KESÄKUUN KULLANKERÄT helmikuussa

Ehtoota!

tänään tuli kierrettyä kirpputoreja miehen ja lasten kanssa ja löysin minille ihanan 56cm unihaalarin ja kaksi lelua :D kävin läpitte tänään myös noita vauvan vaatteita joita sain ja pistin pois niitä poikien vaatteita kun niitähän ei tulla tarvitsemaan.. :whistle:

kotio tultaessa käytiin hakemassa pitkästä aikaan kebabit :p ja herkuteltiin lasten kanssa..vedin sitten kotipihassa hienot slipat,mutta onnesta sain kättä alle ja kaaduin vasemmalle kyljelle..mutta tuli sen jälkeen vähän paha olo,mikä nyt alkaa helpottamaan onnesta.. :/ isäntä juoksi hätää kärsimässä kattomaan kuinka kävi..pelästy hänkin sitä kaatumista kun kuulu kuulemma kamala töminä :ashamed:

nyt oon nukuttamassa lapsia samalla kun istun koneella ja kohta päästään isännän kanssa viettämään kahden keskistä aikaa ja käpertyä soffalle kattelemaan huumaa :heart: :heart:

Liikkeet on alkanu jo mukavasti tuntumaan ja eilen näin ekaa kertaa itse mahan päältä kuinka mini meni möngersi mahassa ja tänäänkin on ollu oikein venyttelyn maratoonari :heart:

mutta jos sitä kapertyin porkkanoiden kera soffalle.. :p

hauskaa lauantai-iltaa kaikille! :D

tuire ja mini 21+1 :heart: :heart:
 
Venla05: Juu ihana tunne kun pääsi omaan tuttuun pesään huilimaan.
Ainut vaan että kulta puuttuu vierestä.. Mutta jotenki tuntuu
että mies on siinä kuitenki.. Kaipa se aina kulkee mun ja muksun mukana, vaikkei me nähdäkään :heart:

Kävimpä extempore kyläilemässä serkkuni luona
lähikaupungissa. Oli piristävää.
Lainasin illaksi parit elokuvat ja ajattelin käpertyä
kotisohvalle löhöilemään =)
Kävin myös syssen kanssa syömässä
mäkissä... hups kun meni ruoka alas vauhdikkaasti :D
Heh kunnon rasvapommi =)

vauva se on tyytyväisenä potkiskellu
koko päivän, taitaa rakastaa liikkumista
ja musiikkia, kun autossa musiikki soi koko ajan :heart:

Hyvät illan jatkot!

vivvi :heart: vauva 22+6
 
Oot sie VIVVI aika teräs muija! :)
Jos minulle oilisi käynyt samoin kuin sinulle niin makaisin kai psykiatrisella osastolla tai jossain vastaavassa. Tuskin kykenisin mihinkään!! Tai kuolisin itsekkin suruun. Tiedän että sinäkin suret mutta kirjoituksistasi päätellen olet todella vahva nainen! Toivon ihan oikeasti ja paljon sulle voimia ja jaksamisia. :hug:


Minä täällä kärvistelen maha- selkä- kylkikivuissa. Iltaisin tahtoo paikat kipeytyä jos on paljon puuhannu päivän aikana. Jostain tuolta kylkiluiden alta repii ihan vimmatusti!!! Liekkö nämäkin niitä paljon puhuttuja kasvukipuja. Vauva kai tahtoo tilaa ja tekee sitä väkisin. Tuntuu että paikat repeää!!
Muilla vastaavia tuntemuksia?
 
Joku kyseli äitiysvaatteista Oulussa. Ootko käynyt katsomassa taikapilvestä, siellä myydään äitiysvaatteita, samoin Stockmannin yläkerrassa on äitiysvaateliike. Mulla on sellaiset äitiyslantiofarkut, tosi hyvät. Hinta on vaan aika syötävä lähemmäs 100 euroa. Stockmannilla ne oli tässä kuussa kanta-asiakastarjouksena jotain 70 euroa. Kaveri ainakin kehui niitä. Mahtuvat päälle koko raskausajan sillä leikakus on sellainen, että ne jäävät mahan alle.

Minäkin kaaduin eilen, kylki edelle onneksi käsi ehti ottaa vastaan. Kyllä säikähdin ja tänään oon kuulostellut liikkeitä mutta hiljaista on ollut. toivottavasti kaikki on hyvin.
 
Iski sitte hirmu heikko olo aamupalan jälkee :(
Otin unet,mut olo yhä tutiseva ja heikko...saas nähä iskeekö joku tauti.

Lapset lähtee tätisä kaa teatteriin ja saadaan olla miehen kaa keskenää muutama tunti...iltapvällähä toi lähtee sit taas ajelee töihipäi.

AadaOlavi 22+2
 
Kiva otsikko!

Mulla supisteli koko perjantain ja eilisen päivän...Meinasin jo lähtee näytille äippäpolille,mut nyt on onneksi helpottanut.
Pikkunen onneksi myllää tuttuun tapaansa,niin ainakin masussa on kaikki kunnossa.
Huomenna olis neuvola aamusta.Pitääkin siellä mainita suppareista.Terkkari kuitenkin käskee ottaa rauhallisesti ja levätä,mut mitäs teet 1,5v pikku riiviön kanssa... :/

Bamse 23+2
 
Minäkin täällä ihailen vivvin tarmoa päästä elämässä eteenpäin!
Tunnut olevan kyllä tosi vahva mimmi!
Kaikkea hyvää edelleen toivon teille! :heart:

Täällä odotellaan edelleen tiistain neuvolaa.
Selkä on ollut viikonlopun aikana taas hiukan parempi, mutta tuo "navan repiminen" on todella tuskallisen tuntuista! :|
Sitä on nyt ollut kolmena päivänä peräkkäin...saapi nähdä, tuleeko tänään. :/ Toivotaan, että ei!

Ai niin...pitipä vielä kertoa, että eilen olimme tyttöjen kanssa shoppailemassa Lempäälässä. Vaippakankaita lähdimme ostamaan, mutta eipä löytynyt Eurokankaasta PULlia. :( Tilasin sit netistä eilen.
Mutta löysimpä masulle H&M:ltä ihqut pikkupipot ja kivat potkarit ja parit sukat. :whistle: Olen kohta ostanut vaaville kaikki uudesta, vaikka tuolla olis vanhojakin kaapit pullollansa. Nekin tarvis varmaan lähiaikoina kaivaa esiin...

Rakkis ja masu 21+2
 
Täältähän löysin ihmisiä, jotka olette samassa vaiheessa tän odotuksen kanssa, kiva =) Minä toista odottelen, esikoinen on nyt 1v9kk. Välillä olen kotona ja välillä teen keikkatyötä. Ihan kivaa vaihtelua ja ei lisä liksa koskaan jää käyttämättä ;) Kiva ois jos tämäkin raskaus menisi yhtä vaivattomasti kuin ensimmäinen. Selkä nyt vähän reistaa yms, saa nähdä minne asti töitä saa sit tehtyä. Tarkoitus ois tehdä sinne äippäloman alkuun asti.
Hyvää vauvan ja kevään odotusta kaikille!! :heart:

Minzki + mönkiäinen23+6
 
Huh huh...
viime yönä iski taas uskonpuute elämään täysin.
Johtu kai väsymyksestä ja ikävästä...
Ehkä tänään on parempi päivä :)
Kiitos kaikille lämpimistä sanoista :heart:

Taas olis sunnuntai..
Ens viikolla ei ookkaan mitään pakollista tekemistä..
Taidan sisustaa kämppää vaan uuteen uskoon..
Josko se vaikka piristäis mieltä :)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, voikaa hyvin! :heart:

vivvi :heart: vauva 23+0 <-- uusille luvuille :D
 
Meillä alkoi oksennustautirumba taas, toista kierrosta menossa :x . Minä tosin viime kierroksella selvisin, saa nähdä kuin nyt käy.... :whistle:

Napsu on ollut aika vaisu tänä viikonloppuna. Liikkuu kyllä, mutta huomattavasti vähemmän kuin normisti. mulla on kyllä ollut stressiä, johtunee varmaan siitä. Pakko hieman purkaa.... Miehen perhe hyljeksii minua. Pahinta on, että meidän on töidemme puolesta pakko asua lähes samassa pihapiirissä. Mies on nyt viikon reissussa ja hänen perheensä (äiti, veli perheineen) on kyllä tehneet taas selväksi mielipiteensä minusta :'( . Eivät ymmärrä, miksi olen töistä sairaslomalla, luulevat että teen sen laiskuuttani. Meillä on vielä uusioperhe, eli mulla on lapset aikaisemmasta liitosta ja nyt yhteinen tulossa. eli ei hyväksyttävää.....
Kyllä osaa tollaset ihmiset ottaa päähän, kun mitään pahaa en ole heille tehnyt, mutta eivät viitsi edes tervehtiä minua. Tähän liittyy vielä paljon muutakin, mutta sainhan nyt osan purettua sydämeltäni...
Huumorilla eteenpäin... :D

Minzkille tervetuloa mukaan! :wave:

Kissantassu ja Napsu 21+0
 
rypäle: juu tänne tulee niin paljon tekstiä ettei varmaan kaikkia ehi kommentoida ja hoksaa. hyvä kun otit sairaslomaa =)

Tervetuloa uusille B)

maleha kyseli äitiysvaateliikkeitä Oulusta. Mustaki tuntuu ettei oikein oo missään hyviä. Netistä tulee katseltua, nytkin on just uus mekko Ellokselta, tosi kiva A mallinen. Yhen paidan oon ostanu Jasminista, mutta hintaviahan ne ovat. Imetysliivejä Stokkalla kävin sovitteleen ja sieltä luultavasti ostan Triumphin mallistosta vähän lähempänä la:aa. Housuja en oo kaupungilta löytäny...

Di ja Nuttu 21+5 :wave:
 
Moro!

Mun pikku nuhani äityi viime yönä kunnon flunssaksi :snotty: Lämpöä on ja kurkussa tuntuis olevan iso ja ärhäkkä kaktus. Pää täys räkää ja kauhee jysäri... Olotila on mitä parhain :xmas: Onneksi tuli ny eikä viikon päästä, kun on tytön 2-vuotissynttärit järjestettävänä.

Kissantassulle voima :hug: oksennustaudin kanssa kamppailuun! Ja jaksamista myös kanssakäymiseen miehen sukulaisten kanssa... Suku on pahin, niinhän sitä tavataan sanoa eikä kaikkia voi miellyttää. Inhottavaahan tuo varmasti on kun ei välimatkaakaan juuri ole...

Minzkille tervetuloa! =)

Nyt iltapalalle ja ysiksi nukkumaan, vätystää hirveesti.

Kylkiluu 21+6
 
vivvi16: kirjoitan ny sulle tännekkin ku luin tuolta yh puolelta sinusta... ajattelin et jos et siel sillee käy.. ja en mäkää usein.. :) mut siis asiaan, mulla sama kohtalo kuin sulla, yh:ksi tahtomatta eli mieheni kuoli kun olin 30rv.. nyt poju jo syntynyt joulukuussa mut olis tosi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia..? ei meitä montaa oo jotka joutuneet kokemaan tämän p******...
 
Tänne ei kanssa mitään erikoisen uutta..
Nää ilmat vaan saa ruveta riittämään..:kieh:
piha on heittänyt aivan jäähän,mutta onnesta isäntä menee töiden jälkeen hakemaan lisää hiekkaa pihaan,että saadaan piha hiekotettua..

eilen poika kaatu pihassa ja löi päänsä kiveen saaden kuhmun päähänsä mutta onnesta ei sattunut pahemmin..

ite sain aamusella kun tulin kaupasta auton jumiin tohon hiikutin pihaan |O
mutta onnesta pääsen naapurin pihan kautta autolla kiertämään..
muuten olis tullu ongelmalliseksi miten haen isommat kerhosta ja päikystä.. :whistle:

jos sitä lähtis hakemaan lapsukaisia ja rupeis laittamaan nuorimmaisen vaunuihin nukkumaan tohon vesisade/lumisateeseen ( :kieh: )

tuire ja mini tyttönen 21+3 :heart: :heart:
 
Maanantaita!

Mulla ei mitään ihmeellistä uutta kerrottavaa / sanottavaa, täällä kaikki erittäin hyvin :heart:

Kiva huomata että suurimmalla osalla meistäkin kesäkuulaisista voi myöskin vielä hyvin :flower: Paranemisia ja jaksamisia niille joilla on vaikeampaa :hug:

Mä tarttisin tosissani sen päivälenkkikaverin, pitänee käydä puhelin läpi ja katsoa josko löytäisin jonkun jonka saisin siihen hommaan kiristettyä :p

AnniTero vipeltää mahassa niin kauheeta vauhtia että joskus tuntuu siltä että käyttää kylkiluita tikkaina ja yrittää suun kautta ulos :D Hyvä että ilmoittaa olemassaolostaan.

Mymmy myy- tää sää on kyllä järkky. Parvekkeelta ei näy edes viereisen talon pihaan asti sumun läpi :( Eilenkin piti väkisin lähteä ulos kävelemään tihkusateessa, muutan ei olis tultu käytyä ulkona ollenkaan. Tulis jo joko 5cm pysyvää lunta ja -5 pakkasta, tai sitten se hiivatin kesä.

Hyvät viikonalut kaikille, vatsa pystyssä päivään seuraavaan!!

Elppa & AnniTero/Antero 23+6 (HUI! :eek: )
 

Yhteistyössä