Mun masusta ei oo yhtään kuvaa... :'( Mun yhdestäkään vauvamasusta ei ole yhtään kuvaa... :| Pitäsköhän tästä ihan oikeasti ottaa? Meillä minä oon aina se, joka häärii kameran kanssa, eikä sitten vain ole koskaan tullut otettua vauvamasusta kuvaa... :ashamed:
aloin jo vähän huolestua
mymmy myyn voinnista, mutta olitkin sinä siellä vielä.
Sulle ja muille haleja tarvitseville ISOT :hug: :hug: !!!
Venlalle onnittelut käynnistysuutisista!
On kyllä mahtavaa, että olette päässeet nyt näin pitkälle viikkojen kanssa!!
Täällä on takana shoppailureisu Tampere cityyn. Ja huh huh! Kyllä on jalat puhki!
Lonkka pysyi menossa mukana, mutta mulla tais olla huonot kengät, kun jalkapohjat tuli kipeix. :/ Nooh...kaippa se siitä yön aikana paranee!
Löysimpä itselleni sieltä ihanat mammahousut loppuodotukseen. Sellaiset vaaleat kevyet noiden tummien paksujen farkkujen tilalle. IHANAT! :heart: Koittelin niitä jo viikko sitten, mutta silloin ei ollut mun kokoja ja nyt niitä oli tullut. =) Tyhmää toisaalta mammakuteita enää on ostaa, mutta on silti kiva, kun on vähän kevyempääkin vetää päälle!
Ukolla meni sillä reisulla sit hermo mein vaunuihin...
Ne on kuulemma ihan "kräpsät"... kieltämättä ovat vähän olleet pettymys. Vaihdomme viime kesänä Orat Gessleinin Swing Fi vaunuihin ja luulin ostaneeni laatupelit, mutta kyllä ne Orat oli musta paljon vankemmat... Ei Gessuissakaan mitään varsinaista vikaa ole, mutta jotenkin Orat olivat tukevammata ja sitten sekin oli hyvä, kun ne olivat korkeammat, kuin nämä gessut... nyt mulla vois sit taas olla vaunufanaatikkona hyvä syy selata huuto.nettiä ja etsiä meille uudet vaunut...
Ja ei kun vaunuja katseleen...
:wave:
Rakkis ja massu 34+2 (melkein)