**Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

Lily Harrastetaan tällästä kirjeen vaihtoa :) Joo eihän tässä tosiaan ois enää kauaa...max kaks viikkoa mut jos tosiaan syntyy niinku aiemmat niin viimeistään sunnuntaina :D Sitä toivon tietty... Olo on kyllä oikein mainio mitä se ei oo ollu muulloin tässä viime kuukausina kaikkien lantio kipujen kanssa.Nyt ei sit satu mihkään :stick: Ihan hyvä toisaalta. Huomenna ois parasta ennen,sais sit saman juhlapäivän Williamin ja Katen kanssa :D
Taidan käydä kurkkimassa vaniljaista kun en oo pitkään aikaa käyny.Hassua miten jotkut jää mieleen.Mulle on jääny teidän lisäks Napakissa jonka kanssa päästiin samaan huhtikuisten pinoonkin sit. Moro taas :wave: Tuun sit ilmottamaan kun on jotain ilmotettavaa :D

NeliApina ja p-p 39+6
 
Onnea harhaanjohtajalle ja perheelle kotiinpääsystä =)!

En ole käynyt aikoihin kirjoittelemassa, lukemassa aina välillä. Mulla on hyvin vahva tunne että tämä vauva syntyy kyllä etuajassa, veljensä tuli 10 päivää ennen laskettua mutta musta tuntuu että tämä voi tulla pari viikkoakin ennen. Tiistaina on lääkärineuvola missä sitten näkee onko nää supistelut ja menkkamaiset jomotukset oikeasti tehneet mitään... Maanantaina pääsen vielä ylimääräiseen ultraan kättärille kurkkaamaan kaveria, koska sf-mitta ei ollut kasvanut viimeksi ja esikoisesta oli synnytyksessä jo erittäin kalkkinen istukka viikoilla 38+4.

Olo on jo tosi tukala, eka raskaus oli NIIIN helppo loppuun asti mutta nyt on kaikenlaista kremppaa ja en pysty kävelemään kuin lähikaupalle ja takaisin. Pinnasänky ja hoitopöytä on vauvalle valmiina, pakkailin jo varmuuden vuoksi sairaalakassiakin =)

Aurinkoista vappua kaikille!

Emily ja Sissi 35+1
 
Harhis: Ihanaa että Eemeli on noin sisukas ja kotiin pääsy häämöttää :') tuli ihan onnen kyynel! :heart: =)

ihan noloa, mutta olin unohtanu taas kokonaan tän julkisen puolen! pitäis kai ryhdistäytyä?

Tänään poskui 33+0! pian ne vauvelit tulee!
 
Otokka
Todellakin kohta rupeaa tulemaan vauvoja, komeita viikkoja ja masuja jo monella! Itsellä alkoi nyt äitiysloma ja tuntuu ihan hassulta, mitä mä teen tällä kaikella ajalla? Kivaa silti, että voi nukkua myöhempään, kun nuo yöt on alkaneet olla vähän levottomia.

Otokka ja Pikkarainen 34+5
 
Harhis: Ihanaa että pääsette Eemelin kanssa jo kotiin!!! :heart:

En olekaan täällä käynyt nyt kirjottelemassa vähään aikaan... Ei ole oikein jaksanut kun yöt menee valvoessa joko sen takia että itse ei saa nukuttua tai sitten neiti valvotta (meillä taasen korvatulehdus putki päällä, neidillä ollut jo 2 kk korvat kipeenä :( )

Omaa napaa sen verran että mulla on ihan hirvee turvotus!!! Ihan ympärivuorokauden. varpaita ja sormia ihan särkee. Maananaina ois neuvola niin pitää siellä asiasta mainita, ellei aikasemmin si tunnu siltä niin käyn vaikka sitten enskassa vkoloppuna.

Eilen oli ihan ihme jomotusta tuossa vasemmalla puolella vatsaa... Saa nyt sitten nähdä että haluaako tämä neiti täältä jo piankin maailmaan :) Onneks viikot on jo hyvät joten enään ei ole mitn hätää jos sattuu että haluaa maailmaan jo piankin.. Onhan tuo jo sen reilu 5 viikkoa ollut lähtöasemissa.

Halinappi ja Peppi 34+5
 
Hienoa harhaanjohtaja että saatte pojan kohta kotiin!

anje, ei mitään! Siis ei yhtään mitään ole puhuttu, se vähän kyllä korpeaa. Huomenna nla, ja ajattelin et vielä kerran sieltä kysyn asiaa - viimeks jäi hiukan jotenkin puolitiehen koko keskustelu. Näillä vkoilla mitä nyt olen nimittäin, toinen kaksosista lopetti kasvamisen, ja loppujen lopuksi lapset syntyvät vasta vkolla 37, kahden viikon käynnistelyn jälkee! Ja tuotakin sain muuten vääntää ja lujaa et jotain alko tapahtuu!

Griffski 31+5
 
Otokka
Halinappi, mullakin on alkanut tällä viikolla turvottamaan. Sormuksia on vielä voinut pitää sormissa, mutta nilkat ja pohkeet on selkeästi paksummat iltaisin ja sormiakin särkee. Lisäksi mulla on tullut kiusaksi iskias-kipu vasempaan pakaraan. Portaita on vaikea laskeutua ja saa varoa, ettei jalka lähde alta.

Mutta iloisempiin asioihin, mussutan täällä meinaan naapurin itsetekemää munkkia sen kunniaksi, että on Vappu ja *poks* rv 36! Jeah, ei enää kauaa!

Otokka ja Pikkarainen 35+0
 
HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!!

Täällä alkoi aamu hieman kehnosti. Lenkin tämän tietokonetuolin kanssa nurin ja nyt pitää tarkasti seurailla olo tilaa. Synnärille jo soitin ja sieltä antoivat ohjeita että jos tulee vuotoa, tai alkaa sattumaan jonnekin tai alkaa supistelemaan (jopa jos tulee useammin ihan vaan kivuttomia supistuksia) niin silloin täytyy lähteä sairaalaan. Sitten tämän oman olotilan tarkkaileminen tuntuu muutenkin epävarmalta nyt kun valmiiks jo koskee vähän joka paikkaan. Nivuset tosi kipeet tai oikeestaan on kiipeemmät kuin eilen (käveleminen vähän vaivalloista), ala vatsaa särkeny jo pari kolme päivää ja eilen oli selkässä vihlovia kipuja pitkin päivää ja nyt näyttäs taas ilmaantuvan niitä...
Mutta ei auta muu kun seurailla...

Halinappi ja Peppi 34+6
 
ninzkaz: Tervetuloa mukaan!

Täällä ollaan vielä yhdessä kasassa ja vointi on ollu silleen ihan ok. Vauva liikkuu kovasti joten se on aika hyvänä merkkinä että hän voi hyvin :heart:
Aamulla tuli kaksi napakampaa supistusta, joihin heräein, mutta ne loppuikin sitten heti siihen. Ekana kävi mielessä että nyt se on sairaalaan lähdettävä, mutta ei sitten tarvinnutkaa. Huomenna olisi sitten neuvola ja siellä pääsee sitten taas juttelemaan näistä oloista sekä vaivoista enemmän.
Sitten taas ollaan viisaampia...

Tässäpä olis muuten tuoretta masu kuvaa (en olekaan aikoihin laittanut).. Ei meinaa paidat kohta riittää mahan yli :D



Halinappi ja Peppi 35+0 :heart:
 

Yhteistyössä