Siis kahden tunnin päiväunet ja tänne on tullut kaksi sivua tekstiä, vaikka aamulla oli niin hiljaista...
Bamse Mä aloinkin jo huolestua että joko sä olet lähtenyt klinikalle...
Kasassa täälläkin edelleen.
Tiivari ja NASU-masu: Ei minullakaan ollut ekalla kerralla yhtään ainutta supistusta ennen ku alettiin tositoimiin. 40+4 alkoi tapahtua ja 40+5 puolelle meni. Tasasta tahtia supistukset alko tulemaan tiheämmin ja tiheämmin. Toisaalta hyvä niin, ainakin tiesi heti alusta että nyt on tosi kyseessä, vaikka siinä vielä melkein vuorokausi menikin kun paikat oli tietty täysin kiinni ja tiukkana siihen asti. Toivottavasti teillä menee vähän nopeammin... mutta että ei kannata huolestua, jos niitä ei kuulu, sittenpä alkaa kerrasta. Eikä ni supparit muutenkin mitään herkkua ole, vaikka niitä jo itsekin toivoo saavansa. Kivempi on odotella ilman, kun tietää, ettei ykskään vauva ole jättänyt tulematta tän maailman kirjoitetun historian aikana. Ei ole koteloituneita teinejä äitien masuissa mun tiedon mukaan.
Mä olen tota perhehuonetta miettinyt, että kiva olis saada, niin säästyis naapurisängyn kuorsaavalta Bamselta
mutta toisaalta ei sen väliä, kun ei se mies ja poika sinne kuitenkaan asumaan jää, enkä tahtoisikaan. Ukko kyseli illalla että kuinka paljon mä haluan sen siellä pyörivän, minä tokasin, että ihan herra saa tehdä mielensä mukaan, voihan se toki olla paljon mukavampaa istua kotona kun on isovanhemmat lapsenvahtina. Järjestäis nyt sit edes kunnon varpajaiset ja vetäisi päänsä täyteen, kerrankin. Esikoisesta hyvä kun sain sen sikaria veljensä kanssa edes polttamaan. Nyt sietäs juhlia vaikka sitä, että tää jää viimeseksi.
Joo-o. Nyt pitää saada vähän evästä ja etenkin juotavaa, on toi päiväunien nukkuminen sen verran hikistä touhua. NEljän jälkeen sitten sapuska perheelle ja citymarkettiin. Poika taitas kaivata TOISETKIN kengät kesäksi, jos vaikka vähän kevyemmät sandaalit löytyisi.
Mä en muuten ole ostanut imetysliivejä, ajattelin selvitä vanhoilla sen pari päivää, että pääsen sitten ostamaan kerralla sopivan kokoiset. Ellen sitten päätä tänään kauppareissulla testata vaikka jotain Triumpheja. Ei näitä nahkaleilejä taida kuitenkin mitkään hienot liivit enää pelastaa... :kieh: Ja viimeksi Triumphit oli kyllä ihan asialliset. Tosin imetystä ei kestänyt ku kuukausi. Ehkä senkin takia haluan odottaa, että nään, että lähtee käyntiin toi maidontuotanto ja opitaan vauvan kanssa käyttämään tota maitobaaria, on se vaan niin tekninen vekotin.
Velv 39+3 (eikä vieläkään mitään)
PS. Varottelin jo anoppiakin että taitaa mennä juhannukselle, ja että voivat sitten hakea pojan jo hyvissä ajoin vaikka mökille, jos tosiaan sinne asti menee, ei sit mene kaikkien jussi mun ja masun takia ohi suun.