Kata ja Velv: Jaksamista teille :hug:
Mullakin oli pitkä sepostus tuonne kaatuneelle sivulle, mutta nyt en enää edes muista mitä teiltä piti kysyä...
Meillä tuon neidin pulauttelut alkoi tätä äippää kyllästyttämään ihan kunnolla. Aina kun sai puhtaat vaatteet päälle, niin heti oli märät puklusta |O Nyt oon alkanut antaa vaan n. 100ml maitoa/syöttö, syötön perään tutti suuhun. Jos on siihen tyytyväinen, niin en tarjoa enää lisää. Pulautusta tulee nyt tuskin lainkaan, ja Sofiallakin näyttäisi olevan parempi olla, kun ei syö itseään ihan ähkyksi. Kun ei taida aivojen nälkäkeskus pysyä syöntitahdin perässä.
Nyt meillä alkaa olla selkeä rytmi päivissä, jos siis ollaan ihan kotosalla:
9-10 herätään ja syödään
10-11 äiti käy suihkussa ja siistii kodin, Sofia höpöttää kattolampulle sängyssä, Sofialta yöpaita pois, ja päivävaatteet päälle
11-12 Sofia nukkuu tässä sylissä, kun äiti lukee teidän kuulumiset ja maailman tapahtumat
12-14 Sofia syö, köllöttää tiskipöydän hoitotasolla kun äiti tiskaa. Seurustelua.
14-16 Äiti lukee romaania ääneen, ja Sofia köllii kainalossa -> nukahtaa (äiti jatkaa lukemista itsekseen) TAI vaunuttelua sään salliessa
16-18 Sofia syö, iskä tulee kotiin, äiti ja iskä syö, Sofia seuraa sitterissä. Iskä ja Sofia seurustelee. Äiti hengähtää.
18-21 Sofia syö, seurustelee, torkkuu, syö, torkkuu, äiti lukee iltasaduksi kirjan "Vauvan hauska päivä", jonka kuvat saavat Sofian aina nauramaan
21-22 Yöpuku päälle, siirrytään makuuhuoneeseen iltasyötölle, äiti tuijottaa samalla telkkua
22 Suukko otsalle ja nosto omaan sänkyyn, telkkari sammuu ja valot myös.
22-23 Äitin ja iskän "omaa aikaa" eli BB
02-04 Syöttö n. 10 min
05-07 Syöttö n. 10 min
08 Sofia siirtyy äidin viereen nukkumaan
Kyllä minä ainakin olen ottanut myös rohkeasti omaa aikaa. Eilen just olin teatterissa illalla. Onneksi Sofia viihtyy hyvin iskän kanssa, joten ei tarvitse murehtia poissaollessa.
Mä nautin tosi paljon tästä kotonaolosta ja alkavasta syksystä. Sytytän jo aamulla kynttilät palamaan, ja laitan hyvää musiikkia soimaan. Ihana kun ei tarvitse lähteä mihinkään - ei ainakaan töihin!
Miten te muuten puette vauvat nyt, kun alkaa olla viileämpää?