***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

Masuviivagalluppiin: mulla ei oo näkyvissä mitään viivaa. Ihan alkuraskaudessa olin jossain vaiheessa näkevinäni sellasen, mutta sittemmin ei oo näkynyt... Sukupuoli meillä on tiedossa (kai), mutta se on salaisuus vielä...

-Mouse- :lla on liikaa vapaa-aikaa, kun tulee roikuttua vaan täällä netissä...
 
Mä tiedän kaksi äitiä, joilla on on molemmilla tyttö ja poika. Pojista viivat on heille tulleet noin viikoilla 30 ja on ollut koko mahan pituudelta eli selkeästi yli navan. Ja tytöistä on tullut haaleana ja ihan vasta loppumetreillä ja on ollut tosiaan ihan lyhytkin, että alle navan on jäänyt siitä ylöspäin ei ole noussut. Heillä nämä vanhan kansan höpinät ovat siis pitäneet paikkansa. Mulla nyt siis kanssa nousee ihan koko mahan pituudelta ja on ollut jo kauan näkyvissä... Ja tietoa ei siis ole kumpi tulossa, vahvasti on vain poikatunne jostain tullut :)

Hauskasesti Kylkiluulla vauva saanut tämän viivan... en oo ennen kuullutkaan =)

NASU-masu 40+1
 
Galluppiin: Mulla viiva on tullut vasta pari viikkoa sitten ja ulottuu ihan rintoihin asti. Esikoisesta ei tullut ollenkaan. Mäkin oon kuullu, että napaan asti olis odotettavissa poika ja siitä yli niin tyttö. No, esikoinen on poika ilman viivaa, tyttöä siis odoteltais ton mukaan nyt, mutta jotenkin musta tuntuu, että samaa sukupuolta täältä olis tulossa...No, jää nähtäväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Kalluppiin: Ei ole linea negraa mullakaan, ei tulult esikoisestakaan... Vanha kansahan höpisee että jos viiva ulottuu napaan, tulokas on tyttö ja jos navan yli, vauva on poika :xmas:
Mitä sit, jos ei ole kumpaakaan. Tuleeko sukupuoleton vai ei mitään :LOL: Noi on kyllä hauskoja, nuo uskomukset. =)
 
Onnea Pumpulille :flower:

Täällä kans visusti kasassa vielä, vaikka eihän tässä vielä mikään kiire oo :snotty:

Mulla on kans tota vatsan vääntämistä ja suolentyhjennystä ollut useempia kertoja, ja se tulee semmosena aaltona se kipu. Liekkö mitään merkkaa, en tiiä...

Viivagallub Mulla on tosi hailakka viiva napaan asti, en nyt tarkkaan muista millon ilmesty, aika aikasin kuitenkin. Ja 95% veikkaus oli lääkärillä, että tyttö tulee, saa nyt nähdä :D

Mulla on kans noita samoja mietteitä ollut, mitä monilla muillakin, eli että kuinka se elämä tästä nyt muuttuu kun niin kauan ollaan kaksin oltu :/ Mulla nyt ei ikinä oo mitään omaa elämää ollut, eli se ainakin kokee suuren positiivisen muutoksen, ei tarvi olla enää yksin :ashamed: Miehellä niitä omia menoja on ollutkin sit ihan riittämiin...

Mua kyllä jännittää se viimenen lääkärikäynti, että tunkeeko ne tosiaan koko nyrkin tonne hanuriin |O mä en mee ollenkaan :$ onneks se on vasta torstaina.

Ihanan hyvin oon saanu nukuttua, verrattuna siihen viime viikkoon kun kukuin täällä pystyssä jo kolmen jälkeen yöllä, mutta ei nyt pidä hehkuttaa taas liian aikasin, kun ei tiedä mihinkä tää tästä taas muuttuu...

Mutta voimia ja jaksamista kaikille, sitä tarvitaan :D

MP 36+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Kalluppiin: Ei ole linea negraa mullakaan, ei tulult esikoisestakaan... Vanha kansahan höpisee että jos viiva ulottuu napaan, tulokas on tyttö ja jos navan yli, vauva on poika :xmas:
Mitä sit, jos ei ole kumpaakaan. Tuleeko sukupuoleton vai ei mitään :LOL: Noi on kyllä hauskoja, nuo uskomukset. =)
Kaksineuvoinen selkeesti :D
 
Tiivari juu totisesti sattuu nyt vauvan liikkeet ihan hemmetisti. Varsinkin kun työntää jalkaa. Kohta se varmasti tulee tuosta nahkan läpi!!! Ja musta tuntuu nyt että pissit tulee housuun ja vihloo kun oikein päätä puskee alaspäin. mä jo äsken juttelin vatsalle että ensi yönä voisit sitten tulla punkamaan mun kainaloon.
 
Onnea hirmuisesti jo vauvan syliinsä saaneille :flower:

Viiva löytyy täältä ja yltää rintoihin asti.Tosin kapeena ja haaleena.Noista kahesta aiemmasta on ollu yhtä korkeelle asti.Pojasta taisi olla vaan tosi tumma.
Täällä myös puutuu lonkat.Ja aamulla ovat tosi kankeet.
Liikkeet myös ajoittain tuntuvat ilkeiltä.Alkaa varmaan tila loppua.
Omaa masua,supistelee ja pönttö kutsuu aika ajoin mutta mitään todellista ei taida vielä tapahtua(kait).Paikat oli jo pehmeinä viime viikon lääkäri käynnillä mutta kiinni kuitenkin.Neuvolassa kaikki mallillaan.
Varmaan se juhannus tulee siellä laitoksella sitten vietettyä,vai meneekö ens kuun puolelle.Mielenkiinnollla oottelen.
Halit kaikille tuskasille!
kukikas ja masukki 37+1
 
Täältä ei mitään erikoisempia viivoja ole bongattu... saas nähdä sit, että mitä tulee. :whistle:

Vaavin liikkeet koskee jo välillä TOSI kovaa. Varsinkin iltaisin, kun se koittaa tunkea pyllyään läpi mun oikean kyljen. :/ Ei tunnu kivalta! Oonkin koittanut sanoa, että täällä ulkopuolella olis enempi tilaa liikkua, jos vaikka siirtyis yksiön tälle puolelle... :D

Mutta pylly mulla alkaa oleen kohta ruvilla, jos tää vessassa ramppaaminen ei kohta lopu. :/ Tänään oon tainnut käydä nyt 6 kertaa suolta tyhjäämässä ja alkaa kyllä sen sitten tunteakin, että jatkuvasti tarvii olla pyyhkimässä. :ashamed:
En tiiä sitten, että mitä tää on... tuskin nyt mahatautiakaan...

Öinen kurkkukipuilukin jatkuu aina vaan. Tuossa kuumemittaria koitin etsiskellä, että josko ois lämpöä, kun on niin tukala olo kaiken kaikkiaan... :/ Panadolia taidan mennä napsaseen, josko se tohon kurkkuun vähän auttais... :wave:
 
Mä päätin lopettaa odottamisen. Koetan nyt uskotella itselleni että vielä on kuukausi ainakin jäljellä. HErmot menee kun vaan odottaa että josko se sieltä alkasi tulla. Mä en edes halua synnyttää, mitä sitä sitten niin kamalasti odottamaan.

galluppiin: Ei ole viivoja täälläkään näkynyt, ei nyt eikä viime kerralla. Mahan päällä tosin tuntuu kasvavan aika lailla ihan valkeaa/vaaleaa ohutta ihokarvaa jota en muista huomanneeni noin runsain mitoin olleen ennen raskautta. VOihan se toki olla, että iso pömppö vaan saa sen paremmin näkyviin, jos vaikka valo taittuu erilailla pyöreältä pinnalta. :D

Täällä kävi serkkulikka vuoden ikäisen pojan kanssa istumassa ja muistuttelemassa, miten kivaa on juosta tollasen just kävelemään oppineen perässä 24/7 kun se on koko ajan joka kaapilla verrattuna tohon 2-vuotiaaseen. Ohhoh, oikein innolla taas odotan noita aikoja. Ens kesänä sitten ravataan taas. Josko se 3-vee hoitais sen perässä juoksemisen jos oikein valmentais sitä???

Kohta tulee perhe kotiin ja alkaa taas se normaali iltapäiväelämä. Johan tässä saikin taas ottaa rennosti monta tuntia. B)

Mä kyllä kovasti elättelen toiveita ettei juhannusta tarvi laitoksella viettää. Noh, menee se jussi sielläkin. Pitää varmaan pakata joku humppalevy mp3soittimeen, voi vähän fiilistellä sitten yölintua tms. ja pyytää miestä tuomaan pari koivunoksaa niin voi suihkussa roimia ihtiään hoitajien iloksi vastalla. Pistetään sitten synnyttäneiden osastolle juhannustanssit pystyyn vauvojen kera. =) Tai sen minkä niiltä repeämiltä yms nyt tanssimaan pystyy. Heilutellaan vaikka vaaveja vähän sylkyssä. Ja jos puglut tulee niin sehän vaan lisää juhannustunnelmaa... :whistle:

Nyt taikomaan sitä sapuskaa, ettei herrasväki kuole nälkään.

Velv 39+2
 
Galluppeihin Viivaa löytyy rintojen väliin asti ja tyttöä siis miulle on ultraaja povannu, liikkeet on tosiaan täälläkin olleet kivuliata jo muutaman viikon, pieni kun välillä venyttelee niin että vatsa menee iha suoraks :LOL:
 
kasas, ja mu tekee niin mieli suklaata!!! eilen söin yhden fazerin levyn ja nyt tekee samaa mieli, voi voi...
Onneks saan pian jäätelöä kun mummo ja äitini tulee käymään...:D Kävin tänään kampaajalla värjääs tukkani, olen nyt todella valmis äidiksi :heart:

rv37+3, huomenna neuvola...

Lista päivitetty!!! Annan sen olla tuolla ekalla sivulla, helppo sit sielä käydä vilkasees...

Onnea Pumpuli ja ursulainen!
 

Yhteistyössä