Hansulle syvimmät osaanotot! :hug:
ElinaMaria, kyllähän me sut muistetaan! Mä oon kuule just viimeks viikko sitte vähän käyny vaklaamassaki siellä vauvakuume-puolella, oliks se "km:n jälkeen kuumeilevat" vai mikä se teijän pino...? Ihanaa, et tärppäs! :flower:
Mun mielestä toi on oikeen kiva toi uus pakkaus. Jännitys tiivistyy kumman saan, ku vein paperit vasta tiistaina. En siis tahallani venyttäny, mut ku se meijän urpo neuvolatäti oli eka kirjottanu la:ks 24.
4.... :headwall:
Oonkohan mä jo vastannu siihen
sairaaliakassi-galluppiin..? No, oonpa pakannu kuitenki. CD:t on vielä kattomatta ja kamera pitää ottaa sit juoksusta, mut perus jutut on valmiina. Mä päätin olla niin radikaali, et mies saa ihan ite käydä pojallensa ostamassa kotiintulovaatteet, sitte ku nähdään minkä kokonen kaveri tulee. Voi kyllä tulla varsin kiintoisat vermeet...
Isovanhepain g: Mun vanhemmille tulokas on kolmas ja miehen vanhemmille neljäs lapsenlapsi. Mun vanhemmat ei silloin syksyllä uutista kovin suotusasti ottanu, mut on jo hyväksyny asian. Miehen vanhemmt taas on ollu alusta asti onnesta soikeena. Ja varsinki miehen isälle se on iso juttu, ku miehen veljen kolme tyttöä ei oo sille biologisia lapsenlapsia, tää on siis eka "oma" ja saa sukunimelle jatkajan.
Mulla olis tällanen vähän hassu pulma... Ultrassa jo sanottiin, että tää epeli saattaa tulla vähän ajoissa ulos, kerta mun äitilläki kaks ekaa tuli kuukauden ennen aikojaan. Mun puolesta vois tullakki pari viikkoa ennen, ku meijän suvussa on tunnetusti isoja vauvoja, eikä hirveenä innosta sellasta 5 kilosta ulos puskee. Ois myös kiva, jossei Hesaan asti tarvis lähteä, ni pitäis saada muksu viim viikolla 39 tasan syntymään. Tietenki vauvalla on parasta olla yksiössään mahollisimman kauan, kyllä mä sen ymmärrän, mut tuskastuttaa ne viimeset viikot jo valmiiks (en kestä kuumuutta normaalistikkaan, saatikka mahan kanssa. Nyt jo rupee tuskastuttamaan öisin...).
Milloinkohan sitä sitte uskaltais ruveta kaveria häätämään? Siis ihan näillä kevyillä kotikonsteilla; S:illä ym.
rypäle 31+3