**Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

Tänään olis operaationa talvivaatteiden pakkaus laatikkoihin, välikausi puvut kaivettiin viikonloppuna esille.. ja kun tuo
mittari nyt näyttäis olevan melkein yötäpäivää plussalla (nyt kolmena yönä ollut max. -2 pakkasta) ja kattella vähän kevät kenkiä
lenkkarit oli ihan naftit, että miten on kävelykenkien laita.. huh huh..
 
Ihana ilma ollut tänään, kyllä nyt tuli kevätfiilis :) Ja nyt haluaisi äkkiä kaikesta lumesta eroon! Siinä kyllä saattaa oma aikansa mennä ennen kuin kaikki sulaa, mutta hyvältähän tuo kuitenkin vaikuttaa. Pakko oli päivällä tuosta etupihalta lapioida muutamaa lumikasaa pienemmäksi, oli ihan mukavaa puuhaa, hiki vain meinasi tulla. Ja hieman käsi kipeäksi, ei ole haba tottunut työskentelemään ;)

Viikonloppuna olisi edessä Helsingin-reissua. Sukuloimaan yhdeksi yöksi ja ensin lauantaina Flamingoon uimaan ja sitten sunnuntaina Lapsimessuille, kivaa. Lapsimessuilla on tullut käytyä joka vuosi jo muutaman vuoden ajan, ja aina on ollut yhtä kivaa :)

Tylsää kun tämä palsta on näin hiljentynyt, nyt kun itse viimein olisin reipastunut tämän kirjoittamisen kanssa. Mutta nyt tuntuu ettei niin "keksi" kirjoitettavaa, kun olisi vain itsestä höpistävä kun ei niin kovasti kommentoitavaa ole. Eikö ole mitään mahiksia päästä mukaan kerhoon, mielelläni tulisin...?!

Ja sitten tärkein, eli täydenkympin poksuminen, POKSPOKS vaan 30!!!!!

iinu ja Armas tasan 30
 
meillä kans talvivaatteita oon jo heitelly vaatehuoneen ylähyllyille, omat ja miehen on vielä tuol kaapeis, tarttis pakata ne taas kunnolla tonne varastoon ku ei niit mahu säilyttelee tääl sisällä.. ei oo niitä ilmasiepparipussejakaan :< hmh. no jospa ne nyt johki laatikkoon sais tungettua säkin sisäs ettei pääsis nii helposti ötökät ja hiiret niihi käsiks. tai sit vaa hommattava lisää säilytystilaa tänne.

vauvalle en siis saanu sittenkä tehtyä inventaarioo, en ymmärrä mut ei mun pää riitä nyt siihen, et miettis mitä kaikkee se tartee. o_O ei jaksa miettiä ja ajatella ja tutkia kaappeja ja laskee tavaroita. -.-
huoh. ja koht se jo syntyy eikä mitään oo.. no sänky on meijä makkaris jo, mut patjaki puuttuu! hoitopöytä on ja ekat vaatteet. kaikki tarvikkeet lähinnä puuttuu! :O

itelleni pitäs villasukat kutoo sinne synnärille. ja muutenki, parit vielä tarvis. voiski muute koht ku ois saanu niit kamoi hinnoteltua ni kutoo, mies saa viiä noi tytöt pihalle ku tulee töist ja mä häivyn kirppikselle. en vie niit nyt iltapäiväl ni jos sais jotai sit tääl kotonaki aikaseks. mm.
lakanoiden vaihto, tarkat määrät mitä tartee viel ostaa vauvalle, hinnotella ne muutamat tavarat, kutoo, pyykkiä yks kone pesuun ja kuivumaan ja tuliskoha sielt toinenki. sit viel ruuanlaitto :> sotkin myös sen vauvan odotus isälle ja äidille kirjan! ni otin neuvolast uuden, niit oli siin pöydällä vinot pinot et saa ottaa. ja kopsaan sit kaikki tekstit siit toisest tähä uudempaan, jossai vaiheesssa.. -.-

nyt kirjotan paprulle mitä toho luettelin tekemiset ja sit teen just noi! ja tossa järjestyksessä :D haha.
 
Mie laitoin eilen vauvan vaatteet lipaston laatikkoon ja sii yhteen laatikkoon meni kaikki 56cm vaatteet... sitten iski paniikki että ostaako niitä lisää vai odottaako minkä kokoinen vauva tulee???? Ultrien mukaan olis syntyessä noin 3500g mut minkä pituinen siitä tulee niin hmmm.... Tyttö oli 48cm, eli olisko samaa luokkaa tai 50cm.... Tutan vaatteet on niin reiluja että 56 menis helposti, mut jotkuu muut merkit on niin kittanoita että....

Ei haluais että turhaan uusia vaatteita jää käyttämättä... No viikonloppuna kirpparia kiertämään... ja mahd usein nää loppuajat...
 
Eipä niihin ultrasta saatuihin vauvojen arvioituihin syntymäpainoihin ole aina luottamista: ainakin oman esikoisen kohdalla se taisi heittää melkein kilolla, samoin on käynyt useammalle tutulle.

Minäkin haluaisin päästä jo laittelemaan vauvan vaatteita kaappiin... Mutta kun vauveli ei ole suostunut näyttämään sukupuoltaan (jalat ristissä ultrassa), en oikein tiedä mitä vaatteista pesisin. Että laittaako nyt sitten tytön vanhat vaatteet pois, vai tarvitaanko niitä. Odottelen vielä toiveikkaana, et jos pääsis lähiaikoina ultraan ja siellä viimeinkin näkyis jotain merkkiä sukupuolesta...
 
Melkein parin viikon tauko takana, ensin viikko koneettomana ja nyt on ollut muka niin kiire sit :D Onneksi ja harmiksikin ei ollut kuitenkaan kauhiasti tekstiä tullu, 3 sivua vaan, onpas kyllä palsta tosiaan hiljentynyt...

Mulla oli neuvola tuossa maanantaina, ja kaikki kunnossa <3 Hb vähän alhainen, 124, mutta millähän sitä sais muistettua joka päivä ottaa vitamiinit.. Paino oli noussut 3kg (!), toisaalta ei paha kun ensimmäisen kerran oli tullu painoa lisää, muttakun ei sitä tarvis tulla yhtään. Tosin taitaa olla osa turvotustakin, mulla on sormet nakkeina ja naamaa turvottaa kun silmälasitkin ahdistaa :D Oli puhetta synnytysvalmennuksestakin, ilmeisesti pitäisi jonkunlainen kutsu tulla tässä parin viikon sisällä. Vihdoin viimein, aloin jo epäillä että kerkeän synnyttämään ennen valmennusta.

Kävin tänään kirpparilla kierteleen siskon kanssa, ja löysinkin pari hupparia ja pipoa. Bodyja alkaa olemaan jo viidelle vauvalle, mutta kaikki muut vaatteet puuttuu :D Onneksi äitiyspakkauksessa edes tuli housujakin. Ajattelin alkaa kutomaan jottain pieniä nuttuja ja sukkia. Harmittaa vaan kun ei tiedä sitä sukupuolta, niin oon pulassa värivalintojen suhteen, ja mallienkin, kun tuntuu että kaikki lehtien neulemallit on pojille tai tytöille, ei ole semmosia unisex-malleja. Nooh, niissähän ei kyllä kauan mene per nuttu kutoa, joten voi kutoa tytölle ja pojalle ja sitten lahjoittaa pois ne ''väärää sukupuolta'' olevat :D

Tuossa aiemmin oli kyselty nukkumaanmenoajoista. Oon illanvirkku ja aamuntorkku, ja ikävä kyllä mieheni on aamuvirkku ja illantorkku. Tuntuu että eletään eri rytmissä välillä. Oon nyt yrittäny petrata nukkumaanmenoaikoja, mutta päiväunet alkaa olemaan pakollisia, kun heräilen yöllä varmaan 10 kertaa. En siis herää vessahätään, vauvan potkuihin tai minkään muunkaan selvän syyn takia, vaan vain hätkähdän hereille. Ärsyttävää, varsinkin kun oon tositosi kärttyinen jos en saa tarpeeksi unta jonkun huonon syyn takia.

Närästyksestä. On, paljon. Alkoi tuossa viikonloppuna, ja nyt yhdistin suklaan syömisen niihin järkyttäviin närästyskohtauksiin. Samarinilla on jotenkuten pystyny hillitseen sitä poltetta, ja nyt kun tänään jätin suklaan mussuttamisen pois, niin kas, ei närästä :D

Huh, ei jännitä vieläkään synnytys vaan sairaalayöt. Ja yleensäkin sairaalassa olo. Oon nimittäin ollu viimeksi sairaalassa yötä silloin kun synnyin :D Toivottavasti ei tarvi paria yötä kauempaa olla, vaan pääsee kotiin vauvelin kanssa nopeaa.

Eilen päättyi myös elämäni toinen antibioottikuuri, streptokokki B:n takia sain sen. Jäi vähän epäselväksi, että laittaako ne mulle sitten synnärillä lisää antibioottia vai joudunko syömään vielä toisen kuurin. Tuntuu etteivät neuvolassakaan olleet oikein tietosia sen strepton aiheuttamista vaaroista vauvalle, hokivat vaan että tehdään ens kerralla viljely ja katotaan onko hävinny ja kyllä ne sit äitipolilla vielä testaa sitä ja blaa blaa. Meinasin jo sanoa sille neuvolantädille että lukis vaikka uusimmasta vauvalehdestä edes ne faktat streptosta että tietäis mistä puhuu. Pari muutakin bakteeria mulla oli neuvolakortin mukaan plussalla, mutta niistä ei mainittu mitään. Pitänee varmaan vaan oottaa sitä polin lääkäriaikaa kesäkuun alussa, jos ne siellä sitten tietäis vähän enemmän..

Tulipas pitkä sepustus :D

Frozenia 29+5
 
Pähkämö
Frozenia Tuo suklaa on mullekin se kompastinkivi närästyksessä; suurinta herkkua - eihän sitä ilman osaa olla varsinkaan näin pääsiäisen lähestyessä :D Griffskille muuten iso kiitos vichy-vinkistä - toimii!!!

Huomenna olisi aamusta pitkästä aikaa neuvolakäynti ja tällä kerralla onkin kyseessä koko perheen neuvolakäynti - siis mieskin osallistuu. Etukäteen piti täytellä sellainen kyselylomake, jossa kyseltiin kaikenlaisia kuten "Tiedätkö, että lapsen syntymä muuttaa ajankäyttöäsi?" Aijaa, ihanko tosi? Enpä olisi uskonutkaan :D Tullut joku uusi neuvola-asetus, 1½ vuotta sitten ei tällaisia vielä ollutkaan.

Pähkämö 31+4
 
Hymyilytti tuo Pähkämön kyselylomake, ei kai se nyt voi niin olla että lapsen syntymä muuttaa ajankäyttöä? :LOL: Pidetään raskaana olevia naisia ilmeisesti hirveinä sherlockeina ;D

Täällä Veepertti säikyteli eilen aamulla, ei liikeen liikettä yli tuntiin ! Onneksi sitten alkoi rumba, mutta hyvä etten itkua vääntänyt jo... Parasta että oltiin kyläilemässä Heinolassa, eli en tiennyt yhtään minne mennä tai soitella jossei olisi alkanut liikettä tapahtua... Sekin lisäsi paniikkia, ja kyllä hävetti oma hötkyily kun sitten alkoikin mylläys taas. :ashamed:

Tehtiin siis tuollainen pikareissu kyläilemään, isäntä on asunut alkulukion Heinolassa äitinsä töiden takia, niin siellä on paljon hyviä kavereita. Ihana mennä, kun on aina niin lämmin vastaanotto, lähimmän kaverin vanhemmat on ottaneet meidät kuin omikseen, nytkin oli hirveä hössötys vauvasta siellä :D Ja kun sunnuntaina vietettiin ylppäreitä niin pyörähtivät sielläkin. Jotenki ihana kun on oikeesti aikuisiakin tuttuja, eikä vaan oman ikäisiä bilehileitä. :)
 
Ultran painoarviot: Joo, meidänkin neitin piti olla 4-4,5kg ja potrakka vauveli..
noo, ei se onneksi ollut kuin 3,650g. :)
Että ei niihin tosiaan kannata luottaa.. Viimenen ultra tehtiin juuri ennen ekaa käynnistys
tabua ja hoitaja totesi 4,5kg!
hoho, onneksi ei! :D

Meillä on ollut toosi hiljasta mahassa kanssa, kenties kasvuspurtti?
En jaksa huolehtia, koska oon varma että kaikki on hyvin. Esikoinen oli kanssa
aika hiljainen mahassa loppuviikot.. ja kun tuo nyt tönii kumminkin välillä.. kun sitä
patistelee, eli juo makiaa mehua tai pökkii mahaa..

POKSPOKS 32!

mmilia ja karo 31+0
 
Huomenet tännekin :D

Meillä meneekin päivä ulkoillessa varmaan, kunhan sinne asti päästään :LOL: .... Pinnasähgyn kasaus olis ollu mut tajusin ettei sit pohjalevyä maalattu kun eihän se näy... noh näkyy pinnojen välistä aina se reuna.... Eli siis sen maalaus olis sit tänään...

Veneelle en tänään lähde :kieh: eilen sain melkein kuset housussa olla kun sanoin ukolle että olis hätä, puolen tunnin päästä se totes että sano jos pitää lähteä, mihin vastasin että no olis edelleen pissihätä... sit lopulta tunti ja 40min pidättelin... Olis kuulemma pitän käskeä lähtemään.... Noh jos ei noista kommenteista ymmärrä kun tietää mun rakon kapasiteetin niin en kyllä rupea enää vaatimaan mitään....

Huomenna poksuis taas viikot ja vuodet :D
 
Hyvä että auttoi Pähkämö :)

Neuvolassa käyty eilen, kaikki ok, paitsi että vkolle 34 pitäis nyt vaan olla...plaah.

Mä en ole saanu kun kerran painoarvion, rakenneuä:ssa. Kuulema se kerrotaan sitten vkolla 37. Outoa on kun ekassa raskaudessa tiesin joko ajan miten kasvaa. Mutta kaippa he tietävät mitä tekevät. Toki hirvittää hiukan kun on tämä RD, mutta sf ainakin näyttää menevän tasaisesti keskikäyrän kohdalla, hiukan yläpuolella.

Jee, mies kokoaa tuossa lipastoa, niin saa alkaa laittelemaan vauvan vaatteita sinne :)

Griffski 29+3
 
Heips kaikki!

Vauvan liikkeistä mmilia Mulle kävi eilen niin, et vauva melskas koko aamun, ja sit yhtäkkiä oli hiljaista melkein koko päivän!! Olin ihan paskana, join mehua, söin suklaata, mut ei muuta ku pari vaimeeta liikahdusta. Tuli hirveä huoli, mut sit alko myöhään illalla taas pieni melskaaminen. Nyt aamulla sama juttu, ja nyt on hiljaista. Oisko tosiaan niin, et vauvalla olis jo unirytmi? Taisin lukea jostain helistimestä, että tässä vaiheessa vauvalla voi olla jo selkeitä univaiheita. Pari päivää sitten vauva pyöri ihan koko päivän, ja epäilen, et ehkä olis jopa kääntynyt raivotarjontaan, joten jos nyt reppana on sit väsynyt. Mut lohduttavaa kuulla, et muidenkin vauvoilla on vähän rauhallisempi meno.

Frozenia Kyl toi strepto pitäis ehdottomasti ottaa vakavasti! Mullakin on joskus hälyyttänyt positiivista ja jännittää kovin, että onko se nyt. Vaikka näyttäis negaa, niin ajattelin siltikin pyytää antibiootin synnytyksessä, koska sehän voi kai aktivoitua milloin vaan. Jos se siis löytyy omasta bakteerifloorasta.

Vauvan vaatteet Stressaa muakin. Parit 54 cm bodyt oon ostanut ihan ekoille viikoille vaan, eihän ne sen kauempaa kestä. Mua vaan surettaa jos se vastasyntynyt vauveli hukkuu kaikkiin vaatteisiin, niin oli pakko ostaa pari tollasta minijuttua, jotka olis napakoita. Mun äiti on myös nyt ostanut parit ihan vastasyntyneen vaatteet, hänen mielestään hänen ensimmäisen lapsenlapsensa vaatteiden täytyy olla nätit eikä liian isot :D Joo, mun äiti on ihan seonnut että siitä tulee mummi, sitä syyhyttää jatkuvasti ostella juttuja. Mut en valita, ihanaa vaan :) Mut muuten vaatteiden kanssa oon aika pihalla.. Ja kauan hei niitä raapimistumppuja pidetään vauvalla? Mulla on vaan yks pari niitä. Pitäiskö ostaa parit lisää? Ku ei ne paljoa maksa, mut jos niitä tarttee vaan tyyliin viikon.

Kahden viikon päästä lähdetään miehen kanssa shoppaa vauvalle turvaistuimia, sittereitä, kantoreppuja, itkuhälyttimiä ym. Nyt alkaa olla se aika jo sitten, ei uskalleta ihan viime tinkaan jättää. :) Alkaa olla varmempi olo siitä, että tää vauva oikeasti saapuu maailmaan. Vaikka mulla ei oo keskenmenoja tms takana, niin oon siltikin ollut tosi varovainen kaikkien hankinnoiden kanssa.

Närästyksestä Ei oo onneks vielä tullut! Mut ilmavaivoja senkin edestä :D Mä päästin vahingossa pikkupierun kiropraktikolla, meinasin kuolla häpeään :ashamed: Onneks se oli vaan sellanen viaton pieni! Mut siltikin.. Olin vaan et anteeks, mä en voi tälle mitään ja onneks naurettiin yhdessä sen kiropraktikon kanssa. Se on mies, mut sillä on kaks lasta niin se ties ettei sille voi aina mitään :D

Tällä viikolla paino noussu 600 g. Yritän nyt vähän pitää sitä silmällä, ettei menis kauheasti yli 500 g/viikko. Mut tuntuu kyl, et vatsa täyttyis nopeammin nykyään?

Huomenna poksuu!!!

Lily & 29+6
 
tumput vauvalla on meil ollu ainaki ekan kuukauden suunnillee ja ainakin öisin! parempia on ne tumppubodyt, name it valmistaa niitä ainakin ja tutalla on kans jotain. siis just mis on hihois ne käännettävät huput. vauvan sukat käy paljon paremmin sit ku ihan sellaset tumpuks tarkotetut, sukat missä on pitkä varsi niin pysyvät paikallaan!

samarin on mun mielestä forenzia kiellettyjen listalla. eli sitä ei kai saa raskaana käyttää?? tai niin oon jotenki käsittäny, korjaa jos oon väärässä..

mussutan tässä just jotai suklaata, pahaa sellasta. pakko vaan ku tekee nii kovasti mieli.. :)
 
Lily-Jane, mä olen ainakin huomannu tuon saman, että massu täyttyy ehdottomasti nopeemmin ku ennen. Meinasinki kysyy siitä täälä, mut uohtu :)

Mulla ei esikoisilla ollu mitää raapimistumppuja, en oo sellasia ees ajatellu. Viikon jälkeenhän jo saakin sitten kynsiä leikata varovasti.
 
pupeltaja samarinia saa käyttää raskauden aikana :)

Vitsi pitäis jaksaa kyläilemään mennä ja iltapäivä hyytyminen iski just..... plaah.... No jos ruoka piristäis vähän :D

Leivoin kääretortunkin tossa, ei innosta huomiset synttärit yhtään kun ei mun mielestä aikuiset juhli kun pyöreitä, mut ukon äiti on sellanen että kahville tulevat kaikille juhlille ja onkai se sit jotain särvintä oltava pöydässä :(
 
Frozenia Mulla oli esikon aikana streptokokki joka huomattiin vasta synnytyksen yhteydessä rv28+4. Mä pidän tuota streptokokkia syynä ennenaikaseen synnytykseen ku vedet meni eli kyl bakteeri vakavasti kannattaa ottaa. Mä pyytäisin että otettas näyte jo ennen tuota sun kesäkuun käyntiä. Mä olen nyt ollu muutenki seurannas täs raskaudes ja olen 2 kertaa rutissu streptokokeen otettavaks jotka ollu negaa. Tääl se otetaan normisti vasta rv 36 paikkeilla.

Täällä ollu kans liikkeiden kans hiljasta ja oma pää meina välillä seota. Eilen oli neuvola mut niille nyt tuntuu riittävän et sykkeet hyvät.

Lauantaina olis suuntana lapsimessut. Ei olla ennen oltu. Saa nähdä kuinka paljon sitä sit supistelee viimeistään automatkalla kotiin.

Nepsus ja Wiljami 31+5
 
Mullakin välillä hiljasta sitten ihan urakalla silitellä ja tökkiä mahaa et tulis jotain äksönii, ei aina auta.. mut nytkin lenkillä oli vauva hyvin mukana ku puski mahan läpi ihan reippaasti :D Ennen ei liikeellä ollessa liikkunu mut nykyään tekee sitäkin. Ihana ilma oli kävelläkin nyt, semmonen eka aito kevät päivä, tuoksuikin ihan ulolle ja keväälle. Ja ku käveltiin suht rauhassa niin jaksoinkin nyt taas pidemmän lenkin ihan hyvin :)

Selkää taas särkee ja mietin et onko jotain supistelujen tapaista selän puolella nyt.. ei muuta ku seuraan tilannetta ja voi olla ihan rasituskipuakin. Koko päivän ollu jaloillaan kutakuinkin.

Aattelin tänään nukkuvani pitkään niin jopas tuli jo ennen 9 tekstiviesti mihin heräsin :( Sit en saanu enää unta.

Oon nyt aatellu et rupeen ottaa rautaa aina öisin kuten sitä jollekin ehdotin itsekin et paras aika ottaa. Ei tarvii miettiä monelta oon juonu maitoo yms..kiellettyä.

Tein ruuaksi tänään canneloneja tonnikalatäytteellä ja hirvee himo tullu piimään ruokajuomana. Saapahan kalsiumia ku oon huono juomaan maitoo ihan maitona. Sit kävin kaverilla kylässä ja kotihommia.. Siinäpä yhelle päivää olikin.

Tumpuista: Mä oon ettiny semmosia ohuita ku äippälaatikon tumput on kesäksi varsinkin aika paksut..mistähän semmosia ohuita sais.. ? Kaks bodya vissiin on niillä kääntöhihoilla.

Hei siksikö mulla on koko ajan nälkä ku mahaan ei mahdu kerralla niin paljon :LOL:

<3 Tinsku ja Reino 31+6
 
Otokka
Tervehdys tänne pitkästä aikaa, on tullut hengattua enemmän kerhon puolella!

Onko se suklaa, joka aiheuttaa närästystä!? Täällä taas istun sohvalla ja lieskat korventaa rintakehää, närästys on ihan prseestä : /. En kyllä aio luopua suklaasta... täytyy varmaan tehdä reissu apteekkiin. Kavereiden mukaan toimivia keinoja raskausajan närästyksestä eroon pääsemiseen ovat Omeprazol, Valmariini, Rennie, Antepsin ja synnytys...

Enää 8 työpäivää äitiysloman alkuun, jipppii!!! On sitä jo odotettukin, en jaksais yhtään miettiä enää työasioita.

Kannattaakohan mennä vkonloppuna Lapsimessuille? Kertookahan aiemmin käyneet, mitä kiinnostavaa sieltä löytyy. Tietty näkisi uuden äippäpakkauksen sisällön ja voisi kiduttaa itseään sillä, jos onkin tosi kiva (meille kun tuli 2010 pakkaus, josta tosin pidin kovasti).

Vauva on pitänyt kovaa mökää! Työkavereita nauratti, kun mun maha liikkui koko neuvottelun ajan niin, että varmasti kaikki huomasivat :).

Lily-Jane: ei voi mitään, mutta mua kyllä nauratti niin paljon toi sun pikkupieru-juttu :LOL:. Välillä saa oikeasti vähän varoa, kun vatsantoiminta on muuttunut niin paljon. Seuraavaksi varmaan saa varoa, ettei tule vahingossa pikkupisua...

Otokka ja Pikkarainen 32+5
 
vauvan liikkeistä: meillä kun esikoinen ja tämä toinen ovat molemmat olleet todella rauhallisia liikkujia. Mitään liikelaskentaa on edes turha tehdä. Niin neuvolassa annettiin ohjeeksi että jos vauva liikkuu tiettynä aikana esim. iltaisin niin seuraa sitä joka ilta tuleeko liikkeitä tai sitten kokeilee "tökkiä" mahaa ja jos vauva vastaa eli liikkuu niin se riittää. Eli joka tunti ei tarvi tulla liikkeitä. Itse olen ollut ihan hermoheikko lähes koko raskauden kun tämäkin vauva on niin rauhallinen että liikkeitä ei todellakaan tunnu joka tunti ja usein liikkeet ovat sellaista möyrimistä.
 

Yhteistyössä