Tässä meijän Toivo autuaasti sitterissä.
Eli hyvin viihtyy siinä. Tossa on kantoliina vielä päällä, ku herra siihen niin nätisti nukahti, ni en raaskinu alkaa kierii irti, vaan pisin sitte koko hässäkän tohon istuimeen.
Meillä
mies osallistuu tosi hienosti vauvan hoitoon ja hoitaa siinä sivussa kaikki kotityötki mun imettäessä (on siis vielä vapaalla). On mulla oltavat....
Kolme viikkoa synnytyksestä rupes täällä
peitot heilumaan, säännöllisen epäsäännöllisesti. Noi kumit ei vaan oikeen iske... :headwall:
Mitään sen kummempaa
rytmiä meillä ei oo, mut ukkumaan poika menee aina n 20.30-21-30. Rauhottumaan ruvetaan kuitenki jo siinä ennen kaheksaa. Yhtenä iltana, ku vieraita ei saanu kulumallakaan pois, tuli pojalle ihan hirvee raivari, ku oli täys härdelli päällä viel kaheksan jälkeen. Joilleki lapsettomille ei näköjään mee jakeluun, et ei voi nurkissa miten vaan notkua, ku on lapsia (ulosheitto
yrityksestä nimittäin ei ollu puutetta)...
Toi
laihisjuttu on kyllä hyvä idea! Mut ajatuksen tasolle se mun osalta taitaa jäädäkki, ku täysimetyksellä ollaan. Ja kyllähän noi herkutki maistuu...
Mites muut
imettäjät, kuin julkisesti on teillä tissit vilkkunu? NeitiA oli vissiin stockaa maitokanistereillaan ilostuttanu, mut entä muut? Mä nimittäin repäsen rinnan ihan estotta esille ihan missä ja millon vaan, ku vauvalla on nälkä. Jos kovin täydessä esim kahvilassa ollaan, pistän harson näkösuojaks, muuten en jaksa. Tienpielessäki ollaan välillä istuskeltu ja yks päivä tos Mannerheiminkadun varressa...
Odotan vaan, et milloinkohan joku tulee mulle rääkymään asiasta... :kieh:
Olikos täällä muita
kestoilijoita? Kiinnostais, miten muilla sillä saralla sujuu. Mä oon todennu tän kyllä niin helpoks, ku vaan alkuun pääs. Nyt on vielä välillä harso ja kuori, mut pikkuhiljaa siirrytään taskuihin kokonaan, ku vaan saan lisää tehtyä. Minkä kokosia taskuja muilla muuten on minkäki kokosilla vauvoilla? Mietin vaan, et kannattaako tehä enää s-koosia, vai siirtyä jo m:ään...? Poika siis n 5kg.
Rypäle ja Toivo 5vk