kiitos jakushaleista...
Minä tulin anopin kanssa kotiin vähän lepäilemään, mies jäi pojan kanssa osastolle. Oli ihan kohtuullisen pirteä ja jaksoi vähän palapeliä kasata, vaikka oli vasta nukutuksesta herännyt. Koko päivän meidän kanssa ollut sairaanhoitaja(opiskelija?) tuli vielä osastolla taputtelemaan olkapäälle ja rauhoittelemaan että jos ei magneettikuvassa mitään näkynyt niin sitten kaikki on jo aika hyvin, sen tarkempaa kun ei pysty tutkimaan. Munuaiset ja kaikki toimi ihan hyvin, eli kai se vaan sitten pääsi LIIAN täyteen se rakko eikä siksi tyhjentynyt. Jotenkin vaan ihmetyttää että mitenkä tollanen pieni kertakaikkiaan vaan NUKKUU kun sattuu.. on täytynyt sattua ihan tosi lujaa. Hattua nostan omalle pikkusankarilleni, niin reippaasti se jaksoi koko päivän. Ihan sydäntä riipi kun se just sinne nukutukseen lähtiessään niin itki että mennään kotiin. Ja sit vielä joutui ilman äitiä ja isää lähtemään nalleaan puristaen vieraiden hoitajien matkaan kun eihän ne antaneet mukaan mennä.
:'(
Nyt pitäs sitten jollain ihmeen konstilla rauhoittua ja saada vielä vähän untakin. Supistelut (onneksi) loppui jo ennen ku poika tuli heräämöstä. En olis ikinä uskonut näillä viikoilla toivovani näin lujaa että menis vielä pari päivää yli. Ehdin mä neuvolassakin käymään. Painosta, verenpaineesta tai mistään muustakaan en tiedä mitään, kun olin selittänyt tilanteeni niin otti vaan pissat (puhdas) ja kuunteli hetken vauvan sydänääniä, totesi että rauhallista on ja taitaa pikkuinen nukkua kaiken keskellä ja päästi lähtemään pojan ja miehen perään. Menin neuvolaan kylmästi tuntia ennen omaa aikaani, kesken puhelinajan. Appiukko odotti autossa, mies ja anoppi oli jo lähteneet sinne lastenklinikalle pojan kanssa.
Kaikkien jonojen ohi mentiin tänään, siinä vaiheessa kun me 20min myöhemmin oltiin perillä, oli poika jo lääkärillä. Pitää vaan kiittää Lastenklinikan päivystyspolin ihania lääkäreitä ja hoitajia, lääkäri oli koko alkuajan mukana, jopa ultrassa. Parhaillaan taisi 4 lääkäriä olla poikaa katsomassa ja pähkäilemässä että mitäs tehdään, röntgenlääkäri, lastenlääkäri, kirurgi ja urologi. Hoh hoh.
Tällainen tilitys. Johonkin se on tilitettävä.
Velv 40+2