Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Tääl on yks miesvastainen tällä hetkellä :kieh: Ei siinä mitään että käy radalla, mutta typerä tekstiviestien lähettely ja niissä VALEHTELU ottaa pattiin. Itse sit valvoo odottaen kokoajan..:kieh: Jos tulee klo 5, niin tulee klo 5, mutta jos laittaa puoliltaöin viestiä että lähti kotio tulemaan, niin kiva odotella sitten.. 2 aikaan laitoin viestiä että missäspäin on, herra vastaa että "mun moka, lähdinkin kaupunkiin.. kauhea morkkis". Näitä morkkisviestejä tuli sit yöbussista 3.30 aikaan, kotiin kömpi 4.30 - kolisteli buranaa (oli yöpöydällä valmiina), otti vauvan harson kaapista ja kastoi kylmään veteen ja otsalle ja vannotti juomattomuuttaan ENÄÄ IKINÄ kun oli jo silloin niin huono olo. :kieh:
Siis IHAN KU MUN SUUSTA! Meillä oli nimijäiset eilen ja ukon oli tietysti pakko lähtee vielä lähi-krouviin "yhelle". Ja vanno vielä kautta kiven ja kannon ottavansa vaan yhen ja tulevansa tunnin sisällä takas. Pari tuntia myöhemmin lähetin viestin, että onko jääny auton alle kotimatkalla vai mikä kestää (matkaa siis tasan yhen suojatien verran kadun yli). Sulkemisajan jälkeen herra sitte suvaitsi saapua ja kömpiä vessaan keskustelemaan pyttymörköjen kanssa. Eipä muuten ollu asiaa sänkyyn, ihan sai sohvalla miettiä tekosiaan (siis sitte, ku kävin kenkimässä sen vessasta pois).
Mä oon niin deeku-perheestä, ettei mua juominen jaksa hetkauttaa, mut kuten Elppa sano, toi VALEHTELU!!! Silmät pyöreinä ite eka selittää, kuinka vaan käväsee, kuinka korkeintaan yhen kaljan ottaa, kuinka ei itekkään tod haluu olla kapulas jne jne jne. Ja viesteis sama stoori. Ja sitte vannotaan, ettei ikinä enää oteta, ettei näin käy enään koskaan ja kauhee paasaus, kuinka pahoillaan ollaan. JA JOKA S**TANAN KERTA SAMA TARINA!!!
:headwall: :headwall: :headwall:
Että oli tosi kiva nimijäispäivä...
Rypäle ja Toivo 2kk 1pv :heart: