ Mut täytyy ajatella niinkuin vanha sanonta sanoo, että uusi lumi vanhan surma. Et jospa se sitten vain sulattaisi noita jo sulamaan alkaneita lumia.. (vaikka masentavaa katsoa ulos, näyttää kuin ois talvi vasta tullu!)
pupeltaja: Joo pääsiäismunat on jo myynnissä veikkoste, alkaahan tuo joulukamojen myyntikin jo lokakuussa ja joka vuosi tuntuu tulevan vaan aikasemmaksi. Pian juhannuksena on jo joulukuusenkoristeet killumassa kauppojen hyllyillä
Ei se oo kumma et tulee jo monesti joululaulut korvista pihalle, ennenku aatto on lähelläkään
CanWen: Myös mie olen lukenu Nancyn useemman kerran nuorena ja sillon se kyllä oli mieleenjäävä teos. En tiiä oisko enää niin mun makuun, pitäis kokeilla joskus. Kiitos kaikille muillekin kirjavinkeistä, luettua tulee aika harvoin mutta sitten kun tulee, niin ei malttais lopettakaan. Härkösen tuotanto on ehdoton suosikki!
Harhaanjohtaja: Hyvä että tarkkailevat varalta, ja ihana että kaikki oli hyvin
Perdy: Mie kait olen jo kevät/kesätakin ottanu käyttöön. Meinasin kertakaikkiaan tukehtua untuvatakissani (tuntuu että kuuma ja hiki tulee nyt vielä normaaliolotilaa helpommin), ja kun ei mitään kevyttoppatakkia ole olemassakaan, niin kevättakilla olen menny ja hyvin tarkenee muhkean huivin kera
Tosin uusi takki olis hakusessa, huomenna meinaan lähteä taas metsästysreissulle kaupungille, edellinen reissu oli tulokseton. Jospa nyt ois taas valikoima lisääntyny. Tämä pumpukkamasuhan se kaikkein isoimman "ongelman" tuossa takin löytymisessä aiheuttaa, mahtuis kyllä nyt mutta mites myöhemmin kun masukka tästä saattaa vielä kasvaa kun aikaakin on.
mmilia08: Hyvää huomista syntymäpäivää!
Sunburned: Suljettu kerho kuulostais minustakin hyvälle pienten syntymän jälkeen
kurkkunaamio: Voimia toivottelen sulle!
sannikki: Aijai, saunominen on ihan rakkautta <3 Ihana kun pääset nauttimaan saunomisesta ilman pyörtymispelkoa
Mirandelli: Kiva kun uskaltauduit taustalta itsekin keskusteluihin mukaan, tervetuloa vain
Omassa masussa kovasti möyritään ja kohdunkasvukipua(ko?) on havaittavissa joinain päivinä, uhh. Ei mikään mukava tunne, mutta asiaankuuluvaa ja tuttua edellisestäkin raskaudesta.
Nyt jatkamaan löllöttelyä ja huomenna tosiaan aamusta olis tarkotus suunnata sinne kaupungille takkijahtiin
Tetasha :heart: Kakkonen 26+1
Ja voi ei, nyt se migreeni taas iski mullekin. Eihän tätä ollu ku eilen viimeksi...kökkö! :/
Muoks!
Tuntuuko muilla koskaan, niinkuin pikkukamu yrittäis kaivautua/painautua ulos tuolta alapäästä?
Niinku kädellä tai jalalla huljuttelis tuolla jossain syvällä alapäässä, hihih, kamalasti selostettu mut siltä se joskus tuntuu mulla ainakin
Samaa tunsin edellisessäkin raskaudessa ja nyt on näköjään sama tunne tullut tässä vaiheessa raskautta tässä toisessakin.