enkeli-05 meille tämä kesäkuinen kullankerä (tänään 3kk) on neljäs lapsi, loistava LA muuten (meidän 15. hääpäivä ) :heart:
Pamperseissa on ihovoiteita, Liberoissa ei. =)Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:reropera: Libero vaipois (muistaakseni) käytetään valmiiksi iho voiteita, joten kannattaa harkita vaipan merkin vaihtoa tai esim. joka toinen kerta libero joka toinen pampers tms. allergia- & astmaliiton kans yhteistyötä tekevä merkki.
Hei,Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Sitä aluksi käytin, mutta nyt kun alkanut vain paheneen niin olen siitä luopunut. Nyt olen käyttänyt öljyä. Pitänee koittaa uudestaa bebanthenia..Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:reropera, ootko kokeillu vanhaa kunnon bebanthenia taipeisiin ym? Meillä auttaa! :wave:
Tervetuloa :heart: Meillä kestoillaan yöt ja päivät, ja Viivin iho on pysyny toooosi hyvänä... johtuuko sitten tuosta vai ei? Kovasti kyllä tuuletteleekin aina vaipan vaihdon yhteydessä 10-15min kun nauttii niin siitä. Mutta hää makoileekin niin innoissaan tuolla lattialla ja leikkii itsekseen Ei oo muuten tainnu olla kertaakaa edes näppyjäAlkuperäinen kirjoittaja Babyblue08:Hei,Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Sitä aluksi käytin, mutta nyt kun alkanut vain paheneen niin olen siitä luopunut. Nyt olen käyttänyt öljyä. Pitänee koittaa uudestaa bebanthenia..Alkuperäinen kirjoittaja Lady Di:reropera, ootko kokeillu vanhaa kunnon bebanthenia taipeisiin ym? Meillä auttaa! :wave:
Saanko minäkin vastata, vaikka ette minua tunnekaan =) Olen seuraillut keskustelua varmaan huhtikuun alusta lähtien, mutta jostain syystä ei ole tullut ilmoittauduttua mukaan. Minulla on 4.6. syntynyt kesäkuun kullankerä, reipas pieni poika.
Meidän pojalla, vaikka muuten hyvä iho onkin, taipeet ovat olleet välillä tosi huonossa kunnossa ja sukukalleudet ovat punoittaneet. Itse olen saanut niitä paranneltua siten, että käytän vuorotelleen Liberoa, Pampersia ja kestovaippoja. Rasvana käytän ihan vaan Bebanthenia. Ja välillä poika tuulettelee tunninkin leikkimatolla äitiyspakkauksen kosteussuoja-alustan päällä. Tuntuu, että noissa kertakäyttövaippamerkeissä kummassakin on omat hyvät puolensa, mutta kumpikin osaltaan aiheuttaa allergiaa tms. ehkä hieman eri paikkoihin, Pampers taipeisiin ja Libero sukukalleuksiin. Siksi päätin ostaa myös pari kestovaippaa ja nyt näiden kaikkien käyttö vuorotellen on selvästi helpottanut tilannetta. Kannattaa kokeilla!