***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

Tiistaita kaikkile!

Tänään olisi sitten meitin päivä....T-bird;Mandariini;Nasu79;Helena76!
Selailin sivuja, ei ainakaan nimimerkit osuneet mun silmiin. Liekö olen täällä enään yksin joukosta jäljellä..... :LOL: Onneksi mulla on seuraa täällä teistä toisista.

Super :hug: VELV:lle ja voimia......takuulla rankkaa!

Ja onnittelut Maasun perheelle prinssin johdosta!

Täällä ei mitään uutta...ei suppareita, ei limatulppaa ja merkin merkkiäkään että tästä tosi toimiin pääsisi. Joten taidan tulla joukkoonne...yliaikaiset juhannusvauvat :LOL:

Mies kyseli kovasti yöstä aamulla ennen töihin lähtöään....eipä ollut kerrottavaa yö meni nukkuen. Eipä taida pystyä keskittymään edes työntekoon, kun hermoilee synnytyksen kanssa. Ymmärrän ja tajuan....mutta aina vaan ei jaksaisi. Omassakin tuskailussa aivan tarpeeksi.

Tänään olisi neuvolakin...voipi olla täti siellä ihmeissään kun sinne taaperran. Oli meinaan viime viikolla aivan varma, että synnytän viikonlopun aikana :LOL:
Mutta eipä tainnut tietää, ettei me kesäkuussa hötkyillä tuon synnytyksen kanssa. Kivahan se on Jussi viettää synnärilläkin :kieh:

Suppareita suppareita kovasti toivon teille kaikkille niitä kaipaaville!

Tintti 40+0
 
Huomenta!

:hug: VELV:lle. Onpa ihana ilma :| vettä tulee taas kerran..
Tänää olis taas neuvola (toiv. viimesen kerran) Tää asukki vois jo ihan hyvin suostua muuttamaan yksiöstään tänne meille =) Ei enää kivaa kun yöllä ei saa nukkuttua ja päivisinkin olo on kuin katujyrän alle jääneellä.
Onneksi tuo häpyluu kipu on helpottanut että pystyy edes jonkun verran kävelee..
Se siitä omasta navasta ja ruikutuksesta tällä kertaa :)

Autoilusta: mä olen ajellut vielä autoa melkein päivittäin.

Onnea jo vauvautuneille
:flower:

Kaalimaankakara 39+6
 
Huomenta!

Kasassa ollaan...ei mitään merkkejä kyllä enää oo että tässä synnytys lähellä olis.Vauva liikkuukin vielä niin paljon, että tuskin vielä ulos on suunnistamassa. Olen jostain kuullut, että ne rauhoittuis ennen h-hetkeä keräämään voimia. Itse en kyllä esikoisesta muista miten paljon se ennen synnytystä liikkui. Täytyy kai ruveta asennoitumaan siihen, että yli mennään, taas eli maksimissaan pari viikkoo enää. Mieheni kyllä tilasi huomiselle lähdön. Sanoin yrittäväni parhaani ja mitäpä en rakkaan aviomieheni eteen tekisi =) - voi, kun se olisikin noin helppoo.

Maamuska 39+3

 
Niin, voi kun se oliskin noin helppoo :headwall:

Huomenta vaan, tänään vika neuvola. Lähes ketuttaa mennä sinne vaa'alle seisomaan ja pissanäytettä tiristämään.. ÄRH! :kieh: Niin kauhea uni yöllä ettei tosikaan; olin jo kotona vauvan kanssa kun heräsin miehen silityksiin - en muistanut koko synnytystä.. myöhemmin unessa, kun yritin muistella edes jotain (ja kiukkusin ja itkin) huomasin vatsassa navan yli menevän poikittaisen n. 40 cm pitkän arven tikkeineen.. ja itkin taas vähän enemmän. Neljältä heräsin enkä enää nukkunut, itkua vaan pidättelin. Hohhoijaa |O

Toivottavasti muilla vähän parempi aamu, raporttia YLIAIKAKONTROLLISTA sit myöhemmin..

Elppa & Antsa 41+0
 
Onnittelut maasun perheelle!!

Voimia velville :hug: !

Eilen paha olo helpotti illalla ja suppareita tuli ihan kivasti. Sitten ne loppu, kun nukahdin. Tänään on huonoa oloa kans, ei oikein ruoka maistu. Yritin vähän ananasta syödä. Ja mehulinjalla. Suppareita pari ollut. Taidan lähtä pesemään saunaa... :D

Kissantassu ja Napsu 38+2
 
Huomenta!

Täällä kans yks oireeton kasassa. Flunssassa vaan. Tosi tylsää. Toivottavasti menee ohi, ennen kuin vaavi päättää näyttäytyä.

Toivottavasti Velv olet saanut nyt levättyä hiukan!

Ajattelin tänään tehdä oikein reilun satsin makaroonilaatikkoa pakkaseen, kun neuvolassakin suosittelivat tekemään paljon valmista ruokaa jemmaan. Eli tehdään nyt sitten suosituksen mukaan, ja onhan sitten ainakin jotain ajankulua.

Tiivari ja Tyyppi 40 + 1 <--- yliaikainen juhannusvauva :D
 
Heips... en oo jaksanu käydä kirjottelee kun ei tässä olotilassa oo mitään muutosta.

suututtaa kun ei mitään merkkiä tulevasta.. oisin vaan halunnu synnyttää ennen juhannusta mutta luulempa et oon täällä viel sillon heinäkuun puolella :headwall: :headwall:

wiivi84 & pittuveitta 38+6
 
Samoissa fiiliksissä täälläkin... Eilen olin toiveikas, mutta turhaan. Ei siis mitään oireita, alaosasto on vaan kipeä ja liikkuminen hieman vaivalloista. Oulussa on huikeat 7 astetta lämmintä ja kova tuuli! Ei mulla ole edes ulkovaatetta noin kylmälle ilmalle.

Kauheaa väsymystä ilmassa. |O

tipu 38+4
 
weiss
majj: Tänne tulin sinua huutelemaan, kun et ole tuolla vauvapuolella ilmoittanut itsestäs!?!! Vieläkö olet yhtenä kappaleena!!!!?

Anteeksi, että näin tunkeuduin! :ashamed:

Kylli:
Mie käyn täällä vaklaamassa, että koska saat pienen ihmeen.. jännittää.. :p
 
Meillä pikkumies 2-v oksentaa TAAAS! |O |O |O |O |O |O |O Viides vatsatauti vuoden sisällä. Kai se käy taas kaikki läpi. Edellinen oli 3 viikkoa sitten! Nyt riittäis jo!

Ja mulla migreeni päällä :x

Että sellasta tänään |O |O

tauteihin kyllästynyt hankku 37+5
 
Onpa hiljaista täällä. Oletteko kaikki vetäytyneet murjottamaan, kun vauvat ei ulkoistu? :D Vai ootteko jättäneet meidät muutamat tänne roikkumaan, ja olette lähteneet laitokselle...?

Majj ja Ammu taitavat ainakin olla päässeet nyytinhakureissulle. Lämpimiä ajatuksia molemmille!! :heart:
 
Ajattelin, että ilmoitan olevani vielä kasassa, kun tintti-mamma mietti, että onkohan yksin enää kasassa niistä, joilla on tänään laskettuaika. Mä oon joka päivä käynyt lukemassa teidän jutuja, mutta en oo vaan ite saanut kirjoitettua. Oon niin laiska. :ashamed:

Raskaus on mennyt kaikin puolin hyvin. Iskias on vähän juilinut, mutta vielä senkin kanssa oon pärjännyt. Kyllä nyt kuitenkin olisin jo täysin valmis luopumaan tästä mahasta. Ei kuitenkaan lupaavalta näytä. Mulla ei oo ollut minkäänlaisia suppareita, eikä oikein muitakaan synnytystä ennakoivia merkkejä. Luulen siis, ettei kovin pian oo vauva ulos tulossa. Katotaan vaan niin mä oon juhannuksena laitoksella... Ärsyttää jos menee sinne asti, mut ei auta, kestettävä on. :p

Mandariini 40+0
 
Mandariini....tiedän tunteen ja samat ajatukset täälläkin!

mutta onhan Jussi erilainen kun sen sairaalassa viettää..... :LOL:
Onhan meillä vielä aikaa Juhannukseen.....jospa kuitenkin vielä ennen sitä.
Toivon kipinä elää ainakin mussa vielä....!

Nyt lähden neuvolaan, kerron kuulumiset sen jälkeen!

TSEMPPIÄ KAIKILLE!

Tintti 40+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja mandariini:
Mulla ei oo ollut minkäänlaisia suppareita, eikä oikein muitakaan synnytystä ennakoivia merkkejä. Luulen siis, ettei kovin pian oo vauva ulos tulossa. Katotaan vaan niin mä oon juhannuksena laitoksella...
Mä luulen, että tän pinon mammat on juhannuksena valloittaneet koko maan synnytysosastot, huoh! Mulla siis laskettuaika oli eilen, eikä merkkiäkään mistään. Limantulotkin on loppuneet, ja samoin menkkajuilimiset. Ehkä vaavi hetken ajatteli, et vois tulla ulos, mut taisi tulla toisiin aatoksiin. Eli juhannustaikoja täälläkin taidetaan sitten tehdä... :whistle:
 
Täällä sataa vaan vettä ja mun päätä särkee, kait siellä sit on ukkostakin ilmassa. On taas niin pirun tylsää |O alkaa nää seinät pikku hiljaa kaatuun päälle täällä.

Tää meijän kesäkuisten jengi on kyllä kutistunu surkeen pieneks, jos kattoo tota listaa kuinka moni sillon alussa "ilmottautu". Eli näillä näkymin mä pyörin täällä yksin kun te yliaikaset täältä poistutte |O

Ihanaa sain vihdoin kiinni meijän koiranhoitajankin ja se onkin muuttanu tohon lähemmäks, eli yks huoli ois nyt vähemmän. Pitää vaan miettiä, koska sen koiran raaskii sinne viedä, kun ei yhtään tiedä millon lähtö koittaa, enkä kuitenkaan halua liian kauaa olla siitä rakkaasta erossa :heart:

Ainiin se pirun sairaalakassikin pitäis pakata :headwall:

Huomenna pitäis saada tulokset siitä mun valkovuodosta, lääkärin sanoin: " näkee sit mitä siellä kasvaa" :headwall:

mutta tällästä täällä, ei siis minkäänlaisia oireita, tai sit mä en vaan tajua kaikkia kipuja :p

Jaksuja ja haleja kaikille tasapuolisesti :hug:

MP 37+3
 
Täällä huonosti nukuttu yö takana, mutta yhtä kaikki yhdessä koossa yhä |O

Illalla ei vain uni tullut ja sitten alkoi selkääkin särkeä vähän menkkakipumaisesti ja laimeita harkkasuppareita pukkas aina sillon tällön. Nii ja vessassa sai juosta tuon tuosta, vaikka tähän asti en ole käynyt yhtään normaalitilaa enempää vessassa. No siirryin sitten jopa lievästi toiveikkaanna sohvalle lueskelemaan, että edes mies saisi nukkua. Vähän ennen kahta tuli uni, josta heräsin 5.15 aika voimakkaaseen menkkakipuun selässä ja noustessani ylös sain aimo annoksen kivuliaita suppareita. Mutta sit ne loppu ja pelkkä selkäkipu jäi. Sen kanssa jatkoin uniani ja vielä nytkin selkää särkee, laimeita harkkasuppareita on tullut jokunen. Että eipä päästy tositoimiin ainakaan vielä :/
 
Miss PiggyLuultavasti et ole yksin kun minäkin oon melko varmuudelle vielä heinäkuussakin yhdessä koossa :LOL:

Viime yö oli levoton jostain syystä, luulen ettei vaan nukuttanut niin hyvin. Ei mulla mitkään paikat kipeätkään olleet. Nousin ylös sitten ennen seitsemää kun oli nälkäkin. Keitteilin puuron ja pesin loput ikkunat ja muutenkin siivoilin. Sitten käytiin koirien kanssa taas tosi reipas tunnin lenkki, ja jonkun verran tuntu sellaista vihlontaa alapäässä, toivottavasti se vähän paikkoja kypsyttelis :p (taitaa olla toiveajattelua)

Eilen mietin, että tietääkä sen varamasti kun se synnytys alkaa ihan oikeesti? Kun mulla ei ole koskaan ollut menkkakipuilua tai mitään sinne päinkään. Kait ne supparit on sitten kipeitä mulla on tähän asti ollut vaan kivuttomia harkkasupistuksia mutta ei muuta :LOL:

 
Täällä ei olla ainakaan lähdetty vielä minnekään! :|
Limaista ja vähän veristä vuotoa tuli taas yöllä, mutta siinä kaikki. Kai se ilmoittelee itestään seuraavan kerran vasta ensi viikonloppuna... tasasesti viikon välein. =) :/

Huomenna on aika sinne polille vauvan kokoarvioon 10.30.
Tuskin ne edes harkitsee mitään käynnistystä...kai tän tarvis olla 6 kiloinen, jotta suostus edes miettimään moista. :/ Nooh...saa nähdä, mitä sanovat!

Hankulle muuten jaksuhaleja! :hug: :hug:

Mun flunssa paheni taas viime yönä, joten ihan kiva ois toisaalta, jos lähtö ei nyt just tulis, kun pää on täynnä limaa. :/ :snotty:

Ja sitten sohvalle taas töllöä kurkkimaan! :wave:

Rakkis ja Saara-Erik 38+4
 
Kyllä tää odotus käy hermoille, eikä mulla ole vielä edes la. Mutta kun niin lupaavasti on oireillu, sit ei kuitenkaan mitään tapahdu. Pinna on hiton kireellä ja tietty lapsetkin vaistoaa sen.
Välillä on niin saakelin paha olo ja supistelee ja sit yhtäkkiä kaik oireet häviää.
Sori valitus :ashamed: . Odottavan aika on vaan pitkä...
Jaksuja muillekin! :hug:
 
Ilmoittaudun edelleen yhdessä kasassa oleviin. Ei näytä tällä kaverilla olevan mitään kiirettä syntyä. Sanonta "Odottavan aika on pitkä." alkaa todella saada uuden merkityksen.
Eilen jo ajattelin, että oliskohan tässä lähtöä pikkuhiljaa tulossa, kun oli senverran runsasta "menkkakipuilua", mutta tässä sitä edelleen ollaan ja yö tuli nukuttua suht hyvin. :|
Voitko Elppa kertoa tosiaan, mitä tuolla yliaikaiskontrollissa tapahtuu, täällä kun se olis perjantaina myös edessä, mikäli emme ennen sitä pääse tositoimiin.
Kengu80 ja Toukka 41+1
 

Yhteistyössä